Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sait sydämesi iäksi?

Vierailija
03.10.2010 |

minä 56v vaikka olen 44

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DDDDDDDD

Vierailija
2/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 42 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on 31. Aika yllättynyt olin, kun olen lievästi ylipainoinen - elämäntavat mulla on kyllä muuten tosi terveet.

Vierailija
5/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytän helmikuussa 26, eipä se ylipaino näköjään paljon vaikuta vaikka indeksi oli 33!

Vierailija
6/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee hyvistä kolesteroliarvoista, erityisesti hyvästä HDL -arvosta, matalasta verenpaineesta ja hoikkudestani.

Onneks tossa ei kysytty ruokavaliosta. Olen nimittäin karppi jo seitsemättä vuotta ja en todellakaan käytä mitään Beceleitä. Voita sen olla pitää. :)

Vierailija
7/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oln 34v

Vierailija
8/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo pois niin olisi normaalissa.

Vierailija
9/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä 24.

Tekee tuo paino koska raskauskiloja vielä 14-15 tallella ja mahaakin löytyy :D

Vierailija
10/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei huono, vaikka ylipainoa on. Johtunee varmaan paljon tuosta kolestroolista ja tupakoimattomuudesta jne.

Vierailija
11/32 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan hypätä verhon naruihin...

Vierailija
12/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 23 ja ikäni on 37. Elämäntapani ovat kyllä kaikin puolin huipputerveelliset. En ole mitenkään kiihkomielinen terveysintoilija, satun vain tykkäämään liikunnasta ja terveellisestä ruoasta.

Voi kun voisin pudottaa oikeastakin iästäni 14 vuotta :D.

Vierailija
13/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä 41v

Vierailija
14/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 23 ja ikäni on 37. Elämäntapani ovat kyllä kaikin puolin huipputerveelliset. En ole mitenkään kiihkomielinen terveysintoilija, satun vain tykkäämään liikunnasta ja terveellisestä ruoasta.

Voi kun voisin pudottaa oikeastakin iästäni 14 vuotta :D.

Vierailija
15/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että olisin ihan ikäloppu sydämeltäni. Kumma kun tuossa ei kysytty mitään liikunnasta.

Vierailija
16/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun riskit on minimaaliset, mutta poltan tupakkaa ja isä kuoli sydänpysähdykseen hieman yli 50-vuotiaana... (oli kylläkin kävelevä aikapommi ja kaikki arvot pielessä vuosikausia, painoi 150kg, veti röökiä ku korsteeni ja joi ittensä hengiltä... eli liekö tuo nyt lainkaan perinnöllinen sydänkuolema?)

Edes tupakoinnin lopettaminenkaan ei laske tota ku 30 vuoteen... Laihduttaa en voi (BMI 18), verenpaine jos alhaisemmaksi menee niin pyörryn joka välissä, ja kolesterolitkin on nelosen pinnassa... Et joo, mitähän tuo nyt sit ehdottasis mulle parannuskonstiksi...

Vierailija
17/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä missään kysytty liikunnallisuutta tai terveellistä ruokavaliota, mutta tietty ne vaikuttaa olennaisesti muihin arvoihin. Miksi edes kysyt tuollaista?

Itselläni on vielä sukurasite, isän verenkiertosairaus, mutta sillä ei tuntunut olevan paljon vaikutusta.

T. sydämen ikä 23

Vierailija
18/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä missään kysytty liikunnallisuutta tai terveellistä ruokavaliota, mutta tietty ne vaikuttaa olennaisesti muihin arvoihin. Miksi edes kysyt tuollaista?

Itselläni on vielä sukurasite, isän verenkiertosairaus, mutta sillä ei tuntunut olevan paljon vaikutusta.

T. sydämen ikä 23

Siksi kysyn, koska mielestäni nuo kysytyt asiat ei anna kuvaa terveellisistä elämän tavoista, ruoan ja liikunnan osalta.

Itse olen aina ollut hoikka, vaikka en liiku, ja syön vähän miten sattuu. En tupakoi, ei sukurasitteita, eli testin mukaan sydän loistokunnossa. En ole siitä niin varma. Pitäisi alkaa popsia kasviksia, ja syödä säännöllisesti ja alkaa liikkua, tiedän.

Vierailija
19/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v. Ihan en nyt ymmärrä, elän ihan terveelistä elämää. Oisko sitten tämä kun raskaus kiloja on vielä 10 jäljellä, painoni on 60kg.

Vierailija
20/32 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kai voi vielä syödä miten sattuu ja olla liikkumatta ja silti verenpaine ja kolesteroli ovat kunnossa, mutta jossain vaiheessa huonot elämäntavat alkavat näkyä. Paitsi että jotkut ne vaan porskuttaa, vaikka kuinka olisi huonot elintavat.

Luulisin, että tuollaisessa testissä on vaikea kysyä liikunnasta tai ruokavaliosta, kun niissä ihmiset voivat valehdella itselleenkin tai muuten vain arvioida tekemisiään pieleen. Kolesteroli, paino ja verenpaine ovat selkeitä mittareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi