Vaatimus teille, jotka ostatte ilotulitteita
Voisitteko ystävällisesti kunnioittaa Suomen lakia ja aloittaa sen järjettömän räiskimisen aattoiltana klo 18. Näin me koiran omistajat voimme rauhassa lenkittää rakkaat lemmikkimme välipäivinä ja aattona päivällä. Ehditte kyllä ampua rahanne savuna taivaalle ihan lain sallimissa puitteisakin.
Kommentit (134)
Vie se kapinen koirasi piikille, jos ei pieniä ääniä kestä.
Mua ei koirat kiinnosta pätkääkään, mutta vuorotyöläisenä unet kyllä.
Kuka sinä olet mitään vaatimaan. Ammun rakettini silloin kun itse haluan.
täälläpäin räiskivät niitä ihmisten puutarhaan, kiva kasvattaa syötävää jossain kiinalaisessa myrkyssä. Viime vuonna keräsin näitä muovikassillisen mansikkamaasta. Muovikassillinen rakettijätettä!
Mikä on vaatimuksen esittäjä? Tyypillinen vauvapalstan hullu.
Vaatimus. Salli minun nauraa!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko että joku rakettiääliö osaa lukea?
Anna kun arvaan is:ssä taas juttu, kun nuoret herttoniemenrannassa ampuvat toisiaan, autoja, ohikulkijoita ka k-kauppaa raketeille?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaatimuksen esittäjä? Tyypillinen vauvapalstan hullu.
Vaatimus. Salli minun nauraa!!!
Nauraa saat, kunhan et ammu ilotulitteita ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan is:ssä taas juttu, kun nuoret herttoniemenrannassa ampuvat toisiaan, autoja, ohikulkijoita ka k-kauppaa raketeille?
Etniset nuoret.
Naapurin mul kku polttaa parvekkeellaan ja puhaltaa Pa skan käryt mun asuntoon piittaamatta miltä musta tuntuu. Minkä takia mun pitäisi siis välittää miltä muista tuntuu? Räiskin UV:na raketteja kostoksi oikein urakalla ja soitan minulle mieluisaa musiikkia siihen päälle. xD
Koirat ei nappaa, ammun pitkin päivää
Niin kauan kun metsäni on joku omituinen maksuton koirapuisto ja pihani koiranpaskatusalue, minä ammuskelen raketteja taivaalle ihan silloin kun haluan.
Tuossa tuli päivällä mökkinaapuri sanomaan, että tänä vuonna ei saa raketteja ampua, koska hän on mökillä aran koiran kanssa. Kysyin, paljonko hän maksaa siitä, että en paukuttele raketteja ja koska vastaus oli, että en mitään, niin...
Kaikki ilotulitteet pitäisi kieltää yksityishenkilöiltä. Eivät aiheuta muuta kuin häiriötä, vammoja, pelkoa ja järjettömän määrän roskaa ja jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Tunge sinä ne vaatimuksesi kuule perseeseen. Koirasi voit vaikka soseuttaa ja tarjota jauhelihakeittona lapsille uutenavuotena, niin päästään siitäkin riesasta.
Pelottavaa, että sun kaltaiset ihmiset saa kulkea vapaalla jalalla.
Toivon että ammutte silmänne sokeiksi! Eipä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun metsäni on joku omituinen maksuton koirapuisto ja pihani koiranpaskatusalue, minä ammuskelen raketteja taivaalle ihan silloin kun haluan.
Tuossa tuli päivällä mökkinaapuri sanomaan, että tänä vuonna ei saa raketteja ampua, koska hän on mökillä aran koiran kanssa. Kysyin, paljonko hän maksaa siitä, että en paukuttele raketteja ja koska vastaus oli, että en mitään, niin...
Kiellätkö myös metsän eläimiltä paskomisen metsääsi? Kuuluu sinne luonnollisena maanparannusaineena ja jokamiehen oikeus takaa liikkumisen vapauden.
Pitääkö tämä koirankakkakeskustelu aloittaa nyt jo?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että ammutte silmänne sokeiksi! Eipä muuta.
Suojalasit on päässä niin ei tuu tapahtumaan. Mä toivon sulle syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet mitään vaatimaan. Ammun rakettini silloin kun itse haluan.
Muista hakea lupa, jos et pysty odottamaan uuden vuoden aattoon klo 18 asti.