Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?
Mä aloitan: Vihreitä.
Pahin pelkoni: Että perussuomalaiset saa samanlaisen jalansijan eduskuntaan kuin ruotsissa se fasisti puolue.
En ole koskaan ollut innokas äänestäjä mutta nyt aion äänestää koska PELKÄÄN
Kommentit (54)
Mua kiinnostaa äänestää niitä ihan senkin takia, että haluan nähdä tapahtuuko mitään hyvää muutosta jos niitä äänestän.
Sama syy kuin ap:llä vaikka en persuja fasisteina pidäkään, pelkästään ällöttävinä. Persut haikailevat takaisin jollekin myyttiselle 70-luvulle, jolloin Suomessa ei ollut neekereitä tai homoja eivätkä naiset päässeet papeiksi... Ikään kuin täällä ei oltaisi tarpeeksi sulkeutuneita jo muutenkin.
Persuilla ei myöskään ole mitään mielenkiintoa ympäristöä kohtaan. Kaikilla muilla puolueilla on sentään jonkinlainen ympäristöohjelma.
Persut haikailevat takaisin jollekin myyttiselle 70-luvulle, jolloin Suomessa ei ollut neekereitä tai homoja eivätkä naiset päässeet papeiksi... Ikään kuin täällä ei oltaisi tarpeeksi sulkeutuneita jo muutenkin.
Mä olen tympääntynyt näihin muihin puolueisiin ihan totaalisesti. Haluan vaihtelua. Erityisesti kokoomus ja vihreät ovat ääriärsyttäviä.
En todellakaan toivo perussuomalaisia yhtään minnekään. Tollot maalaissukulaiseni äänestävät PS:iä kuitenkin.
Olen äänestänyt jo vuosia ja kanta vaan vahvistuu.
Ja olen kaupunkilainen ollut koko ikäni sekä opiskellut.
Vihreät eivät uskalla olla omaa mieltä vaan saattavat muuttaa kantaa tilanteen mukaan. Kokoomuksella ei ole moraalia.
Toisaalta ihan positiivista jos saadaan vihdoin sellaisetkin äänestämään, jotka eivät muuten äänestäisi ollenkaan.
Todennäköistä on kuitenkin että todellinen äänestystulos on persujen kohdalla paljon pienempi kuin gallupeissa, koska kannattajissa on niin paljon niitä jotka jättävät lopulta kuitenkin äänestämättä. Kuntavaaleissa se jo nähtiin.
Toisaalta ihan positiivista jos saadaan vihdoin sellaisetkin äänestämään, jotka eivät muuten äänestäisi ollenkaan.
Todennäköistä on kuitenkin että todellinen äänestystulos on persujen kohdalla paljon pienempi kuin gallupeissa, koska kannattajissa on niin paljon niitä jotka jättävät lopulta kuitenkin äänestämättä. Kuntavaaleissa se jo nähtiin.
että haluan jonkun vihdoinkin ajavan munkin etujani!
Siksi täältä ääni perussuomalaisille. Ja luulen, että nukkuvien puolue raahautuu kyllä äänestämään kun on joku jota äänestää.
vasemmistoliittoa, siihen voi luottaa
vasemmistoliittoa, koska siihen voi luottaa ja se puolustaa köyhempien elämisen mahdollisuuksia.
varmaan teen valinnan sopivan ehdokkaan perusteella. Olen aina äänestänyt vihreitä mutta olen erittäin tyytymätön tällä hetkellä. Vihreät on täysin irtaantunut todellisuudesta ja ympäristöasiat ovat toissijaisia yleisen huuhaa-maailmanparantamisen rinnalla. En myöskään ymmärrä miksei vihreiden keskuudessa käydä minkäänlaista keskustelua maahanmuuton ongelmista, vaan se on joku tabu.
Persuja en kuitenkaan voisi ikinä äänestää.
ehdokasta en ole vielä valinnut.
Perussuomalaisissa minua häiritsee se että ne "ratsastavat" sillä että ovat uusi ja pieni puolue, voivat siksi arvostella kaikkia ja kaikkea - siitähän ihmiset pitävät.
Kokoomuslaisia mulla ei ole varaa äänestää, ja SDP:n Jungner ja Urpilainen ei jotenkin vakuuta...
Vihreistä mulla ei ole oikein mielipidettä.