Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..

Vierailija
05.10.2010 |

Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minun ja mieheni esikoinen,ollaan yritetty saada lasta muutama vuosi..Nyt jos kaikki meneekin pieleen,pelottaa..Jos minä kerään rohkeuteni ja lähden sinne naikkarille..Kiitos rohkaisuista,tulen kertomaan mitä kävi

ap

Vierailija
22/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei noiden norm.ohjeiden mukaisesti liikkeitä tule. Tietyissä tilanteissa vauva voidaan pelastaa kun toimitaan ripeästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin kivaa kätilöitä ja lääkäreitä kohtaan, kun ei olla valmistauduttu ollenkaan. Mitäs jos onkin sulku päällä, eikä mahdu sairaalaan sisään?

Soita vaikka matkalla.

P.s olisit soittanut heti kun huolestuit. Jos jotain onkin vialla, esim istukassa niin ei se odottamalla parane.

Vierailija
24/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain on oikeasti käynyt niin asialle voi tehdä vielä jotain! jos odotat pari päivää tai viikkoa niin voi olla myöhäistä!

Vierailija
25/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet selällesi makaamaan ja tökit vauvaa. Siis ihan reilusti, tönit niin että maha heiluu kunnolla puolelta toiselle. Paras kohta tökkiä on vauvan selkä, mikäli erotat miten päin se siellä on. Useinkin juuri paria päivää ennen syntymää ne vaan nukkuisivat, keräävät voimia syntymään.

Mä olen myös pari kertaa pelästynyt todella paljon, kun ei ole juuri mitään elonmerkkejä kuulunut pitkään aikaan.

Yleensä tolla keinolla saa vauvan heräämään, mutta jos ei edelleenkään tapahdu mitään niin lähde sinne äitiyspolille sitten heti.

Vierailija
26/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtälailla liikkeiden puuttuminen/vaimeninen samoin kuin yhtääkkinen normaalia runsaampi myllääminen on merkki josta huolestua. Alkanut hapenpuute, esim napanuoran kiristyminen kaulan ympäri voi saada vauvan tempomaan enemmän hapetuksen parantamiseksi.

Vierailija
27/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mene vaan sinne, he laittavat sinut heti käyrille. Eikä sinne tartte soitella etukäteen...minä en ole koskaan soittanut vaan mennyt suoraan kun olen pelästynyt ettei lapsi liiku (mulla takana yksi lapsen kuolema) ja koskaan eivät ole poisajaneet vaan heti ottaneet käyrällä ja ultraan ja sanoneet että hyvä kun tulit.

oikein paljon voimia ja tsemppiä sinulle""

Vierailija
28/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin kivaa kätilöitä ja lääkäreitä kohtaan, kun ei olla valmistauduttu ollenkaan. Mitäs jos onkin sulku päällä, eikä mahdu sairaalaan sisään? Soita vaikka matkalla. P.s olisit soittanut heti kun huolestuit. Jos jotain onkin vialla, esim istukassa niin ei se odottamalla parane.

kymmenien äitien kokemuksista kuulleena viisastuneena sanoisin, että jos vauvan liikkumattomuus huolestuttaa on mentävä heti, eikä soittoja tarvita. Tiedän monia äitejä joille puhelimessa on sanottu että odotella vaan...ja kaikista ikävin vaihtoehto on tapahtunut siinä odotellessa.

terv. kohtukuoleman kokenut

Vierailija
29/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin kivaa kätilöitä ja lääkäreitä kohtaan, kun ei olla valmistauduttu ollenkaan. Mitäs jos onkin sulku päällä, eikä mahdu sairaalaan sisään?

Soita vaikka matkalla.

P.s olisit soittanut heti kun huolestuit. Jos jotain onkin vialla, esim istukassa niin ei se odottamalla parane.

kyllähän se on tosi tärkeää miettiä lääkäreiden ja kätilöiden tunteita ja valmistautumisia.....mistä näitä riittää???

Vierailija
30/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut olla hysteerinen äiti, vaikkei liikkeitä ollut tuntunut koko päivänä.

Seuraavana päivänä soitin neuvolaan. Sydänääniä ei enää kuulunut. Vauvani oli kuollut.

Vierailija
31/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa jokaisessa raskaudessa noin viikkoa ennen synnytystä liikkeet lakkasivat kokonaan noin vuorokauden ajaksi.

Menin jokaisessa kolmessa raskaudessa siis synnärille näytille, sydänäänet löytyivät heti ja kaikki oli ok. Toivon, että ap:lläkin käy hyvin!

Vierailija
32/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvalla on jokin hätänä, pitää toimia.

Vierailija
33/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeitä.

Vierailija
34/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, että joudutte kohtaamaan tämän. Mulla ei käynyt mielessäkään että lapsi voi olla kuollut kun päivystykseen mentiin.

t: äiti joka kuuli samat uutiset ja synnytti kuolleen lapsensa naikkarilla kesän alussa (ja joka muuten meni yöksi kotiin uutisten jälkeen ja kävi lukemassa palstojakin aiheesta sinä iltana)

Vierailija
35/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin pelkoni. onneksi on lapset tehty ja elossa ulos saatu.

Vierailija
36/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin asia mietityttäny paljon. Selailin läpi ton vihertävä vuoto jutun ja siinäkin vastailijana ap, joten alko hiukan epäilyttämään.

Jos kuitenkin näin on tapahtunut, niin ap:lle ja miehelle voimia paljon sekä lämmin osanotto suureen suruunne.

Sinä se vasta melekonen sherlokki olet.

Vierailija
37/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkoittaa alkuperäistä, ei mitään nimikirjaimia tms. Joten hyvin todennäköisesti vihreävuotoketjussakin oli ap. Ja jokaisessa muussa ketjussa tällä palstalla!!!

Vierailija
38/183 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta nostelen, mikäli joku on saanut tietoa ylläpidolta, onko Ap vaihutnut kesken ketjun.

Vierailija
39/183 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tän voisi jo unohtaa, ei ollut kaikista mukavin ketju tällä palstalla....

Eikä teille varmaan edes vastata enivei.

Vierailija
40/183 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YMmärrän,että tämä idiootti ap oon loukannut monen mieltä ja olette turhaan itkeneet hänen 'kohtaloaan'. Mutta silti oikeesti, luuletteko oikeesti saavanne jotain vastauksia ylläpidolta? Minua suorastaan nauratta tämä teidän salapoliisikerho,että odotellaan viestiä ylijumalalta. Luoja sentään ihmiset,ne aivot pois sieltä perseestä.

pyh

anna tositen olla salapoliiseja

se on kivaa :) ei maksa mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän