Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinusta ihailtavaa vai naurettavaa, että Halonen twittailee YK:n yleiskokouksesta?
Kommentit (4)
Huvittavinta on ap:n aloitus jonka tarkoituksena on vihjata ettei arvoisa Maan äiti saisi luopua koskaan jäykkyydestä ja rentoutua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huvittavinta on ap:n aloitus jonka tarkoituksena on vihjata ettei arvoisa Maan äiti saisi luopua koskaan jäykkyydestä ja rentoutua.
Hänellähän on joukko avustajia, jotka kuiskivat kosvaan mitä kannattaisi tehdä mm. nuorison suosiota kalastellekseen...
Alue: Aihe vapaa
Twiittailu on naurettavaa oikeastaan kenelle hyvänsä, presidentistä nyt puhumattakaan. Tweet twat twat.