Kahden miehen kanssa?
Olen sinkkunainen (äiti myös ed. liitostani) ja nyt pari tuttua kundia yliopistolta ovat ehdotelleet aluksi huumorilla että lähtisin yöksi heidän mukaansa...En ole koskaan ollut kahden miehen kanssa sängyssä - mietin että onko täällä kellään kokemuksia siitä, onko se sähläystä vai nauttiiko siinä. Molemmat miehet ovat heteroita, järjellä aattelin että jos menemme ihan aktiin saakka niin olen varmaan heidän välissään tms, mutta pystyykö siinä keskittymään kahteen samaan aikaan?
Kommentit (86)
Hei.
Nyt on halua mulla ja vaimollakkin. Ollaan aika paljon keskustellut siitä että miten kaikki pitäisi tapahtuu. En ole ikinä tykännyt kumin kanssa eikä se ole oikea seksi. Ja jos kolmas tulisi niin luulen että hän olisi myös ilman kumi mutta pitää olla aika varma miehestä että kaikki alapäässä kunnossa. En tiiä miten sitä saa varmistaa.
Oot menny siis kans sille lailla loppuun asti kun itse olemme ajatellut että lopetetaan saman aika ja suuhun koko tulos mitä se on itse ilmennyt. Siis oliko sul oma mies ja joku kolmas lisäksi tai molemmat olit vieraita ?
Voi sitä lottovoittoa jos tosta vaan kahta naista sais. Edellisestä kerrasta 8 vuotta ainakin aikaa.Miksi naiset on niin estoisia ettei hyvin usein lähde kahdestaan kolmenkimppaan. Huomannut että vaikka on bileilta niin naiset alkaa vaan sen yhden kanssa säätämään.Naisille kyllä näitä kimppakysymyksiä satelee.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä haaveilee kahdesta naisesta koko elämänsä eikä silti pääse ikinä kimppaan yrityksistä huolimatta. Nainen pääsee ryhmäseksiin ja saa 2 miestä olemalla yliopistolla... Nääin.. Miten niin miehillä on helppoa?? Tuleeko naiset koskaan tajuamaan tätä etua koska tämä kyllä miehiä vituttaa.
Olen ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa muutaman kerran, mutta jopa useammin kokoonpano on ollut 2n+m. Eli katse sinne peiliin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä haaveilee kahdesta naisesta koko elämänsä eikä silti pääse ikinä kimppaan yrityksistä huolimatta. Nainen pääsee ryhmäseksiin ja saa 2 miestä olemalla yliopistolla... Nääin.. Miten niin miehillä on helppoa?? Tuleeko naiset koskaan tajuamaan tätä etua koska tämä kyllä miehiä vituttaa.
Olen ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa muutaman kerran, mutta jopa useammin kokoonpano on ollut 2n+m. Eli katse sinne peiliin vain.
Niin pointtina tuolla olikin se että naisella on se helpompaa mitä et näköjään tajunnut
Minä haluaisin ( fantasioin ) siitä että olisin mieheni kanssa vieraalla paikkakunnalla. Ennalta sovittu tapaaminen vieraan miehen kanssa. Sitten hotelliin ja antaisin tilanteen viedä. Olisi kokemus hyväillä kahta kalua yhtä aikaa ja sitten saada kahden miehen hyväilyt itselleni suulla ja käsin. Saisin vuorotellen heitä mutta myös haluaisin molempia yhtä aikaa. Ratsastaisin toisella ja toinen tulisi sitten takaapäin kumilla kuorutetulla peniksellä varoen peppuuni. Mieheni suostuisi tähän mutta vielä on kypsymis asteella kun ei ole kovin helppo löytää sopivaa vierasta miestä.
Juteltiin silloisen tyttöystävän nykyisen vaimoni kanssa kolmannesta seksiin mukaan.
Kun sain jopa luvan hommata tämän toisen miehen panemaan häntä. Sain luvan keskiviikkona ja seuraava perjantai oli kaverini tulossa panohommiin meille. Olin kiimoissani koko perjantain ja panin vaimoani ķolmesti jo ennen kaverin tuloa. Kaverin toivotti terve tulleeksi alaston kaunis vaimoni ja kaveri sai panna heti kun sai vaatteensa pois. Minä tykään nuolla vaimoni klitorista ja katsoa kun kaveri panee takaapäin vaimoani. Mutta ènsi panon jälkeen esittelin heidät, vaimoni eikä kaverini olleet nähneet koskaan eivät edes kuvissa.
Nyt ollaan kaverin kanssa pantu vaimoani jo 17 vuotta vähintään 1 viikonloppu kuukaudessa joskus jopa joka viikko.
Välillä kaveri poikkeaa myös pikapanolla mutta itse suosin pitkiä viikonloppuja pitkän kaavan mukaan.
Meillä on parhaat kokemukset omista hyvistä kavereista. Miksi pitäìsi olla täysin vieras jos haluat vaimoasi panemaan toisen miehen niin suo omalle kaverillesi kunnia saada vaimosi pillua.
Minä olen niin ylpeä vaimostani että haluan toistenkin saada kokea sama hieno ihminen varsinkin hyvien ystävieni ja ennen kaikkea haluan vaimoni saada nauttiaa täysin kahdesta miehestä kerrallaan. Yritetään saada vaimoni tuntemaan olonsa kuin pikku prinsessalla joka hän minulle on.
Vieraita molemmat enkä saanut tyydytystä.
Mvu40v kirjoitti:
Meillä on parhaat kokemukset omista hyvistä kavereista. Miksi pitäìsi olla täysin vieras jos haluat vaimoasi panemaan toisen miehen niin suo omalle kaverillesi kunnia saada vaimosi pillua.
Minä olen niin ylpeä vaimostani että haluan toistenkin saada kokea sama hieno ihminen varsinkin hyvien ystävieni ja ennen kaikkea haluan vaimoni saada nauttiaa täysin kahdesta miehestä kerrallaan. Yritetään saada vaimoni tuntemaan olonsa kuin pikku prinsessalla joka hän minulle on.
Joo, samoilla linjoilla, eli jos koskaan tulisi joku kolmas mukaan, niin nimenomaan joku tuttu (olisi sitten mies tai nainen, minulle kävisi kummatkin, tosin 2M+N on varmaankin tyydyttävämpää naiselle kuin M+2N). Tosin tämä on omalta osaltani täysin teoriaa, ei olla koskaan kokeiltu, mutta ajatus kieltämättä kiehtoo.
Mar kirjoitti:
Haluamme kokeilla sitä ihan varmasti. Toinen mies mukaan. En ole ainoa hullu kuka tykkäisi siitä kun joku toinen mies pane oman muijan
Vaimoanì pannaan kimpassa ja on hienoa seirata kun vaimo saa nauttia kahdesta miehestäyhtä aikaa. On meitä muitakin jotka suo vaimolle vaihteĺua mutta useampi haluaa vain itse päästä panemaan varattua naista mutta ei halua omaa vaimoa mukaan muiden pantavaksi.
Mvu40v kirjoitti:
Juteltiin silloisen tyttöystävän nykyisen vaimoni kanssa kolmannesta seksiin mukaan.
Kun sain jopa luvan hommata tämän toisen miehen panemaan häntä. Sain luvan keskiviikkona ja seuraava perjantai oli kaverini tulossa panohommiin meille. Olin kiimoissani koko perjantain ja panin vaimoani ķolmesti jo ennen kaverin tuloa. Kaverin toivotti terve tulleeksi alaston kaunis vaimoni ja kaveri sai panna heti kun sai vaatteensa pois. Minä tykään nuolla vaimoni klitorista ja katsoa kun kaveri panee takaapäin vaimoani. Mutta ènsi panon jälkeen esittelin heidät, vaimoni eikä kaverini olleet nähneet koskaan eivät edes kuvissa.
Nyt ollaan kaverin kanssa pantu vaimoani jo 17 vuotta vähintään 1 viikonloppu kuukaudessa joskus jopa joka viikko.
Välillä kaveri poikkeaa myös pikapanolla mutta itse suosin pitkiä viikonloppuja pitkän kaavan mukaan.
Vetääkö tää vieras mies paljaalla tai laukeaako sisään ? Pääsetkö koskaan liukkaille?
Vierailija kirjoitti:
On mahtavaa olla kahden miehen hellittävänä, kosketeltavana ja hyväiltävänä, mutta rakastelu taas on toiminut paremmin kun toinen on ollut selvästi se joka rakastelee ja toinen sen aikana vaan lähinnä autellut (suudellut, sormettanut). Minä en ainakaan pysty keskittymään kahteen yhtä aikaa. Minulla toinen mies on ollut oma, joten tilanne on ollut tietenkin toisenlainen. Hän on mieluusti ollut avustajan roolissa ja nauttinut katselusta.
Naisen kuuluu keskittyä vain omaan nautintoon kun on kahden miehen kanssa hetero tyyliin koska molemmat miehet on naista varten saaden siitä tyydytyksen sekä myös näkee live sex esityksen jossa paras näyttelijätär jos on oma rakas vaimo.
Naisen pitää saada tuntemaan olonsa prinsessaksi jolla on kaksi mies kamari palvelijaa käytössään ja jotka toteuttaa kaikki pikku prinsessan toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Mvu40v kirjoitti:
Välillä kaveri poikkeaa myös pikapanolla mutta itse suosin pitkiä viikonloppuja pitkän kaavan mukaan.Vetääkö tää vieras mies paljaalla tai laukeaako sisään ? Pääsetkö koskaan liukkaille?
Paljaalla pannaan ja sisään laskettu koko ajan. Yön aikana useasti liukkaille molemmat. Panemme vaimoani useita kertoja kun ollaan kolmistaan. Vaimoni ei ole kieltäytynyt panosta koskaan kun ollaan kolmistaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ap ole saanut kuin rohkeita puheita. Moni mies haaveilee ja fantasioi. Pyysin yhtä kolmanneksi niin puihin meni vaikka hän oli niin puhunut miten haluaa ei oikeasti uskaltanut. Olen kerran kokeillut ja se oli huonoa sandwich. Minun tarvi tehdä töitä ja lopputulos oli että molemmat sai minä en siihen loppui. Ei pysty keskittymään kahteen. En pysty keskittymään omaan nautintoon 69:ssäkään vaikka ajatuksena kiihottava. Jos olisi kaksi miestä jotka keskittyisivät ensin minuun niin suostuisin muuten en enää. Mitäs taudit kun vaikka on kumit niin nuollaan ja imetään paljasta vaikka eivät viimeksi nuolleet vaikka molempia imin ja nielin. Päätin etten koskaan ime paljasta enää siinä tarttuu taudit myös ja hullu olen ollut kun siihen olen ennen suostunut. Ei se ole naiselle niin kuin fantasioissa jos miehet ajattelee vain itseään ja naiselle pitää riittää kun saa munaa ja imeä.
Miesten kuuluu palvella naista niin että nainen keskittyy vain omaan nautintoonsa miehet saa siinä samalla hyvää saksiä kun saavat naisen nauttimaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
mutta sinä olet se keskipiste, eikä oma mies jää mitenkään osattomaksi siinä...meillä ainakaan. Annan hänen naida aina ensin, ja toinen liittyy mukaan sopivassa saumassa. Se kun laittautuu oikein nätiksi oman miehen katsellessa on kanssa aika kiihottavaa...koska siinä tahtoo myös miellyttää sitä toistakin. Lusikka-asennossa onnistuu parhaiten, lisäksi on kiva runkata molempia samaan aikaan.
Meillä vieras saa puhtaan pillun ja minä pääsen liukkaille kunnes kaveri tulee jälkeeni vaimon pillussa kahdet spermat ja kolmannet tulossa. Vaimon keskivartalo on niin spermassa kun ollaan pantu yhteensä 6 kertaa niin käydään suihkussa ja vaihdetaan kuiva pyyhe alle. Nyt jatketaan vaimoa glitorista nuolemalla ja tissejä imemällä ja silittelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pointtina tuolla olikin se että naisella on se helpompaa mitä et näköjään tajunnut
Mun pointti on, että joka kerta kun olen harrastanut seksiä kokoonpanolla 2n+m, mukana on ollut myös (useampi) mies joka on onnistunut pääsemään siihen tilanteeseen. Ei se kovin vaikeaa vaikuttanut olevan heillekään. Pitää vain etsiä samanhenkistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mvu40v kirjoitti:
Välillä kaveri poikkeaa myös pikapanolla mutta itse suosin pitkiä viikonloppuja pitkän kaavan mukaan.Vetääkö tää vieras mies paljaalla tai laukeaako sisään ? Pääsetkö koskaan liukkaille?
Vielä on mukana ja paljasta tarjoaa vaimolleni.
Spermat pilluun ja mìehen vaihto panoon kunnes laukean itsekin ja kaveri jatkaa panoa.
Vaimon keskivartalo on kolmen kierroksen jälkeen niin spermassa että suihkussa on käytävä kaikkien ennen kuin jatketaan.
Mvu40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvu40v kirjoitti:
Spermat pilluun ja mìehen vaihto panoon kunnes laukean itsekin ja kaveri jatkaa panoa.
Vaimon keskivartalo on kolmen kierroksen jälkeen niin spermassa että suihkussa on käytävä kaikkien ennen kuin jatketaan.
Kiihottavaa tuo että annatte vieraan miehen kävästä vaimossa paljaalla laskemassa lastit sisään :). Oispa mullakin tollanen kaveri joka jakais ihanaa tyttöystäväänsä että pääsis yllättäen välillä nauttimaan ja toinen sen jälkeen liukkaille
Vierailija kirjoitti:
Mvu40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvu40v kirjoitti:
Vaimon keskivartalo on kolmen kierroksen jälkeen niin spermassa että suihkussa on käytävä kaikkien ennen kuin jatketaan.Kiihottavaa tuo että annatte vieraan miehen kävästä vaimossa paljaalla laskemassa lastit sisään :). Oispa mullakin tollanen kaveri joka jakais ihanaa tyttöystäväänsä että pääsis yllättäen välillä nauttimaan ja toinen sen jälkeen liukkaille
On yllättävän yleistä että omaa rakasta vaimoa/tyttöystävää pannaan kimpassa. Minä näin oman kaverin ja hänen vaimonsa kimmppaseksi bileissä enkä tiennyt heitä kimppaseksin harrastajiksi ennen. Nyt olen pannut hänen vaimoaan usein kuten hänkin minun vaimoani. Ollaan oltu viorotellen naisten kanssa että naiset saa kahta miestä. On myös vaimoni vakipano ollut mukana viidentenä 2N ja 3M.
No ei ap ole saanut kuin rohkeita puheita. Moni mies haaveilee ja fantasioi. Pyysin yhtä kolmanneksi niin puihin meni vaikka hän oli niin puhunut miten haluaa ei oikeasti uskaltanut. Olen kerran kokeillut ja se oli huonoa sandwich. Minun tarvi tehdä töitä ja lopputulos oli että molemmat sai minä en siihen loppui. Ei pysty keskittymään kahteen. En pysty keskittymään omaan nautintoon 69:ssäkään vaikka ajatuksena kiihottava. Jos olisi kaksi miestä jotka keskittyisivät ensin minuun niin suostuisin muuten en enää. Mitäs taudit kun vaikka on kumit niin nuollaan ja imetään paljasta vaikka eivät viimeksi nuolleet vaikka molempia imin ja nielin. Päätin etten koskaan ime paljasta enää siinä tarttuu taudit myös ja hullu olen ollut kun siihen olen ennen suostunut. Ei se ole naiselle niin kuin fantasioissa jos miehet ajattelee vain itseään ja naiselle pitää riittää kun saa munaa ja imeä.