Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
14.10.2010 |

Mä aloitan: Vihreitä.

Pahin pelkoni: Että perussuomalaiset saa samanlaisen jalansijan eduskuntaan kuin ruotsissa se fasisti puolue.

En ole koskaan ollut innokas äänestäjä mutta nyt aion äänestää koska PELKÄÄN

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maahanmuutto ole vihreille tabu. Vihreään ideologiaan kuuluu inhimillisyys ja vihreät puolustavat kaikkien oikeutta elää.

Persuille kelpaa vain valkoihoiset Suomessa syntyneet suomea puhuvat heterot.

Jos nyt Suomessa on maahanmuuton suhteen jotain ongelmaa mielestäsi, se ei kyllä johdu vihreistä.

Vihreillä on vain 20 kansanedustajaa. Kyllä ne päätökset ovat tulleet isommilta puolueilta.

Vierailija
2/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttopolitiikka. Saa koko mun puolen suvun äänet se joka uskaltaa vihdoin sanoa "EI" maahanmuuttajille!

Ilman maahanmuuttajia suomi ei selviä. Maahanmuuttoa tänne tulee asiantuntijoiden muodossa myös hyvinvointivaltioista (esim. ruotsi, saksa, ranska jne.) Ja moni suomalainen maahanmuuttaa toiseen maahan työn tai opintojen perässä (pitäisikö tätäkin "rajoittaa" ja tehdä suomesta oikein vankila? Vaiko pelkästään niin, että tänne ei saa tulla, mutta myö saadaan mennä muualle?)

Suomi on myös osa EU:ta mikä monimutkaistaa asioita todella. Kukaan edustaja ei voi tosissaan luvata, että maahanmuuttoa voisi mielivaltaisesti rajoittaa, koska se rikkoisi eu:n lakeja.

Pakolaiset ja turvapaikanhakijat on sitten asia erikseen. Heidän vastaanottaminen tukee moraalia ja ihmisoikeuksia. Myös suomesta on viime vuosisadan aikana lähtenyt pakoilaisia muualle: vai ovatko ihmiset unohtaneet sotalapset? noin 80 000 suomalaista lasta pääsi sotaa ja pommiuhkaa pakoon muihin pohjoismaihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ottanut selvää heidän tavoitteistaan ja ne ovat minun arvomaailmani mukaisia.

Persut ovat todellakin heikompien puolella. Maahanmuuttoa he eivät täysin tyrmää, työtä tänne saa tulla tekemään, mutta ei tehtailemaan rikoksia ja loisimaan.

Persuille erityisesti lapset ja vanhukset ovat tärkeitä, eli ne kaikkein heikoimmat. Se passaa mulle. :)

Tottakai toivon että kaikkien ryhmien etujen ajajat menestyvät vaaleissa, kaikkien etuja tarvitsee puolustaa. Onneksi yksipuolue-järjestelmä ei ole Suomessa mahdollista.

Vierailija
4/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua, että kohta voi mennä naimisiin rakastamansa lemmikkihauvelin kanssa (!!!!!), kannattaa äänestää perussuomalaisia.

He pitävät myös huolta, että vähempiarvoiset kansalaiset kuten naiset, neekerit ja homot tietävät paikkansa.

Go Soini!

Vierailija
5/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKP:lle paikka myös eduskunnassa. Helsingin kaupunginvaltuustossa on jo SKP:n Yrjö Hakanen.

Vierailija
6/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisiä tai perussuomalaisia.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHA

HAAAAAAA

DORKA

Vierailija
7/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitetään Suomi Neuvostoliittoon...

Ainiin, mut eihän sitä ooo enää...

Vierailija
8/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHA

HAAAAAAA

DORKA

Vierailija
9/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko tota enää perustella, suomi tarvii muutosta.

Vierailija
10/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten äänestän Persuja

Vierailija
11/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHA

HAAAAAAA

DORKA

Sinä ja sinun dorkuus

HAHAHA

Vierailija
12/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo Pirkanmaalta liberaalisti ajattelevan nuorehkon naisehdokkaan. Vieläpä äiti!

Vierailija
13/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti prsuille menee ääni. Mutta... varsinaisesti aidosti HYVÄÄ ja omalta tuntuvaa puoluetta en ole vielä löytänyt.

Persut ovat ehkää liiankin kriittisiä oli sitten kyse maahanmuutosta tai hedelmöityshoidoista tms.

Kokoomus taas menee aivan arvojeni ulkopuolelle. Sekä kuuluu kolmeen suurimpaan, jotka ovat mielestäni samaa p... kaikki. Eli toisin sanoen mikään ei koskaan muutu, ja pyrkimys onkin pitää kaikki ennallaan.

Vihreät on hmm.. "vihreitä" Vasemmistoliitokaan ei vaan sytytä.Ja onhan noita puolueita, mutta moni on yhden asian puolueita tai muuten vaan kaukana "omasta"

Vierailija
14/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiset ja turvapaikanhakijat on sitten asia erikseen. Heidän vastaanottaminen tukee moraalia ja ihmisoikeuksia.

Ja maksaa rahaa. Ja kun samaan aikaan rahasta on pulaa siellä sun täällä (päiväkodit, koulut, vanhustenhoito jne.) niin pakko on priorisoida.

Vierailija
15/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä täälä autetaan yhtä pakolaista voisi auttaa 10 heidän omassa lähtömaassaan. Lisäksi lähtijät ovat vaurainta kansanosaa. yleensä mitään mahdollisuutta paeta.

Vierailija
16/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopistoaikoina äänestänyt muutaman kerran vihreitä, mutta nykyään siis Kokoomusta.

Vierailija
17/54 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana äänestänyt varmaan kaikkia puolueita lukuun ottamatta kokoomusta ja persuja. Ne ei tule koskaan mun ääntäni saamaan, mutta ei ensi vaaleista lähtien mikään muukaan puolue.

Vierailija
18/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Timo Soinin ulkonäöstä,sopivan mies.

Vierailija
19/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan äänestänyt enkä tee sitä nytkään.

Vierailija
20/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ydinvoimakysymys on heille näköjään sellainen, että siinä he voivat sopivasti joustaa kunhan pysyvät itse hallituksessa.

Perussuomalaisilla on sentään kanttia sanoa asiat suoraan ja olla selkärankaisia. Aiemmin äänestin kokoomusta mutta nyt aion vaihtaa perussuomalaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi