Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
14.10.2010 |

Mä aloitan: Vihreitä.

Pahin pelkoni: Että perussuomalaiset saa samanlaisen jalansijan eduskuntaan kuin ruotsissa se fasisti puolue.

En ole koskaan ollut innokas äänestäjä mutta nyt aion äänestää koska PELKÄÄN

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä nyt montaa vuotta ole aikaa kun kuuluin vasemmistonuoriin :)

Vierailija
22/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa persujen nousu. Ovat sellaisia suunpieksijöitä, mutta mitään eivät ole saaneet aikaiseksi esim. kunnallispolitiikassa (paitsi riitoja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin äänestää jotain ympäristöpuoluetta (kuten Vihreät oli 90-luvun alussa, joita silloin äänestinkin) mutta nykyisenkaltaisia Vihreitä eli rasistisia, totalitaristisia punaviherstalinisteja kaikkine hörhöilyineen ei kukaan ajatteleva ihminen voi äänestää.

Eli järkevät vaihtoehdot ääneni saajaksi ovat nyt kesk/kok/persu -linjalla vaikka näissäkin puolueissa on omat ongelmansa. Ne eivät kuitenkaan ole niin totaalisen irti reaalimaailmasta kuin nykyvihreät.

Vierailija
24/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut pers***leen!

Vierailija
25/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita. Ainoa vaihtoehto mulle.

Vierailija
26/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oikein noita muitakaan kykene. Pienin monesta pahasta siis.

Kokoomus ja vihreät on liian oikealla (vihreät lisäksi täysin periaatteettomia); keskusta ällöttää monesta syystä; persut, rkp ja kd on täysin poissuljettu vaihtoehto. Vaihtoehtoliikkeille ja yhden asian puolueille en lämpene.

Vasemmistoliittoa oon äänestänyt kolmissa viime vaaleissa, mutta ne on nyt ihan munattomia ja hävinneet edellistä pahemmin joka kerta, alkaa mullakin usko loppua. Demarit nyt sentään pystyy antamaan edes kunnon vastuksen oppositiossa. Tosin en voi sietää sen paremmin Urpilaista kuin Heinäluomaakaan, joten pitää vielä tosissaan miettiä.

Vierailija
27/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan: Vihreitä.

Pahin pelkoni: Että perussuomalaiset saa samanlaisen jalansijan eduskuntaan kuin ruotsissa se fasisti puolue.

En ole koskaan ollut innokas äänestäjä mutta nyt aion äänestää koska PELKÄÄN

rytinällä. Kun kansa huomaa, ettei mikään muutu vaikka Soini kumppaneineen on hallituksessa niin siihen loppuu niiden äänestäminen. Sillä oikeesti mikään ei muutu, ei Soini voi tehdä ihmeitä ja puhuminen on niin helppoa, teot jo vaikeampia.

Vierailija
28/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soinia ehdottomasti jos olisi mahdollista!

Suoraselkäinen ja suorasanainen mies!

Vierailija
29/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat puolueet on niin korruptoituneita, pöhöttyneitä ja ylimielisiä, että muutos jo sinänsä on nyt välttämätön.

Vierailija
30/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos jokin muu puolue ilmoittaa vastustavansa pakkoruotsia, niin kanta voi muuttua.

Vierailija
31/54 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestän minä.

Vierailija
32/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki mitä poliittiselta rintamalta kuuluu on kohua ja tragediaa toisensa perään. Omia sotkujaan tuntuu kaikki vaan setvivän.

Noh, ehkä mä jotain keksin... Mut ainakin ehdokas saisi olla ensikertalainen.

Vierailija
33/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samasta syystä kuin ap:kin

Vierailija
34/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

Vierailija
35/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttopolitiikka.

Saa koko mun puolen suvun äänet se joka uskaltaa vihdoin sanoa "EI" maahanmuuttajille!

Vierailija
36/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tod heitin palkat nouse!!

Vierailija
37/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaa tiukan ein esim. NATO:lle ja EU:lle tai tiukempaa otetta maahanmuuttopolitiikkaan, turha persuja äänestää. Soini haluaa vaan sisäministeriksi, ja myy sen eteen vaikka minkä periaatteen. Oletteko kuullut hänen sanovan suoraan oikeastaan mitään em. asioihin, mikä heidän puolueensa kanta on?

Soini sanoi viime vaalien aikaan että islami on Suomelle rikkaus. Eikä muutenkaan maahanmuutosta puhu mitään jos ei oikein painosteta jotain sanomaan.

Jos haluatte isänmaallisen puolueen kannattajaksi joka ajaa tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ym. äänestäkää Vapaus Puoluetta.

Vierailija
38/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on turhan populistinen ja asioissa oikova ote.

Helppoahan se on juhlapuheissa lupailla yhtä sun toista, kun ei tarvitse olla päättämässä siitä miten sen mahdollistetaan.

Samanlaista räksytystä kuin Urpilaiselta oppositiosta, vaikkakin Persut osaavat jättää mielikuvan siitä, että heidän puheissaan olisi jotain perääkin.

Mutta kuten todettu, on helppo huudella kun ei tarvitse kantaa vastuuta ja katsoa kokonaisuutta.

39/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin.

Vierailija
40/54 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän