Jutteletteklo lentokoneessa tuntemattoman vieruskaverin kanssa?
Kommentit (15)
Juttelisin, mutta en tahdo häiritä. Sama junassa, jos joku alkaa jutteleen, juttelen aina takas, sama kaupassa, missä vaan.
Tuntemattomien ihmisten kohtaamisista oppii ja saa paljon. Kurkistusikkunoita toisenlaiseen maailmaan, tai erilaiseen elämänkokemukseen.
Joskus juttelen, jos vieressä on joku puhelias tyyppi, mutta itse en aloita mitään keskusteluja, mutta tervehdin kuitenkin. Yleensä kuuntelen vaan äänikirjaa lennon aikana.
Sen kerran kun matkustan, haluan olla rauhassa. En jaksa mitään turhaa molotusta.
Riippuu tapauksesta. Yleensä mulla on matkaseuraa, joten ei tule puhuttua muiden kanssa. Joskus harvoin joku mukava ihminen on istunut viereen ja on välillä juteltu. Ei siis koko matkaa.
Ärsyttää, kun tulee väsyneenä työreissusta ja viereen osuu joku joka ei osaa olla hiljaa. Ei viitsi sanoa, että nyt se turpa kiinni, kun ollaan kuitenkin vierekkäin monta tuntia. Ja mikään hienovaraisempi vihjailu ei toimi. Muutama on jatkanut pälätystä, vaikka olen laittanut kuulokkeet korville :D
Aiemmin kyllä, mutta nykyään melkein kaikki on joko tabletilla, läppärillä tai kirjaan uppoutuneita, joten parempi olla häiritsemättä.
En missään nimessä, ja jos joku alkaa puhua mulle, vastaan hyvin lyhyesti ja jatkan lukemista. En ole tippaakaan kiinnostunut vieraiden kanssa juttelemisesta.
Lähtökohtaisesti en. Mutta jos joku mukava typpi aloittaa juttelun, voin keskustella hänen kanssaan. Hyvin harvoin osuu kohdalle riittävän kiinnostavaa tyyppiä, jolle jaksaa vastata enempää kuin "juu, joo, ok".
Sen näkee naamasta kenen kanssa alan jutella, yleensä kyllä tulen juttuun missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee naamasta kenen kanssa alan jutella, yleensä kyllä tulen juttuun missä vaan.
"Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta, jo vain me kimpassa tuumattiin"
En, enkä halua että hän juttelee minulle.
Bisnesluokka on ollut ainut missä olen tervehtinyt vieressä istunutta ja vaihdettiin pari sanaakin.
En tiedä. En ole koskaan ollut lennolla
m42
Tervehdin, en juttele.