Millaiseksi kuvailisit sellaisen ihmisen huumorintajua, joka tykkää katsoa Frasieria?
Kommentit (50)
Eli katson frasieria (tai katsoin), Jeeves hoitaa, it-porukkaa, en frendejä enkä simpsoneita ja mikä se oli joku...Kolmatta kiveä katsoin joskus..
Kuivahyymöri on parasta hyymöriä
Meikäläiseen uppoaa myös Pokka pitää, Frendit ja Kolmas kivi auringosta. Simpsoneita en jaksa katsoa. South Parkia en ole koskaan katsonut, tuli joskus ainakin niin myöhään, että olin jo nukkumassa.
Olen kuivan brittihuumorin ystävä noin yleisesti ottaen. Suomalaisia sketsi- ja viihdeohjelmia en jaksa katsoa yhtään, vaikka muistelen nähneeni joskus Ranuan kummeja pari jaksoa ja niissä taisi olla ihan hyviä juttuja.
Niin ja olen 38-vuotias nainen.
Tykkään kovasti Frasierista, mutta en voi sietää noita kolmea ohjelmaa :D
myös katsoa South Parkia, Frendejä ja Simpsoneja. Sellainen huumorintaju.
South Park on varsinainen inhokki!! En tykkää myöskään Simpsoneista. Frendejä saatan joskus katsoa satunnaisesti, jos joku muu perheessä sitä katsoo. Itse en ikinä käännä kanavaa Frendeihin.
Olen siis selvästi tosikko. Frasierissa tykkään siitä snobiasenteen irvailusta.
Ja tykkään kovasti Frasierista, Inhoan south parkkeja, mr Beania ym sekamelskaa.
Tuota pokka pitää sarjaa katsoin mielellään. Siihen ne minun humoristiset ohjelmat jääkin. Dokumentit kiinnostaa.
joka ylipäätään katsoo Frasieria. Siinä on heittoja moneen suuntaan ja paljon myös kulttuurisidonnaisia vitsejä.
ap
Minä olen sellainen, tykkään kovasti Frasieristä. (kirjotinkohan nimen väärin, mutta joka tapauksessa, hyvä sarja!)
kyllä pidä paikkaansa mun kohdalla kuin Frendien osalta.
väittäisin, että hänen huumorintajuaan saa joskus kaivaa lapiolla esiin.
Tykkään kovasti Frasierista, mutta en voi sietää noita kolmea ohjelmaa :D
tykkään Frasierista mutta inhoan mainitsemiasi sarjoja. Minusta noiden sarjojen huumori on täysin erilaista (Frendit ehkä lähinnä mutta muut valovuosien päässä).
kyllä pidä paikkaansa mun kohdalla kuin Frendien osalta.
No sinusta en osaa sanoa. Kerroin vain siitä ihmisestä joka tykkää Frasierista, ja jonka minä tunnen:)
Siis tuolle huumorintajun lapiolla esiin kaivamiselle naureskelen!
t. Frasierista tykkäävä
mun mielestä Frasierissa on usein samankaltaisia tilanteita, eikä repliikit ole aina niin loistokkaita, eikä se olekaan minusta maailman paras komediasarja, mutta siinä on mielettömän hyvät henkilöhahmot ja näyttelijät ja on se siis toki usein hauskakin, siksi katson sitä. Ehkä kaikkein parasta huumoria on minusta brittiläisessä ja amerikkalaisessa Konttorissa, vaikka ovatkin aika erilaisia keskenään. Huumoria, jota en itse siedä ollenkaan, edustavat nämä kotivideo-ohjelmat, alapääjutut ja useimmat nykyiset amerikkalaiset komedialeffat.
koska itsekin tykkään siitä, samoin Kolmas kivi auringosta on älyttömän hyvä!
hyvin kuivaksi!!
ärsy sarja!