Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kesäkuun kullannuput 2011 Syys-Lokakuussa ***

Kommentit (283)

Vierailija
181/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis vielä yksi plussaaja ensi vuoden kesäkuisiin.

Otankin tuolta listasta vielä tuon vapaana olevan 21.6.

Ikää on 30v. ja toinen lapsi on tulossa, ensimmäinen on syntynyt 01/08. KOS:iin on tarkoitus mennä.

Ei oikein vielä jaksa uskoa että tosiaan on raskaana.

Vierailija
182/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ultrauutisia oli viljuska saanut - hienoa!

Tervehdys myös kaikille uusille kesäkuisille!

carus & ihana yllätys rv 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt pari päivää ollu semmonen olo ku ei raskaana oiskaan, ei oo ollu pahempaa ällötystä ja kahviakin on voinu juua (en kyllä oksetusta kaipaakaa), mut mielialavaihtelut kyllä kertoo jotain muuta ja tää väsymys. Arvatkaa onko tuskaa ku nyt on kolme yövuoroa valvottavana. Tänään toka eessä.. Ens viikolla jo eka neuvola terveydenhoitajan kanssa. Sitten menee aika äkkiä sinne lääkäri neuvolaan :)))

Kovasti uusia plussatuulia teille !!

Ps. nyt on 6+5

Vierailija
184/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi odottaja ilmoittautuu mukaan!

Alkuviikosta tuplasti testailin ja kyllä se nyt vaan siltä näyttää että toivottu perheenlisäys olisi tulossa. Laskureiden mukaan LA olisi 24.6.

Entuudestaan perheessä jo kaksi poikaa vuosimallia 2001 ja 2005 :)

Ja ikää mulla pyöreät 30...

Synnäristä ei vielä tietoa. Pojat olen käynyt synnyttämässä naikkarilla, mutta eikös se ole menossa remonttiin? Ja toisaalta haikaranpesä houkuttelisi... Ottaakohan ne näitä jo kolmen lasen äitejä? :) Kaikkea sitä miettii vaikka kaikki on ihan alussa!

-Loreliia 4+5

Vierailija
185/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki =)

eilen vihdoinkin näytti testi plussan =) Viimeviikolla vielä näytti negaa ja yksi testi ei toiminut ja vaikka mitä!

Laskurin mukaan LA 17.6.2011 =) synnärii en tiiä vielä.

Tässä olisi tuloillaan neljäs lapsukainen meidän perheeseen!

Vierailija
186/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrasta kotiuduttiin hetki sitten, siellä se pieni sydän sykki, ihan oikeassa paikassa! :) Kokoa alkiolla oli 1,4 cm, ja sydämen syke näkyi tosiaan aivan selvästi. Veikkaan, että sitä näkyä monitorin ruudulla en tule unohtamaan koskaan! :)

Vierailija
187/283 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lueskella sellaisia :)

Tervetuloa uusille tuloikkaille ja onnea plussan johdosta!

Ei nyt hyvältä näytä tämä raskaudena alku, kun pahoinvointia ja nyt iski flunssa päälle. Keuhkot on pirskatin kipeät ja niska jumahti totaallisesti :( Voi voi sentään. Toivotaan, että on pikainen tauti ja pääsee potemaan vain tätä yökötystä :)

Vierailija
188/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans plussattu! Olen 27 v.Esikoinen syntynyt 2004 ja synnytyksen jälkeen laitatin hormonikierukan. Kierukka oli minulla 6 vuotta, aah niin ihanaa kun se olikin, ainoitakaan kuukautisia ei tullu sinä aikana. Nyt poistatin kierukan 31.8 ja haaveissa oli se toinen lapsi! Ajattelin ja pelkäsin, ettei sitä toista sitte nuin vaan saa, asennoiduin jo siihen, että voi mennä kuukausiakin, enneku tärppää, eikä mulla ole mitään hajua millainen kierto mulla on, kun edellisistä kuukautisistahan on vierähtänyt 7 v.. mutta nyt näyttää siltä, että mulla kerkes tulla ainoastaan yhdet menkat 19.9, jotka kesti 5 päivää.. tikutin sen jälkeen ovulaatiota, sitä kuitenkaan bongaamatta! Seksiä harrastettiin n. joka toinen päivä vähintään!! Viime viikolla alko alavatsakipuilua, niinku menkat ois alkamassa. Viikonloppuna halusin tehdä testin, jotta en turhaan oleta olevani raskaana,vaan ne menkathan siellä ois tulollaan, mutta testi näytti kuitenkin aika selkeää plussaa. Nyt olen viikon aikana tehny jo 4 testiä, ihan vaan huvikseni, kun en meinaa uskoa, että olen jo raskautunut! Laskettuaika olisi näillä tiedoilla 28.6.2011. Meinasin vasta ens viikolla ottaa neuvolaan yhteyttä, kun raskaus on luultavasti siinä 5 viikolla. Nyt jännitetään kovasti tämä alkuraskaus ohi, että kaikki menis hyvin.. Eka raskaudessahan mä vasta 3 kuulla tajusin olevani raskaana, joten silloin se pahin oli huomaamatta menny ohi. Nyt kauhee pelko, ettei pikkunen pysy matkassa..

Onnea kaikille muillekin odottaville/plussanneille!

Vierailija
189/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tiedot vois lisätä listalle tuohon la.6.6 ku tyhjillään on. Se on alkuperäinen laskelma ja vaikka muuttui ultrassa niin en usko, että se paljon heittää tuosta 6.6.

Isommat meillä poika 04 ja tyttö 07 ja Oys on synnytyspaikka myös tälle kolmoselle.

Ihana lukea, kun alkaa tulla noita kivoja ultra kuulumisia.

Miten muuten teillä muilla on painon kanssa? Mua hirvittää, kun pitää kokoajan syödä ku muuten tulee öllötys olo. Painoa on tullu jo yli kilo plussaamisesta ja mahakin on jotenki turvonnut jo. Edellisten kanssa ei varmaan ollut mitään hätää housujen mahtumisen kanssa ennen lähemmäs 20 vk.

viljuska&pikkanen 7+3

Vierailija
190/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin sitten samantien ajan ultraan ja sainkin sen tälle iltapäivälle... Nyt pelottaa. No saapahan sitten varmuuden missä mennään. Ei tarvitse enää arvuutella... Tänään pitäisi olla viikkoja 7+1 eli kai siellä pitäisi jo varmasti näkyä jotain...

Vierailija
191/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sormet ja varpaat ristissä toivotaan, että tippe81 saa hyviä uutisia!

carus & ihana yllätys 6+6

Vierailija
192/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippe81 : toivotaan parasta!

Mua pelottaa tosi paljon keskenmeno tai joku muu syy, että vauva ei tulisikaan. Mulla on aikamoinen stressi ollut päällä jo jonkun aikaa ja jatkuu edelleen, johtuen muuttopuuhista. Asuntoa ei ole vielä löytynyt ja isompien muksujen eskari ym. jutut pitäisi saada kuitenkin hyvissä ajoin hoidettuu kuntoon. Ei saisi sterssaa ja ajatella, mutta se on mulle vaikeeta.

Mulla on tässä muuten taustalla edellisestä raskaudesta masennus ja vielä on lääkitys päällä, että sekin vähän jännittää miten tuo lääke vaikuttaa. Tänään varaan ajan lääkärille että tuokin selviäisi.

Mulla ei ole mitään oireita vielä ainakaan, aamuyöllä oli pahaolo, mutta se meni ohi. Pelkään sitä pahoinvointia ihan kamalasti! Olikohan näissä pahoinvoinneissakin jotain poika- tai tyttöoire juttuja ;)

Onkos teillä salaisia toiveita vauvan sukupuoleen liittyen? Mä toivoisin tyttöä =) Esikoinen on tyttö ja toka ja kolmas on poikia. Ja niinkuin varmasti moni muukin, niin kyllä mullekin on pääasia että lapsi on terve. Pojallehan meillä olisi kaikki vaatteetkin valmiina, että eipä sinänsä väliä ;) mutta kyllä nuo kaksi isompaa muksua toivoisi pikkusiskoa myös =)

Yritän tässä kohta lueskella aiempia kirjoituksianne niin pääsen vähän jyvälle näistä tilanteista ja kenen kanssa oikein höpöttelen täällä, ja että pystyisi muidenkin asioita kommentoimaan =)

Ainiin, mun lapset on syntyneet 2004, 2005 ja 2009.

rv5+6

Vierailija
193/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tullut paljon viisaamaksi. Syke löytyi, mutta alkio oli liian pieni viikkoihin nähden. Itse laskeskelin, että viikkoja pitäisi vähintään olla se mitä kuukautisten mukaan eli 7+1 mutta vastasi sitten vaan 6+0. Eikä tuo voi oikeasti pitää paikkansa! Mulla on säännöllinen kierto eikä edes loppukierrossa harrastettu seksiä eli mahdotonta...Tein kuukautisten mukaan ekan plussa testin 3+6 eli tuon koon mukaan 2+5, haha.. Lisäksi tuo tuhruttelu on lisääntynyt eli luulen, ettei hyvin käy. Mutta ei auta kun taas vaan odotella. Lääkäri vaan sanoi, että parin viikon päästä kannattaa uudestaan ultrailla. En kyllä enää yksityiselle mene, tohonkin meni 160e :/ Ei ole nyt varaa tollasiin summiin. Palailen asiaan sitten kun on jotain uutta kerrottavaa...

Vierailija
194/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä muuten taustalla edellisestä raskaudesta masennus ja vielä on lääkitys päällä, että sekin vähän jännittää miten tuo lääke vaikuttaa. Tänään varaan ajan lääkärille että tuokin selviäisi.

Saako kysyä mikä lääke sulla on käytössä? Mulla itselläni on keskivaikea paniikkihäiriö ja sen seurauksena tuli myös masennus, näihin syön Cipralex 10mg 1/2-1tbl päivässä oman voinnin mukaan. Joudun loppuelämäni tätä syömään, kerran olen lopettanut ja toista en enää kokeile. Söin tätä myös ekan raskauden aikana ja eipä siitä esikoiseen ole mitään jäänyt. Kävin silloin alussa kans puhumassa lääkärille aiheesta mutta hänen mielestään asia ok, oli henk.koht seurannut montaa vastaavanlaista tapausta joissa kaikki menneet ok. Ja mielestäni nykyään ainakin noita serotoniini-valmisteita saisi syödä raskauden aikana kun niitä on jo niin paljon näyttöä ei-haitallisuudesta =)

Jenni & Mini 5+0

Vierailija
195/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unohtunu jo täysin kaikki raskauteen liittyvä ku edellisestä kerrasta tosiaan aikaa.

Kuinka kauan näitä tissejä särkee ja pakottaa?? Ja onko muilla omat liivit jo käyneet ahtaaksi?

Mulla on ja pakko kai se on lähteä liivi ostoksille huomenna.

Pahoinvointi on lisääntynyt ja väsymys painaa edelleen.

Odottelen kovasti sitä keskiraskautta jollon nainen hehkuu ja voi hyvin ja on kauneimillaan : )

Nyt olo on kaikkea muuta kun hehkeä.

Vierailija
196/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tippe81; toivottavasti kaikki olis kuitenkin ihan kunnossa, kuitenkin syke löytyi niin onhan tuossa toivoa että kaikki kääntyisi vielä hyväksi.

mä jouduin tänään vikat tunnit töissä olemaan farkkujen nappi auki, kun ei mahtunut olemaan =S Onneksi oli pitkä villapaita päällä niin ei kukaan muu huomannut. Ja töiden jälkeen sitten oli mentävä ostamaan parit isomaha-housut. Niitä liivejäkin oli tarkoitus ostaa koska nekin on jo ahtaat mut enpä muistanut. Tuntuu että pää on pehmentynyt hormonien myötä niin että unohtelee asioita ihan jatkuvasti.

Vierailija
197/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan kovasti, että masuasukki pysyy matkassa mukana! Ei varmasti ole mukavat fiilikset nyt odotella ja elää päivä kerrallaan sekä jänskätä mitä tulevan pitää. Vaikka niinhän me muutkin tässä. Ei kenenkään kohdalla voi koskaan tietää, että mitä tapahtuu. Inhottavaa :(

Peukut pystyssä :)

198/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on viikkoja 5+6. Olen tätä asiaa sulatellut nyt pari viikkoa. Lapsi on toivottu, mutta silti raskauden alkaminen oli vähän ylläri.

Näillä näkymin LA olisi kesäkuun puolivälissä.

Alkuraskauden ultran varasin juuri marraskuun alkuun ja neuvolan seuraavalle viikolle.

Toivottavasti masussa on asukkikin. Oireita ei oikein oo, tai sitten en vain osaa yhdistää niitä raskauteen. Rintoja turvottaa, vatsaa vähän nipistelee ja alavatsalle on ilmestynyt pieni "makkara", jota ei aiemmin ole ollut. Pahoinvointia ei vielä ole.

Ikää on kertynyt mulla 30 ja miehellä 36.

199/283 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja tsemppiä triiulle ja muille erilaisten huolien kanssa painiville! Itsekin olen tässä pari päivää ollut hieman hämilläni, koska oireet tuntuvat helpottavan. Heti tulee olo, että onkohan kaikki hyvin... Väsymys ei ole enää niin kaatava ja palelu meni ohi. Kuvotus on lähes olematonta. Ja viikkoja on vasta 5+3...

Esikoista odottaessani pahoinvointi olikin pahinta viikoilla 7-13, joten kattellaan ja odotellaan...

Ongelmia tuottaa maha! Siis mahani on jostain syystä melko iso ja turvonnut, pullottaa ja pönöttää kuin olisin jo 3.-4. kuulla. Kamalaa! Ei auta sisään vetäminen eikä muu... Onko muilla samaa ongelmaa? Odotan kokoajan muiden alkavan kysellä olenko raskaana... :D Lisäksi suoli ei toimi normaalisti, vaan lähes aina syötyäni jotain "tujumpaa" ruokaa, saan hirveitä mahakramppeja. :(

No nämä ovat pieniä murheita :)

Tsemppiä odotteluun (nämä ekat viikot on tuskaista - on kaikkein hankalinta pahoinvointien, hajujen jne kanssa, mutta ei oikein voi kertoa kenellekään syytä...)

Vierailija
200/283 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majava; mullakin tuota mahan kramppausta on ollut nyt parina päivänä. Eilenkin, molempien "isompien" aterioiden jälkeen alkoi sen päiväiset tuskat. Ensin kouristelee ylävatsaa ja tunnin parin jälkeen kipu siirtyy alemmas. Ja ilmaa tuntuu olevan vaikka muille jakaa... ;)

Tulee vaan olo, että uskaltaako tässä syödä mitään kunnon ruokaa vai närppiikö pelkkää ruisleipää??

Kirpakkaa pakkasperjantaita kaikille!

carus & ihana yllätys rv 7+0