Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseksi kuvailisit sellaisen ihmisen huumorintajua, joka tykkää katsoa Frasieria?

Vierailija
03.10.2010 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"myös katsoa South Parkia, Frendejä ja Simpsoneja. Sellainen huumorintaju"

Ja tuota kommentoin sen verran, että Simpsoneista pidän aika paljon, mutta joskus tylsiä jaksoja/joskus huippuja, eli vähän liian "epätasaista" makuuni, mutta pidän siitä että osassa jaksoista hyvää kritiikkiä eri aiheisiin.

Soth Parkissa on hyviä jaksoja joskus, ja hyvää kriittisyyttä, mutta liikaa "pieruhuumoria" makuuni, eli lemppareita mutta katsottava sarja.

Frendit on ok, sitä katson mielelläni, mutta siinäkin osa jaksoista parempia kun toiset. Muuten ok sarja, mutta tietyt asiat ärsyttävät.

Minusta Fracierin katsoja on sellainen, joka tietää/tuntee hahmot, eli jos silloin tällöin jakson pari katsoo, ei voi käsittää sitä koko kuvaa. (marisit ym. joihin usein viitataan, ei aukene jos ei ole seurannut sarjaa "alusta loppuun").

Fracierissa parhaat akudet ovat KAIKKI poislukien 1. ja viimeinen :)

Vierailija
42/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan Fracieria, josta en alunperin tykännyt yhtään. Sitten löysin huumoria ja nykyään katson aina kun tv:n ääreen satun. Muuten en katso paljoa tv:tä. Frendejä inhoan. Simpsonit ja Southpark menettelevät. Vanhat jaksot olivat parempia kuin uudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki osan vitseistä tajuaa syvällisemmin vain jos tietää vähän eri jutuista, MUTTA pääasiassa sarjassa kettuillaan snopeille. Eli aika monitasoista huumoria =)

Vierailija
44/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein paras on se ISÄ:) Minulla on itselläni huumorintaju kohdallaan, ja siinä se "piiloitettu" toisen ihmisen mollaaminen on todellista huumoria ja varsinkin kun toinen ei sitä "ymmärrä" kuin vasta jälkijunassa:) mahtava sarja. HArmi että tuotanto on lopetettu.

p.s en katso kyllä muita yllämainittuja sarjoja

Vierailija
45/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ainakin sanaleikeistä, väärinkäsityksistä ja hiukan reunan yli viedystä kohelluksesta.

Vierailija
46/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson sekä mieheni, meistä se on hyvin tehty sarja päähenkilöt hyvin mietitty ja heidän näyttelijät ovat hyviä näyttelijöitä.

Rentouttavaa katsottavaa, kun siinä ei oikeastaan tapahdu mitään erikoista... tosin kaikki jaksot jo nähty pariin kolmeen kertaan, joten ei jaksa enää usein seurata.

Huumorintajusta en osaa sanoa muuta kuin mielestämme meillä sitä on.

Vierailija
47/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkan ehkä frasieri on aikuisempaa huumoria kuin simpsonit ja vastaavat, mieheni jo yli 40 ja itselläkin lähestyy tuo ikä, tosin olemme katsoneet sarjaa jo nuorempinakin.

Hulvaton oli It-porukka, kun se tuli myöhään illalla se nauratti, myös tosi hyvät näyttelijät!

Vierailija
48/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muille jakaa. Vitsin löytää joka asista jos vain haluaa. Tykkään Frasierista, mutta en ikinä kato South Parkkia enkä Frendejä. Simpsonit on kyllä tosi yes!

Vierailija
49/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää-sarjaa, Mr. Beania (en leffoja), Maanalainen armeija iskee jälleen, Pitkäjussin majatalo jne. Inhoan south Parkia ja Simpsoneita!

Vierailija
50/50 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin monet kaverini. Tätini nauroi että olen nuorin ihminen jonka hän tietää pitävän Frasierista. Olen siis 23.

Mutta minulla taas on monien mielestä outo huumorintaju. Pidän paljon myös mustasta huumorista. Itse olen aika sarkastinen ja ironinen.

South park ei iske ollenkaan, simpsoneita katson, kuten myös frendejä. Myös American Dad ja Family Guy ovat hyviä.

Rillit huurussa on myös hyvä sarja.

Nauran vain yleensä noissakin sarjoissa sellaisille asioille joille muut eivät naura.

Ystäväni ovat verranneet minua muutamaan kertaan Frendien Chandleriin.. Olen huomannut samankaltaisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi