Kuinka helposti olette tulleet raskaaksi 28-vuotiaana?
Ehkä hölmö aloitus mutta meillä nyt se tilanne että vauva saa tulla jos on tullakseen :) Jänniä aikoja eletään! meillä "yritys" alkoi ihan vasta ja kommentteja kaipailisin:)
Kommentit (26)
toisesta kierrosta raskaaksi - keskenmeno.
Uutta tärppiä odoteltiin n. 5 kk, josta melkein 2 kuukautta meni keskenmenoon liittyvän vuodon loppumiseen (ihan oikeasti!).
18, 30, 33, 37 ja 40 v kertalaakista, eli
erittäin helposti aina vaan
vastauksista! Itsellä haaveena kolmas:) Aina olen tullut helposti raskaaksi. Esikoista ei "yritetty" eli ajatus oli se että vauva saa tulla jos on tullakseen. Söin ennen esikoista e-pillereitä monta vuotta ja lopetettuani plussasin siitä n. puolen vuoden päästä. Seuraava raskaus sai alkunsa kun esikoinen oli 4kk mutta päätyi keskenmenoon. Seuraavia kuukautisia ei km:n jälkeen ehtinyt tulla ja olin taas raskaana. Nyt ollut käytössä kierukka 6v ja kuopus siis on tuon 6 vuotta.
Ihan vasta päätettiin että kolmas saa tulla jos on tullakseen ja kierukan poistossa olin 3 viikkoa sitten. Poisto tapahtui juuri siinä oviksen aikaan ja seksiä on harrastettu ahkerasti. Nyt sitten vain odotellaan ja jännitellään. Päätin kuitenkin että stressiä en asiasta ota.
ap
yhtä helposti onnistui 2 kertaa myöhemminkin ja kuopus sai alkunsa myös ekasta laakista kun olin 34v. Olen kai sit helposti raskautuvaa tyyppiä...
Oli endometrioosia riesana.