Mitä mielipiteitäsi et koskaan sano ääneen
minä esim sitä että lihavat ovat mielestäni tyhmiä ja laiskoja. En ole huomaavinani lihavuutta ja suhtaudun heihin normaalisti.
Kommentit (67)
No, tässäpä sitten toimittajalle vähän asiaa:
-virikehoito on väärin kaikkia veronmaksajia kohtaan
-ääriuskovaiset ovat kummallisia, heidän aivotoiminnassaan on pakko olla jotakin vialla
-alle 25-vuotiaana lapsia saaneet ovat vähän yksinkertaisia
-matalapalkka-aloille omasta valinnastaan kouluttautuneet ovat hieman tyhmiä, koskee toki miehiä yhtä paljon, kuin naisia
-nykyvanhemmat eivät osaa pitää kuria
-tukistus ja luunappi eivät ole väkivaltaa
-Suomessa verotetaan ihan liikaa kovatuloisia
-inhoan ihmisiä, enimmäkseen naisia, jotka lorvivat vuosikausia kotona veronmaksajien rahoilla ja kehtaavat vielä valittaa, että kotihoidontuki, ja mitä lie tukia niitä nyt onkaan, on liian pieni
-päivittäin meikkaavat naiset ovat hieman yksinkertaisia
-päivittäin korkokenkiä käyttävät naiset samoin
hahhaa, tämähän on hauskaa! pitääpä taas kirjoitella lisää, kun ehtii.
jotka tekevät enemmän lapsia mitä ovat kykeneviä hoitamaan (esikoinen päiväkotiin vaikka äiti on kotona vauvan kanssa).
Säälittävää.
miten mä vihaan kaikkia viherpiipertäjiä, joiden mielestä maailma pelastuu kun ei syödä lihaa, tai kun käytetään jopa laittomia keinoja toisten elinkeinoja vastaan (kaikki vitun kettutytöt ja animalian sikafarmi-lavastajat on mielestäni niin naurettavia!!) Vihaan ihmisiä, jotka ovat liian pieniä ymmärtämään erilaisuutta, oli kyse sitten homofobiasta (josta todella voi parantua -sehän on vain sairaus) tai rasismista, joka pohjiltaan on vain kateutta ja huonoa itsetuntoa. Ja sitten nää lisäainelässyttäjät on niin naiveja!
Ensin vihataan niita jotka eivat sieda erilaisuutta, mutta samaan hengenvetoon kuitenkin niita, jotka ovat erilaisia kuin kirjoittaja itse, esim. kasvissyöjia tai lisaaineettoman ruuan kannattajia.. huh huh
Mutta ei sellaista tehohoitoa tai leikkauksia, joka vain pitkittää elämää ja maksaa satoja tuhansia.
Mutta esittäisin sen omana mielipiteenäni, perustelisin ihmisen siihen astisella hyvällä elämällä ja kertoisin, mikä tulevaisuus mahdollisesti tulisi olemaan ja mitä tällä tehohoidolla voidaan ehkä mahdollisesti luvata/toivoa.
Oon miettinyt asiaa monesti ja tiedän ehdottoman varmasti, että oman mielipiteeni perusteluineen aivan satavarmasti voisin esittää. Ja jos omaiset päättäisi toisin, olisin ihan yhtä täysillä heidän tukenaan, jos he sitä kaipaisivat.
Rahalla tämän asian kanssa ei olisi mitään tekemistä.
ärsyttää: (olen kyllä sanonut ääneenkin :D)
-miksi homoseksuaalisten pitää tunkea kirkkoon avioitumaan
-naiset, jotka saavat lapsia yli kolmikymppisenä ovat vähän yksinkertaisia, 40-kymppisistä puhumattakaan!
-ylipainoiset naiset, jotka seurustelevat tummaihoisten kanssa ovat vastenmielisiä
-ihmiset, jotka käyvät hitaalla / tyhmät ihmiset
-ylipainoiset ihmiset, jotka sysäävät ylensyöntinsä geenien piikkiin
-tytöt, jotka eivät osaa heittää tai potkaista palloa
-äidit, jotka eivät pidä huolta itsestään
-KOTIÄIDIT!!!
-mustalaiset, somalit
vain muutaman mainitakseni. ;)
- en voi tälle mitään, mutta aina törmätessäni lestadiolaiseen tulee ensimmäisenä mieleen että onko hän pedofiili vai pedofiilin uhri.
- älykkyyttään tuovat eniten joka välissä esiin laiskat itsekurin puutteesta kärsivät, huonomuistiset ihmiset, jotka eivät ole saaneet elämässään mitään mainittavaa aikaiseksi.
miten mä vihaan kaikkia viherpiipertäjiä, joiden mielestä maailma pelastuu kun ei syödä lihaa, tai kun käytetään jopa laittomia keinoja toisten elinkeinoja vastaan (kaikki vitun kettutytöt ja animalian sikafarmi-lavastajat on mielestäni niin naurettavia!!) Vihaan ihmisiä, jotka ovat liian pieniä ymmärtämään erilaisuutta, oli kyse sitten homofobiasta (josta todella voi parantua -sehän on vain sairaus) tai rasismista, joka pohjiltaan on vain kateutta ja huonoa itsetuntoa. Ja sitten nää lisäainelässyttäjät on niin naiveja!!! Vitunko väliä sillä on, tässä maailmassa on vaikea välttää syöpää/muitakaan sairauksia kun ihmiset yksinkertaisesti vaan elävät nykyään niin pitkään, että väistämättä jokin paikka pettää. Näitä mielipiteitäni on vaikea ilmaista, kun vastapuoli on niin pitkästyttävän hurmoksellista ja ah - niin oikeassa aina (ovathan he parempia ihmisiä kaikin puolin) p.s. vihreiden ydinenergiapolitiikka on perseestä, mutta tätä ajatustani jaan aina kun voin, koska olen itse aiheeseen liittyvällä alalla (ympäristö) ja uskon, ettei parempaa vaihtoehtoa ole olemassa. Vapo turpeineen ja mielikuvakampanjoineen voi painua ****seen.