Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sait sydämesi iäksi?

Vierailija
03.10.2010 |

minä 56v vaikka olen 44

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 28 ja en IKINÄ harrastanut liikuntaa. En tarkkaile syömisiäni ja herkuttelen ja käytän alkoholia melko runsaasti.

Vierailija
22/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en valehdellut testissä. Tiedän kaikki arvot tarkasti. Elän ihan hirveän epäterveellistä elämää, mutta kolesterooli, paino ja verenpaine on silti kunnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ikää 22 :)

Vierailija
24/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vyötärönympärys ei ole tämän hetkinen, koska olen rv 33 nyt menossa... eli keskivartalolihavuus olisi nyt vaivana.

Vierailija
25/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan auttaa, että kolesteroliarvot ovat tosi hyvät, hyvä kolesteroli erityisesti.

Ei tossa muuten alkoholista mitään kysytty.

Vierailija
26/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tuovat lisää ylipaino ja ajoittain vähän kohonnut verenpaine. En tosiaan tajua miten joku ylipainoinen on voinut saada ikäänsä nuoremman tuloksen: eihän tuolla mitään tarkempia kysymyksiä esitetä.

Vierailija
27/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntavat vaikuttavat Ei siinä missään kysytty liikunnallisuutta tai terveellistä ruokavaliota, mutta tietty ne vaikuttaa olennaisesti muihin arvoihin. Miksi edes kysyt tuollaista?

Itselläni on vielä sukurasite, isän verenkiertosairaus, mutta sillä ei tuntunut olevan paljon vaikutusta.

T. sydämen ikä 23

Vierailija
28/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tuovat lisää ylipaino ja ajoittain vähän kohonnut verenpaine. En tosiaan tajua miten joku ylipainoinen on voinut saada ikäänsä nuoremman tuloksen: eihän tuolla mitään tarkempia kysymyksiä esitetä.

Vierailija
29/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitetta?

Vierailija
30/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla on muka vanhempi sydän kuin itse, vaikka olen aktiiviurheilija ja ei ole ylipainoa ja syön todella terveellisesti.

Koko homman romauttaa se, että vanhemmillani on kummallakin sydäntautia. Tuossa ei edes tarkemmin määritellä, mitä sydänvaivoja heillä on. Kaikki menee vain samaan pakettiin.

Naurettava testi.

Vierailija
31/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin uudelleen ja hoikensin vyötäröä ja paransin kolesterooliarvoja ja vetaisin tosi hyvät verenpainelukemat. Nyt sydämeni ikä nousi 9v :D

Miten esimerkiksi tulokseen vaikuttaa se, että oletko käyttänyt testiä aiemmin....

Vierailija
32/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 44, sydän 43. Mutta tiedän ,että todellisuudessa sydän on huonommassa kunnossa: minulla on ollut raskausdiabetes X 3, metabolinen syndrooma, vanhemilla ei ole ollut sydänsairauksia, mutta ei ole ehtinyt olla kun molemmat ovat kuolleet alle 50-vuotiaina, en harrasta liikuntaa, rytmihäiriöitä ollut, samoin joskus stressistä verenpaine koholla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan