Mitä tarkoittaa: En tule ylioppilasjuhliin taloprojektini vuoksi?
Maija sanoi: "En tule ylioppilasjuhliin taloprojektini vuoksi." Kerro sama toisin sanoin.
Kommentit (48)
Teloprojekti on kesken joten Maija on estynyt tulemaan juhliin.
No siis ilmeisesti jostain syystä ei pääse paikalle, ehkä liittyy jotenkin taloprojektiin, mutta sosiaaliset taidot tai viestintätaidot ovat sen verran kehnot, että kuulostaa oudolle. Mutta ei ole tulossa.
Löin pääni lankkuun ja makaan teholla
En tule koska lattianvalu on samana päivänä/harjanostajaiset/elementit saapuu.
Ei vois vähempää kiinnostaa yo-juhlat. Taloprojektissa kutsuttua tarvitaan paikan päällä.
Käytin viimeiset hynät kattopeltiin enkä pysty ostamaan bussilippua Porvooseen.
En halua tulla juhliisi, teen mieluummin taloprojektiani. T maija.
Maija rakentaa tai remontoi taloa ja se on tärkeämpää kuin yo-juhlat.
Tietenkin taloprojekti menee tuttavan lapsen yo-juhlien edelle.
Yksi tai kaksi talotehtaan raksareiskaa on niin hyvännäköisiä, että naimme kuin kanit eikä vois vähempää kiinnostaa pönötysjuhlat
En ehdi juhliin, kun pitää olla taloraksalla hommissa kyseiseen aikaan.
No ilmoitti sentään. Ei tarvitse varautua hänen tulemiseen.
Mulla menee työt tuttavan juhlien edelle. Tosin mä menin pomon luokse ja varmistin, että olen töissä niin ei tartte juhliin mennä. Hyvä syy ainakin olla menemättä.
Omakotitaloa kun rakennetaan tai remontoidaan, niin on tietyt ajat, kun tietyt insinöörit ja asiaintuntiat pääsee paikalle katsomaan. Jos semmonen osuu Veetin yo-juhlien kohdalle, niin ei sitä sen vuoksi ruveta tuhansia maksavaa palaveria peruuttamahan! Sitä se tarkottaa nimimerkillä kahta omakotitaloo rakentanu.
Juhliin tulematta jää, talo projektissa aika vierähtää.
Et tullut jeesamaan silloin kun olimme täällä työmaalla itku kurkussa joten emme mekään vaivaudu tuomaan 500 €:n lahjaa kersasi yo-juhliin.
Hauskaa loppuelämää
Marja
En tule juhliin taloprojektini vuoksi vaan siksi, että oikeasti haluan tavata juhlittavan. Joku nimittäin voi ihan hyvin tulla siksi, että tietää saavansa juhlien kautta apua rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No ilmoitti sentään. Ei tarvitse varautua hänen tulemiseen.
Tuohan voi tarkoittaa nimenomaan sitä, että tulee.
Minulla on talooni/talon rakentamiseen liittyvää tärkeämpää tekemistä kuin kissanristiäiset, joiden sankarin olen nähnyt viimeksi hänen 1-vuotissyntymäpäivillään.
Maijalla on talossaan projekti kesken joten ei pääse tulemaan juhliin.