Miksi HK:n herkkumaksamakkaraa väitetään herkuksi? Se on oikeastaan aika huonoa, melkeinpä pahaa
Rasvaista, mautonta ja maultaan epämiellyttävää.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parasta maksamakkaraa mutta makuasioista ei kiistellä.
Ei todellakaan ole vaan Snellmanin on.
"Mautonta ja maultaan epämiellyttävää"
Ooookeei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin että mun mielestäni. Makuasia.
ihan samasta syystä kuin atria mainostaa lihojaan takuumureiksi, vaikka ovat sitkeintä lihaa mitä suomesta löytää. Harhaanjohtavaa markkinointia, jolla kuluttajaa vedetään nenstä.
Maksis on ihan parasta ruikkarin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on näppylät.
Miksi lauantaimakkaraa sanotaan lauantaimakkaraksi vaikka söin sitä perjantaina eikä mitään tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lauantaimakkaraa sanotaan lauantaimakkaraksi vaikka söin sitä perjantaina eikä mitään tapahtunut?
Viimeistään 24h kuluttua alkaa vaikuttaa.
Minun mielestä se on parhaimman makuinen maksamakkara, en muuta enää ostakkaan. Juuri sellainen kuin pitää ollakkin. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
ihan samasta syystä kuin atria mainostaa lihojaan takuumureiksi, vaikka ovat sitkeintä lihaa mitä suomesta löytää. Harhaanjohtavaa markkinointia, jolla kuluttajaa vedetään nenstä.
Et vaan osaa poistaa kalvoja :)
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ei se vaalean leivän päällä maistu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Maksasta ei ole ihmisravinnoksi.
Paistettua maksaa, karamellisoitua sipulia ja punaviinikastike :~~
Viimeistään 24h kuluttua alkaa vaikuttaa.
Hittolainen. Kun nyt muistelen niin näin todella tapahtui. Miksiköhän tuoteselosteessa ei mainittu mitään?
Pitää seuraavaksi kokeilla maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran ostin, en tykännyt.
Finska leverkorvar är mera färdigtuggad baby mat än leverpastej. HK:s produkt innehåller 22 % grislever och Snellmans 25 %. Riktig leverpastej innehåller minst 50 % lever och inte endast grislever.
Vierailija kirjoitti:
Vi brukar inte köpa finskt kött då pris/kvalitetsförhållande i det närmaste är mellan dåligt och uselt. I sommar prövade vi på Atrias nöt/ko innerfilé och den var utsökt. Det bästa av allt var det att det inte var en engångsföreteelse. Kvalitén har blivit avsevärt bättre och prisen backat en aning.