Jos et koskaan enää saisi viiniä, suklaata ja kahvia,
Kommentit (33)
Ilman suklaata parjaisin ihan hyvin.
Ilman kahvia aamut olisi tuskaa, ainakin alkuun.
Ja ilman viinia... ei ikina!!!!! Lasi viinia, cavaa, samppanjaa tms. iltaisin on mun pahe
Noista maistuu vain suklaa silloin tällöin.
vain kahvin kanssa voisi tehdä aluksi tiukkaa.
Syön juuri nyt suklaata ja ajattelin ottaa lasillisen viiniä kun lapset on menneet nukkumaan. Aamukahvia ei korvaa mikään.
Ei tekis heikkoakaan, en oikeastaan koskaan sitä syö. Kahvistakin pääsee eroon ihan hyvin, mutta punaviini jäis harmittamaan, mutta siitäkin selvittäis ihan hyvin :)
jouduin imetysajan olemaan ilman juurikin noita. vauvalla oli koliikkia ja suklaa ja kofeiini pahensi mahavaivoja. :)
kahvia en ole edes maistanut, mutta elämä ilman suklaata kuulostaa kamalalta
Viiniä en juo koskaan mutta harmittaisi vietävästi jos en saisi aamukahvia tai päivittäisiä suklaaherkkujani!
t. Punkero!
Menisi vuosia ennen kuin muistaisin kaivata suklaata, ja kahvia kun en ole koskaan juonut niin se olisi täysin yhdentekevää.
Viinin korvaisin erilaisilla oluilla. Muutenkin juon viiniä lähinnä ruuan kanssa, pitäisi sitten opiskella lisää siitä minkälainen olut sopii parhaiten minkinlaisen ruuan kanssa.
Olen välillä juomatta kahvia kokonaan, suklaata en syö mitenkään kamalan usein ja viiniäkin ilman olen pärjännyt ainakin raskausajat ihan hyvin. Jos saisin jättää yhden noista jäljelle, jättäisin sen viinin, sillä tykkään juoda hyvää punkkua hyvän ruuan kanssa. En niin välitä muista alkoholijuomista kuin viinistä. Karkeista tykkään toffeesta enemmän kuin suklaasta ja juon mieluummin teetä kuin kahvia.
mutta kahvittomuudesta seuraisi pitkä ja tuskallinen päänsärky. Kokeiltu on.
Kahviin on tullut jonkinlainen addiktio, viiniä on kiva ottaa silloin tällöin, kuten suklaatakin.
mutta minulla on hyvä itsekuri ja saisin kyllä psyykattua itseni luopumiseen. Aamukahvin poisjäänti olisi vaikeinta.
- kohtuullisissa määrin - tunnustan kyllä sellaisiksi elämän pieniksi suuriksi nautinnoiksi, että toivottavasti en koskaan joudu elämään ilman niitä!!!
ja kyllähän se tietysti on kurjalta tuntunut. Nyt kun diagnoosi on muuttumassa ja on mahdollista noita nauttia, niin sepä ei tunnukaan enää niin tärkeältä ja olisin mielummin ilman noita nautintoaineita kuin ottamassa tätä nyt mahdollisesti tulevaa diagnoosia, joka vaikuttaa elinikää lyhentävästi. Mielummin kituuttaisin ilman edellämainittuja kuin tinkisin elinvuosista.
tarvitse kuin saada refluksitauti, niin saat sanoa jäähyväiset noille.
Tsemppiä edelliselle kirjoittajalle.
Kahvia en juo lainkaan joten se ei tekisi tiukkaa.
Viinin ja suklaan kanssa voisi tehdä hiukan tiukkaa mutta selviäisin kyllä.
elämänlaatu kärsisi huomattavasti XD
vaikka nautinkin.