Kahden miehen kanssa?
Olen sinkkunainen (äiti myös ed. liitostani) ja nyt pari tuttua kundia yliopistolta ovat ehdotelleet aluksi huumorilla että lähtisin yöksi heidän mukaansa...En ole koskaan ollut kahden miehen kanssa sängyssä - mietin että onko täällä kellään kokemuksia siitä, onko se sähläystä vai nauttiiko siinä. Molemmat miehet ovat heteroita, järjellä aattelin että jos menemme ihan aktiin saakka niin olen varmaan heidän välissään tms, mutta pystyykö siinä keskittymään kahteen samaan aikaan?
Kommentit (86)
Ajatuksena. Niin vastenmielinen. Kun nainen on pelkkä objekti. Toisilleen tuntemattomien tahojen pelkkä kiima-lelu. Kuvottavaa pelkkä ajatuskin. Hyi!
Mietin. Mikä ihmisiä vain ja oikeasti nykyisin:
Vaivaa? (..jotainvikaa geeneissä ja aivoissa.. Ehkä.)
Vaimoni 55v ei ole vielä päässyt toteuttamisen tasolle. Dildoilla toteutetaan fantasiaa nyt. Vaimo kyllä hanakasti nuolee dildoa, kun nain häntä. Silmät oiken kiiluu, kun sitä hänen sisäänsä työnnän ja puhun vieraan kyrvästä.
Mvu40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin tässä miettimään, että pitääkö kolmen kimpassa toimiessaan aina olla yksi "alistuva" tyyppi? Vähän ehkä huono sana, mutta omissa kimpoissa meillä on aina ollut miehet kavereita ja nainen halunnutkin olla käytettävissä.
Tämä on sitten mulle tosi outo kuvio, että esimerkiksi nuollaan vaimoa, kun vieras painaa menemään. Ja sitten lopussa saa luvan, jos saa. Tuntuu, että tässä on nainen johtajana ja vieras heti siinä vierellä.
Meillä ainakin ollaan tasa arvoisia ja koska varaamme reilusti aikaa niin toteutamme jokaisen toiveita ja joskus on roolileikkejä. Toteutamme melkein kaikki fantasiat mitä kenelläkään tulee mieleen. Ollaan kumpikin kaverin kanssa tuotu yllätys mies mukaan. Vaimo on myös saanut valita lisä miehen mukaan jonka minä olen sitten kysynyt mukaan. On helppo saada miehet mukaan kun on kaunis muodokas nainen kyseessä.
Olen kyllä todella kateellinen sinulle, oma avovaimoni on paitsi ylipainoinen XXL jota ei varmaan kukaan muu suostuisi panemaan kuin minä ja lisäksi hänelle on aivan turha ehdotella mitään kimppoja. Sen verran ahdasmielinen on luonteeltaan.
No näillä mennään ikää on itselläkinjo 60 vuotta joten eipä tän ikäinen enää pääse muidenkaan kimppoihin mukaan.
Elämä on.
njet NO ei kirjoitti:
Ajatuksena. Niin vastenmielinen. Kun nainen on pelkkä objekti. Toisilleen tuntemattomien tahojen pelkkä kiima-lelu. Kuvottavaa pelkkä ajatuskin. Hyi!
Mietin. Mikä ihmisiä vain ja oikeasti nykyisin:
Vaivaa? (..jotainvikaa geeneissä ja aivoissa.. Ehkä.)
Hei haloo.kaikki ei ota tähän mitään tuntemattomia. Plus se että kyllä siinä nainenkin käyttää niitä miehiä omien halujen toteutumiseen niin ei se oo noin yksipuolista käyttämistä.
Jos mies haluaa kahta naista - se maksaa noin 400-500eur tunti, ja ammattilaisen otteilla ilman sähellystä.
Suosittelen!
Juuri tuollainen setti toimii parhaiten kolmen kokoonpanolla. Aloitetaan saunomisella tai vastaavalla ja varataan ilta ja yö sekstailuun. Ensimmäisen kierroksen jälkeen miesten kestävyys paranee huomattavasti ja jo muutamaan vuorotteluun kuluu huomattavan pitkä aika, jossa ilta heilahtaa nopeasti yön puolelle.