Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen teidän miestenne ruokatottumuksia

Vierailija
05.10.2010 |

kun niin moni kertoi tuossa toisessa ketjussa, että oman miehen lempiruokaa on ihan tavallinen kotiruoka (jauheliharuuat, munakkaat tms). Onko minun mieheni pahemmankin laatuinen snobi, kun tykkää vähän paremmista raaka-aineista valmistetusta ruuasta ja tekee sellaista mielellään itsekin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin moni kertoi tuossa toisessa ketjussa, että oman miehen lempiruokaa on ihan tavallinen kotiruoka (jauheliharuuat, munakkaat tms). Onko minun mieheni pahemmankin laatuinen snobi, kun tykkää vähän paremmista raaka-aineista valmistetusta ruuasta ja tekee sellaista mielellään itsekin?

Ruoka ei ole meillä mahantäytettä ja hotkimista, mutta siltiköään ruoan ei tarvitse olla kallista. Jotenkin voin kuvitella senkin että ruoan päälle tursotetaan ketsuppia ja makuaisti tuhotaan juomalla maitoa ruokajuomana.

Vierailija
2/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ota kantaa, mutta miten makuaisti tuhoutuu maitoa juomalla? En ymmärrä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin ihmetellään teidän miesten ruokatottumuksia, koska meilläkään ei ole mitään fiksumpaa mietittävää =DDDDD

Vierailija
4/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa ruoka kuin ruoka, jos siinä ei ole liikaa tulisuutta. Joskus tekee mieli parempaa, joskus ihan peruspöperöä - ja hyvä niin

Vierailija
5/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ehkäpä siinä se salaisuus, jonka vuoksi tietyt miehet tykkäävät "vain" ihan tavallisista kotiruoista?

Vierailija
6/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa raaka-ainetta kananmunat ovat? Ihan ne tavalliset ruoat ovat minunkin herkkuani, ja teen ne kyllä laadukkaista ruoka-ainesta vaikken mitään erikoisuuksia väsääkään

Vierailija
7/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitkä ovat hänen bravuurejaan?

Vierailija
8/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen lempiruokaa on tosiaan ihan tavallinen kotiruoka. Usein toivoo ruuaksi mun tekemää lihamureketta, karjalanpaistia, uunimunakasta yms. Ketsuppia meillä ei tosiaankaan joka ruokaan tursoteta, mies ei edes ihmeemmin tykkää ketsupista.

Tykkää kyllä myös salaateista, pihviruuista, kalaruuista yms. mutta nekin on meillä ihan normaalia kotiruokia.

Ja ei jauheliha ole mikään huono raaka-aine. En mä ainakaan tykkää ostaa sitä kaikkein halvinta ja kamalimman näköistä jauhelihaa.

Vierailija
9/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sisäfilee maistuisi minunkin ukolleni jos olisi varaa/aikaa laittaa gourmetruokia. Hyvin näyttää kyllä työpäivän jälkeen maistuvan myös ne "tavalliset" kotiruuat, makaronilaatikot ja nakkikeitot yms. Näihin peruskotiruokiinkin voi käyttää "parempia" (itse käyttäisin sanaa laadukkaita) ja monipuolisia raaka-aineita.

Vierailija
10/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiruokaa. Meillä ainakin panostetaan laatuun, mutta syödään normaalia ruokaa.

Vierailija
11/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- kun tykkää vähän paremmista raaka-aineista valmistetusta ruuasta ja tekee sellaista mielellään itsekin?

Vierailija
12/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiruokaa. Viikonloppuisin laitamme itse vähän parempaa, ja joskus käymme hienommin syömässä parhaissa ravintoloissa. Silti arkena kunnon makaronilaatikko tai vaikkapa täytetty, yrteillä maustettu munakas passaa vallan mainiosti :)

Hyvistä raaka-aineista voi tehdä myös kotiruokaa. Meillä ainakin panostetaan laatuun, mutta syödään normaalia ruokaa.

Vierailija
13/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin ravut ovat hänelle suurta herkkua. Rapuja ei meillä tietenkään arkena syödä, mutta siitähän ei ollutkaan tässä kyse. Arkena meillä syödään samaa mitä muissakin lapsiperheissä.

Mieheni bravuuri on chili con carne, johon tulee mm. härän sisäfilettä ja tummaa suklaata. Valitsee myös viinin huolella aterian mukaan. ap

Entä mitkä ovat hänen bravuurejaan?

Vierailija
14/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ruokia on useampikin kommentoinut tyyliin että ei ole ainakaan tyypillistä lapsiperheen ruokaa. Mä olen kuvitellut meidän syövän aika tavallisesti :)

Okei meillä syödään vain hyvin harvoin jauhelihaa, nakkeja, nugetteja yms., mutta sekin johtuu eniten siitä että syömme vain vähän lihaa joten silloin kun sitä syödään niin mieluummin tehdään esim. viinikukkoa (tai ei se nyt mikään kukko oikeasti ole ;) kuin jauhelihakastiketta. Mutta syömme esim. paljon pastaa, wokkeja ja sosekeittoja, talvella pataruokia ja kesällä salaatteja. Kasvispainotteisesti joo, mutta tuskin se on kummastelujen syy kun ei mitään eksoottisia kasviksia kuitenkaan käytetä?

Vierailija
15/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei munakas riitä päiväruoaksi miehelle, enkä itsekään miellä sitä kuin aamu- tai iltapalaksi. Puhumattakaan että aika monta munakasta pitäisi veivata, jos kaikille sen tekisin ruoaksi.

Vierailija
16/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ne ovat usein jotain hauhelihamössöjä, eikä minun mies ei syö mitään muuta lihaa kuin kalan lihaa.

Kasvisruoka kyllä kelpaa, ja ihan näyttää pitävän myös "tiellä" raavaammankin miehen, joka tekee fyysisesti raskasta työtä. En ymmärrä näitä jotka väittävät, ettei kasvisruoka muka pidä nälkää ja riitä miehen ravinnoksi.

Vierailija
17/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan härän sisäfilettä ja oikeanlaista viiniä?

Meillä syödään elääksemme, ei eletä syödäksemme, vai miten se sananlasku menikään ;)

Nautitaan ihan toisenlaisista asioista kuin ruoka.

Paskaa se on hetken kuluttua valtion viemäreissä.

Vierailija
18/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään elääksemme, ei eletä syödäksemme, vai miten se sananlasku menikään ;)

Mielummin mä sisäfielttä ja viiniä nautin kuin jotakin einesmoskaa tai sitä iänikuista perunaa ja jauhelihaa..

Vierailija
19/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisesta arkiruuasta vaan niistä miestenne LEMPIRUUISTA, joita teette silloin kun todella haluatte ilahduttaa miehen. Jos lempiruoka tosiaan on vaikka nakkikeitto, niin ei siinä ole mitään pahaakaan. Ihmettelen vaan. Ja tuossa toisessa ketjussakin oli kyse ainutkertaisesta hetkestä, kun pitäisi hurmata mies, niin sitten ehdotettiin jotain munakasta yms. ap

Vierailija
20/50 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ne teidän nautinnonkohteet sitten ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi