Te joilla lukion keskiarvo yli 9: mitä teistä tuli?
Musta tuli FM, opettaja, yhden lapsen äiti, naimisissa, paluumuuttanut kouluaikaiselle paikkakunnalle.
Keskiarvo oli kai lukuaineet 9,1 ja kaikki aineet 9,4. Vain neljä laudaturia kirjoitin...
Kommentit (69)
keskiarvoa en muista
Tuli sitten monen mutkan takaa lähihoitaja, lähdin ulkomaille ja työskentelin hotelleissa, sitten olen myös energiahoitaja, ja soudan ja huopaan perhettä jossa 2 lasta ja eriskummallinen mies.
Ei tainnu paljon hyödyttää lukio...
Siskoni. KA melkeen tasan 10. Masentunut, ei mitään sosiaalista elämää. Filosofian maisteri. Nukkuu päivät, on koneella yöt. Elää sossun tuilla.
4 ällää, muut eetä (en muista montako) ja ka oli jotain päälle 9.
Yliopistoon menin kun en muutakaan keksinyt. En ole vielä valmistunut, mutta olen naimisissa ja kaksi lasta. Ihan tyytyväinen olen, sillä en mitään "uraa" halunnutkaan. Joku tavallinen työ riittää sitten kun on sen aika.
Nain ylläri pylläri opiskelukaverini, lapsia on kolme, muutimme työn perässä pk-seudulle, välillä olemme olleet ulkomailla pari vuotta. Elämä on ollut kiireistä ja vaikeuksiakin on ollut, mutta niistä on hyvin selvitty.
Keskiarvoni oli muistaakseni jotain 9,4, aikana ennen eximiaa kirjoitin 4 x L ja 2 x M.
Samat arvosanat kuin ap:lla ja sitten sairastuin masennukseen ja ahdistushäiriöön enkä kyennyt opiskelemaan. Nyt sitten paskaduunissa jossa huoritellaan ja haukutaan idiootiksi lähes päivittäin. Joskus tekisi mieli sanoa etten ole niin tyhmä kuin näytän. Minulla taitaa olla kaksi mahdollisuutta elämässä, päästä vielä opiskelemaan ja näyttämään ihmisille tai alistua tekemään itsemurha, kumpi kannattaisi?
sinulla on kaikki mahdollisuudet lukea itsesi juuri siksi, joksi olet aikoinaan halunnut.
Unohda itsemurha! Olet tärkeä ihminen ja ilmeisesti hyvinkin lahjakas! Mene terapiaan ja hoida sairaudet!
Lukion keskiarvo taisi olla 9,7 ja kirjoitin 3 x L, 1 x E ja 1 x M.
Tie vei yliopistoon. Minusta tuli FM, viestinnän asiantuntija, DI:n vaimo ja kahden lapsen äiti.
Ei mikään uratykki, mutta elämään ja työhön tyytyväinen.
Sairaus alkoi oireilla kirjoitusten aikaan. Elän kuitenkin ihan tyydyttävää elämää ja olen onnellinen kaikista vaikeuksista huolimatta.