Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi herran jestas mitä suvaitsemattomuutta ja pelkoa homoillassa.....

Vierailija
12.10.2010 |

Käy niin sääliksi näitä kapeakatseisia jeesustelijoita, jotka tuomitsevat homojen ja lesbojen mahdollisuuden vanhemmuuteen.

Kannatan, että erityisesti heteroperheiden kykyä vanhemmuuteen arvioidaan samalla mitalla. Jäis aika monelta lapset saamatta.

Tässä maassa voivat niin monet oikeassa kunnon avioliitossa syntyneet lapset niin huonosti, että monelle soisi kodin kahden rakastavan ja huolehtivan vanhemman luona, ihan sama ovatko samaa sukupuolta tai ei.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja täällä sitten tuomitaan ja syrjitään minua kun toivon voivani aikuisena ihmisenä myös päättää itse ketä rakastan ja kenen kanssa menen naimisiin. ja minulle ei homotkaan suo sitä oikeutta adoptioon. Ja minä kun satun rakastamaan biologista veljeäni... SYRJINTÄÄÄÄÄÄÄ

Luuletko sinä että tämä typerä ja lapsellinen yrityksesi menee läpi? Mitähäh? Kyllä nyt on uskovaisilla keinot vähissä ja pussinpohja käytössä. Häpeä!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja täällä sitten tuomitaan ja syrjitään minua kun toivon voivani aikuisena ihmisenä myös päättää itse ketä rakastan ja kenen kanssa menen naimisiin. ja minulle ei homotkaan suo sitä oikeutta adoptioon. Ja minä kun satun rakastamaan biologista veljeäni... SYRJINTÄÄÄÄÄÄÄ

vakavalla asialla.

Insestillä ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kenenkään ihmisen ei tarvitsisi tulla kaapista ulos esim täyttäessään kelan kaavakkeita.

Tämä on se tärkein pointti, ja kirkko tehköön mitä haluaa.

Vierailija
44/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rakkauteen on ihan yhtä hyvät perustelut kuin kenen tahansa homon tai lesbon. olkaa nyt hyvät ihmiset loogisia.

Vierailija
45/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luuletko että kirkko minut hyväksyyy???? kun ette tekään??

Vierailija
46/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että homoseksuaaleilla esiintyy hiukan enemmän pedofiliaa kuin heteroilla.

Tiedä sitten mistä johtuu. Lauerma ei ole homovastainen ja suhtautuu kristinuskoon varsin negatiivisesti.

Ihan mainintana vain.

Vierailija
47/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rakkauteen on ihan yhtä hyvät perustelut kuin kenen tahansa homon tai lesbon. olkaa nyt hyvät ihmiset loogisia.

voit perustella tuota hetero- kuin homosuhteella. Ihan yhtä hyvin voit sanoa, että kun miehellä ja naisella on oikeus rakastaa toisiaan meidän yhteiskunnassamme, niin miksi sitten ei veljellä ja sisarella. Miksi pitää vetää homous tähän? Ole hyvä ja vastaa! Vai osaatko?

Vierailija
48/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kykenen tätä ymmärtämään, kannattaisi käydä tutkituttamassa pääsi..

logiikka uupuuu minun rakkauteen on ihan yhtä hyvät perustelut kuin kenen tahansa homon tai lesbon. olkaa nyt hyvät ihmiset loogisia.

Vierailija
49/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavalla asialla. Insestillä ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

perusteleppa kantasi. jos kerran kyse on kahdesta aikuisesta ihmisestä. kysehän on vain samalla tavalla seksuulisen suuntautumisesta.

Vierailija
50/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huonot heterovanhemmat" ja "hyvät lesbovanhemmat". Myös lesbot/homot voivat olla väkivaltaisia, heillä voi olla henk.koht ongelmia mikä vaikuttaa vanhemmuuteen, heillä voi olla parisuhdevaikeuksia, taloudellisia vaikeuksia, mt-ongelmia...

Typerä pointti verrata huonoja heterovanhempia hyviin lesbovanhempiin. Se, että haluaa sekstatata saman sukupuolen kanssa, ei tee ihmisestä ainakaan yhtään parempaa vanhempaa.

Vierailija
51/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi haluta kirkkohäät jos ei kuitenkaan elä ja toimi niinkuin raamattu opettaa?"

Raamatussahan sanotaan että avioliitto on miehen ja naisen välinen.

Vierailija
52/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoption kautta voi kiertää sen biologisen perustelun tai käyttämällä vieraita sukusoluja.

Vierailija
53/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavalla asialla. Insestillä ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

perustelkaa hyvät ihmiset...eikä nyt moraali tai yleinen etiikka joka vetoaa raamattuun perusteleppa kantasi. jos kerran kyse on kahdesta aikuisesta ihmisestä. kysehän on vain samalla tavalla seksuulisen suuntautumisesta.

sairas perhedynamiikka. Kukaan psyykeltään terve ihminen ei harjoita insestiä. Homous sen sijaan ei ole sairaus, ihminen voi olla homoseksuaali ja psyykkisesti terve.

Vastaapa sinä kohdassa 47 esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
54/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki homot vänkyttävät kirkon oppeja vastaan ja monet paheksuvat mm.kristillisdemokraatteja,ja SILTI on kamala hinku päästä sinne kirkkoon siunattavaksi?

Vierailija
55/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatteko, JOS niin olis tarkotettu, et lapsella voi olla kaksi isää tai kaksi äitä, niin sillonhan naiset voisi lisääntyä keskenään, ja miehet keskenään!! ootte ihan älyvapaita ihmisiä kertakaikkiaan, te jotka ootte sitä mieltä että homoilla ja lesboilla kuuluu olla samat oikeudet kuin heteroilla. kertakaikkisen hölmöjä ajatuksia.ja uskallan sanoa että väärin sellainen on.

Vierailija
56/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille käy seksikumppaniksi VAIN oma sisarus. Ei se ole mikään seksuaalinen suuntaus! Perheet joissa lapset harrastavat seksiä keskenään ovat sairaita ja toimiannasta seuraa vakavia psyykkisiä ongelmia esim. tytölle jota veli käyttää hyväksi. Tämä asia ei tule koskaan hyväksytyksi psyykkisen haitan perusteella. Homoudesta sen sijaan ei ole homolle haittaa, jos vaan ympäristö jättää hänet rauhaan.

Vierailija
57/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä pointti verrata huonoja heterovanhempia hyviin lesbovanhempiin. Se, että haluaa sekstatata saman sukupuolen kanssa, ei tee ihmisestä ainakaan yhtään parempaa vanhempaa.

parempaa vanhempaa, että haluaa sekstata vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
58/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tosiasiaan, että sisarusavioliittoon syntyvillä lapsilla olisi suurempi geneettinen riski moneen sairauteen ja kehityshäiriöön.

perustelkaa hyvät ihmiset...eikä nyt moraali tai yleinen etiikka joka vetoaa raamattuun

perusteleppa kantasi. jos kerran kyse on kahdesta aikuisesta ihmisestä. kysehän on vain samalla tavalla seksuulisen suuntautumisesta.

Vierailija
59/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki homot vänkyttävät kirkon oppeja vastaan ja monet paheksuvat mm.kristillisdemokraatteja,ja SILTI on kamala hinku päästä sinne kirkkoon siunattavaksi?

Jos puhutaan sukupuolineutraalista avioliitosta, niin kyllä siinä on kyse siviilivihkimisestä.

Vierailija
60/152 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä homot haluavat ehdottomasti kirkkoon vihittäväksi saman kaavan mukaan? Outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän