Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..

Vierailija
05.10.2010 |

Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruunne ap,tosi ikävää :( Voimia sinulle ja miehellesi!Olen itsekin kokenut kohtukuoleman... Yritä jaksaa

Vierailija
62/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö itekin hankkia vai osaako silläkään tulkita oikein, eli jos vauvalla joku hätä, mutta syke kuuluu (mutta voi olla liian kova tai hidas tm. joka sairaalassa huomattais oudoksi, mutta kotona vois miettiä, että hyvä kun äänet löytyi..)

ja toiseksi joskus ktg:llekin voi piirtyä äidin syke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot ap:lle ja perheelle ja voimia huomiseen.

Vierailija
64/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia ap:lle ja hänen miehelleen!!

Vierailija
65/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pahin olisi tapahtunut? Eikö tuossa tilanteessa shokki olisi niin kova, että joutuisi jäämään sairaalaan? Mietin vaan.

Jos tämä kuitenkin on totta, niin todella suuri osantotto ap:lle :(

Vierailija
66/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pahin olisi tapahtunut? Eikö tuossa tilanteessa shokki olisi niin kova, että joutuisi jäämään sairaalaan? Mietin vaan.

Vierailija
67/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka ihme sellasta tekis...

Vierailija
68/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sairas voisi oikeasti provoilla tällaisesta??

Enkä nyt halua sanoa ap:tä provoksi, mutta mietin itsekin että mistä sairaalasta laitetaan äiti yöksi kotiin kuollut lapsi kohdussaan?

Vierailija
69/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitä olis surun murtamana siellä sairaalassa vielä. Todella mauton provo..

Vierailija
70/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt halua sanoa ap:tä provoksi, mutta mietin itsekin että mistä sairaalasta laitetaan äiti yöksi kotiin kuollut lapsi kohdussaan?

Vierailija
71/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotonani vaan sairaalassa nukkumassa yön yli. Olen puhelimellani internetissä...Samapa minulle pidättekö tätä provoiluna, samaan kasaan sen voi laittaa muun murheen kanssa..

ap

Vierailija
72/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni ap sinulle ja miehellesi. tiedoksesi, että yahoosta löytyy kohtukuoleman kokeneille suljettu vertaisryhmä nimeltään tuntematon enkeli. Itselleni se on ollut suurena tukena oman vauvan menetyksen jälkeen. Voimia tulevaan synnytykseen ja kaikkeen sen jälkeen. Ottakaa paljon valokuvia, hiustupsua, jalanjälki ja kerätkää niitä kallisarvoisia muistoja lapsestanne, vaikka järkyttävän surun keskellä se saattaakin tuntua turhalta, mutta usealle kohtukuoleman kokeneelle ne ovat kalliita aarteita myöhemmin.

t. lapsensa synnytyksessä menettänyt äiti

Vierailija
73/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse asiassa on aika tavallista etta voi lahtea kotiin odottelemaan kaynnistysta. Itselleni tarjottiin samaa mahdollisuutta, halusin kuitenkin jaada itse sairaalaan.

Sokissa ihmiset reagoivat eri tavoin. Joku saattaa tulla av:lle. Joku toinen tekee jotain muuta.

Osanottoni ap. Minulta on kuollut vauva 38. raskausviikolla kohtuun.

Vierailija
74/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotonani vaan sairaalassa nukkumassa yön yli. Olen puhelimellani internetissä...Samapa minulle pidättekö tätä provoiluna, samaan kasaan sen voi laittaa muun murheen kanssa.. ap

ap, olen todella pahoillani puolestasi, shokki on valtava kun kuulee, että lapsi on menehtynyt. ja se murhe ja suru niin raskas. Voimia teille lähettäisin jos jostain minulla olisi niitä antaa.

t. myös lapsensa kuolleena naikkarilla synnyttänyt

Vierailija
75/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pahin olisi tapahtunut? Eikö tuossa tilanteessa shokki olisi niin kova, että joutuisi jäämään sairaalaan? Mietin vaan. Jos tämä kuitenkin on totta, niin todella suuri osantotto ap:lle :(

niinkin tehdään. Äiti laitetaan yöksi kotiin ja synnytys käynnistetään seuraavana päivänä. Joskus se käynnistys saattaa kestää useita vuorokausia.

t. kohtukuoleman kokenut

Vierailija
76/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku tuli minullekin. voi mitenkähän ikinä voisi oikeita sanoja sanoa. uskomatonta varmasti, ei voi ymmärtää!!!!!! :( otamme osaa

Vierailija
77/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap. otan osaa kovasti ja kyynel silmässä ajattelen täällä että ei tuollaista SAA tapahtua:'(

Vierailija
78/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon voimia.

Vierailija
79/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani - ei näin pitänyt käydä. =(

Vierailija
80/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämestäni toivon sinulle voimia jaksaa tästä eteenpäin. Muista että avun hakeminen on tärkeää jos tuntuu että ei vaan selviä eteenpäin.

Voimahaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan