Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainut aikuiskontakti tänään on av-palsta... :(

Vierailija
10.10.2010 |

Ei kun joo, kävin muuten kaupassa ja sanoin kaupantätille terve!

En vaan enää kehtaa kutsua itseäni kavereitteni luo kylään... :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut täällä on toisaalta toveria jos toista :D!!

Vierailija
2/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ihan samanlainen. Tylsäähän tämä on, mutta minulla kun ei ole kavereita niin minkäs teen.

Nytkin sunnuntaina olisi mukava lähteä kaverin kanssa kävelylle, mutta lähden kuitenkin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ketään jaksaisikaan.

Vierailija
4/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kypsyttää. Lapset kinastellu koko päivän ja mies poissa. Onneksi parin tunnin päästä mennään kylään.

Ihan hirveää kun en edes keksi mitään tekemistä ja lasten kanssa en nyt vaan jaksa olla.

Vierailija
5/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oishan se kiva jutella henkeviä ja juoruta niitä näitä... :(

Äitiänikin oon saanu niin tarpeekseni että en sen luo halua mennä käymään.

Vierailija
6/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuispa mun äiti täällä niin nähtäs paljon useammin.

t.4

Vierailija
7/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin minullakin... ja olette menossa kylään..

Koeta nyt keskittyä edes yhteen viestiin kunnolla, tylsää lukea tuollaista muka hengessä mukana eikä edes tajunnut koko juttua!

Vierailija
8/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin just puhelimenkin (TAAS) läpi... Eipä löytyny ketään, jota kehtaisin enää "häiritä". Ottaa päähän tää yksipuolinen yhteydenpito! Lapsen kanssa en ookaan enää niin kiva vieras, puhumattakaan siitä, että joku nyt viittisi eksyä tänne (monista pyynnöistä huolimatta!).

Mitäpä teille kuuluu? Mulle periaatteessa hyvää, ainakin noin niinkuin ulkoisesti. Kävin tuossa kaupassa ostamassa karkkia ja nautin samalla myrskyisästä kelistä. Vauva oli kapaloituna villashaaliin kun en jaksanut tapella sen kanssa toppahaalarin pukemisesta. Ja sit se oli helppo nostaa siinä kapalossa nukkumaan sänkyyn kun se tottakai nukahti vaunuihin! Nyt touhuaa lattialla ja kiljahtelee välillä.

Mä aattelin seuraavaksi blondata hiukset ja antaa niitten kasvaa. Pitäis jostakin löytää uusia vaatteita, ainakin talvitakki ja kengät. Joku paitakin ois kiva, jos sitä vaikka joskus jonnekin ihmisten ilmoille pääsisi lähtemään.

Vierailija
9/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin minullakin... ja olette menossa kylään.. Koeta nyt keskittyä edes yhteen viestiin kunnolla, tylsää lukea tuollaista muka hengessä mukana eikä edes tajunnut koko juttua!

Tänään minulla ei ole ollut ainuttakaan aikuiskontaktia. Siksi vastasin tähän. Luin kyllä aloituksen. 5

Vierailija
10/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut talvikengät olis kyllä saatava, mutta mun on hankala löytää sopivia kenkiä..

Siivoilen tässä välillä ja raivosin just tytölle kun suostunu ottamaan lääkkeitä. Hohhoijaa, millon ne kuukautiset alkaa jos vähän helpottas..

t.4

Vierailija
11/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva kotiäidin aikuiskontaktimesta!

Vierailija
12/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juhlapäivä. Puhuin kokonaista kolmen aikuisen kanssa!

Muuten tällä viikolla onkin ollut vähän vähissä noi aikuiskontaktit... Blääääääh...

Eku kävinhän mä hammaslääkärissä torstaina. Kai sekin lasketaan, vaikka ne kalut suussa ei paljoo jutustella XD

Vierailija
13/13 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan aikuiskontakteja. Voi olla vaikka kuinka pitkä aika etten tapaa ketään aikuista, veli soittaa välillä ja yksi "ystävä" humalapäissään.

No, äiti soittaa jonkun viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi