Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kesäkuun kullannuput 2011 Syys-Lokakuussa ***

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun yöunet jäävät niin katkonaisiksi tämän vessassa ravaamisen takia. Viime yönäkin laskin, että kahteen mennessä olin käynyt pissalla jo neljä kertaa! Sitten sainkin nukutuksi kokonaiset 3 tuntia kunnes viiden maissa piti käydä taas...

Olen yrittänyt olla juomatta isommalti enää päivällisen jälkeen. Miksi nesteet ei voi poistua siinä illan aikana? Jostakin syystä munuaiset päättävät aloittaa toimintansa vasta, kun muu kroppa nukkuu... =)

Vali vali... ;)

carus 8+5

Vierailija
282/283 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tuohon varhaisultraankin voi päästä ihan kunnallisen neuvolankin kautta. Ei tarvi mennä mihinkään yksityiselle. No hyvä tietää. Saa nähdä sitten mitä oma neuvolatäti siitä tuumaa. Tosi mukaahan se olisi tietää, että millä viikolla mennään vaikka välillä sitä yrittää vaan rauhoitella itseään, että kyllä se sitten aikanaan selviää.

Ja mukava tietää että sullakin on ollut selkävaivoja. Nyt olen töissä ollut ruhtinaalliset 2,5 h ja kipu alkaa taas tuntua. :(

Minkämoisia kokemuksia muuten muilla on raskausajasta ja vatsalihasten treenaamisesta? Olen aina liikkunut säännöllisesti ja käynyt pari kertaa viikossa jumpassa ja koitan tuota rytmiä pitää yllä niin pitkään kuin jaksan. Jostain olen lukenut, että suoria vatsalihaksia ei kannattaisi harjoittaa raskaana ollessa. Kai niitäkin voi tehdä niin pitkään kuin itsestä hyvältä tuntuu mutta millaisia kannanottoja teillä on?

Ja nyt takaisin töihin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puusilmä en huomannut, että marraskuulle on perustettu jo oma ketjunsa...

Vink vink muillekin, jotka eivät sitä vielä huomanneet ;)