Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..
Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..
Kommentit (183)
onko tullut ylläpidolta viestiä?
tätä nostella vähän väliä, että te vittuuntuisitte ;)
voit? Annoitteko todella lapsen nimeksi toivo? :)
vastausta ylläpidolta, että oliko aloitus viestin kirjoittanut henkilö sama myös muissa viesteissä??
tänne kuuluuu? ollanko jo palattu kotiin?
oli väärä hälyytys ja vauva on kunnossa...
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin.
Mulla ittelläin on vauvat ollu semmossia et on välillä vietelleet "lepopäiviä" ja vähä vaa välil liikutelleet itteää :)
Tämän viimosen kohalla minulla on tuo kokemus et vauva yllätten alkoi illalla myllätä niin kovasti et ei yksikää aikasemmin, yöllä luojan kiitos heräsin "pissalle" ja heti huomasin et nyt tul lähtö ku oli verta ympäriisä, mulla oli istukka irronnu, ei kokonaa. Onneksi vuotoa tuli ulos eli kalvo oli puhennu, ni tajusin mistä kyse, vatsakipua mul ei nimittäin tähä liittyny.
Ja nyt ollaan molemmat hyvässä kunnossa, vaikka lku olikin hankala.
Itseasiassa jokaisessa raskaudessa noin viikkoa ennen synnytystä liikkeet lakkasivat kokonaan noin vuorokauden ajaksi. Menin jokaisessa kolmessa raskaudessa siis synnärille näytille, sydänäänet löytyivät heti ja kaikki oli ok. Toivon, että ap:lläkin käy hyvin!
niin kyllähän se säikäyttää jos liikkeet vähenee tai ei tunnu..onneksi on näitä onnellisiakin tapauksia, mutta n 300 perhettä on vähemmän onnellisia asian suhteen joka vuosi suomessakin.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Mulla ittelläin on vauvat ollu semmossia et on välillä vietelleet "lepopäiviä" ja vähä vaa välil liikutelleet itteää :) Tämän viimosen kohalla minulla on tuo kokemus et vauva yllätten alkoi illalla myllätä niin kovasti et ei yksikää aikasemmin, yöllä luojan kiitos heräsin "pissalle" ja heti huomasin et nyt tul lähtö ku oli verta ympäriisä, mulla oli istukka irronnu, ei kokonaa. Onneksi vuotoa tuli ulos eli kalvo oli puhennu, ni tajusin mistä kyse, vatsakipua mul ei nimittäin tähä liittyny. Ja nyt ollaan molemmat hyvässä kunnossa, vaikka lku olikin hankala.
hienoa että selvisitte. Elämä ei ole itsestäänselvyys. sulla
Itse en suosittelisi todellakaan tuota selälle menoa. Jos olisin itse jäänyt kotiin ja maannut selälläni, lapsemme olisi oletettavasti kuollut. Käyrät heti aina romahtivat, kun siirryin selälleni, eli kyljellään sain maata synnytykseen asti..
Toivottavasti AP sai naikkarilta hyviä uutisia.
vastausta ylläpidolta, että oliko aloitus viestin kirjoittanut henkilö sama myös muissa viesteissä??
Minä en ainakaan ole saanut mitään vastausta. Olen tarkistanut roskapostitkin säännöllisesti mutta ei mitään.
tämä onkin sairain provo mitä olen tällä palstalla lukenut,niin luuletteko oikeesti että ylläpidolla on aikaa ja kiinnostusta lähetellä teille sähköpostia ap:n viesteistä? Järki käteen,ei se niin helppoa ole kalastella oikeita viestejä ja verrata niitä ip-osoitteeseen,huhhuh
Pitäiskö itekin hankkia vai osaako silläkään tulkita oikein, eli jos vauvalla joku hätä, mutta syke kuuluu (mutta voi olla liian kova tai hidas tm. joka sairaalassa huomattais oudoksi, mutta kotona vois miettiä, että hyvä kun äänet löytyi..)
en saanut hyviä uutisia...Taisin odottaa liian pitkään,mutta valitettavasti kävi niin kuin pelkäsinkin..Huomenna aamulla käynnistetään synnytys..Kiitos kaikille jotka viitsivät auttaa
ap
sulkeudun suremaan enkä siis vastaile tämän enempää kysymyksiinne..
Syvä osanottoni suuressa surussanne!!!Pahempaa kai elämässä ei juuri voi tapahtua...
Voimia teille!!
jossa se sanoi et kotidopplerit on huonoja sen takia, et jos syke kuuluu ei lähetäkään yhtä herkästi tsrkistuttamaan sikiön vointia, vaikka liikkeitä on vähän tms.
Doppleri ja syke rauhoittaa liikaa ajattelemaan et kaikki on ok, vaikkei olisikaan. Kyllähän sairaalassakin pidetään tunninkin sykekääyrällä vaikka syke kuuluu, jotta voitais varmistuia et se myös vaihtelee tarpeeksi.
YMmärrän,että tämä idiootti ap oon loukannut monen mieltä ja olette turhaan itkeneet hänen 'kohtaloaan'. Mutta silti oikeesti, luuletteko oikeesti saavanne jotain vastauksia ylläpidolta? Minua suorastaan nauratta tämä teidän salapoliisikerho,että odotellaan viestiä ylijumalalta. Luoja sentään ihmiset,ne aivot pois sieltä perseestä.
Jäi vain itseäni vaivaamaan, onko Ap vaihtunut, ja jos joku siitä tietäisi. Siksi nostin. En ole ylläpitoon ollut koskaan yhteydessä, en tiedä vastaavatko yleensä tällaisiin kysymyksiin.
Pahoittelen ketjun nostamisesta aiheutunutta mielipahaa. :/