Hallitus on vastuussa lakoista
Hallituksen on ihan turha jeesustella lakkojen haitallisuudesta. He nämä lakot aiheuttavat, ja he myös tietävät, miten lakot vältetään.
Kommentit (19)
Orpo, Purra, Satonen..yksikään ei ole tehnyt päivääkään rehellistä palkkatyötä.
Kyllä lakkoilija on itse päätöksensä tehnyt. Miten se Orpoa koskettaa jos VR menee lakkoon ja kansalaiset joutuvat kärsimään? Orpo lentää valtion koneella ja myhäilee.
Lakosta on vastuussa se joka lakkoilee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ministeri Purra ollut nuoruudessan poimimassa mansikoita. Työtä se on.
Poliittinen lakko on vain pelleilyä ja ihmisten kiusaamista. Vasemmisto ei vain hyväksy demokraattisen vaalin tulosta, niin vituttaahan se.
Jos hallitusta vastaan lakkoilee, kannattaa varmaan olla töissä hallitukselle. Mutta jos ei ole, niin aika turha sitä on omaa työnantajaansa vastaan lakkoilla.
Lakkoilijat aiheuttavat haittaa pelkästään itselleen ja muille tuiki tavallisille ihmisille. Esimerkiksi ensi torstain älyvapaa sähkölakko aiheuttaa pörssisähkön hintaan älyttömän korotuksen. Lakkoilija itse pitää palkatonta rokulipäivää
Vierailija kirjoitti:
Juu. Eli kiusaaminen on kiusatun syy, ootko sitä miletä v i t u n k u s i p ä ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ministeri Purra ollut nuoruudessan poimimassa mansikoita. Työtä se on.
No ei ole. Keksinyt kaikki työpaikkansa ettei täydelliseltä pummilta vaikuta.
Niin on. Käsittämätöntä, että eivät ole vieläkään saanut lakkoja kielletyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilijat tässä kiusaa hallitusta. Jos hallitus kiusaisi lakkoilijoita, niin sitä kutsuttaisiin työsuluksi, ei lakoksi. Ja hyvä, että laitoit tuon lopun viestiisi, niin ei jää kellekään epäselväksi kuka on palstan kiusaaja.
Tästä lakkopelleilystä kukaan työtä tekevä ei ole kiinnostunut. Taloustilanne maassa on se mihin sen edellinen hallitus hölmöyksissään ajoi. Nyt tarvitaan korjausliikkeet. Yli varojen paisutettu sosiaalitukijärjestelmä on myös kohteena. Työtä tekevät veronmaksajat ymmärtävät täysin tilanteen ja muutostarpeet.
Luuletteko tosiaan, että näillä toimilla jotain saadaan aikaiseksi ja hallitus peruisi esityksensä?
Saahan sitä päiväunia nähdä. Parin viikon yleislakko saattaisi edes keskusteluyhteyden avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilu on ihmisten kiusaamista. Itse olen esim. ostanut junalipun torstaiksi. Itse koen kyllä sen minun kiusaamisena jos junat eivät kuljekaan.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen lakko on vain pelleilyä ja ihmisten kiusaamista. Vasemmisto ei vain hyväksy demokraattisen vaalin tulosta, niin vituttaahan se.
Kyse onkin siitä että PS:n vaalilupauksien pettäminen on verratttavissa törkeään petokseen. Äänrstäjällä pitäisi olla kuluttajansuoja ja mahdollisuus perua annettu ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilu on ihmisten kiusaamista. Itse olen esim. ostanut junalipun torstaiksi. Itse koen kyllä sen minun kiusaamisena jos junat eivät kuljekaan.
T: Eri
Syytä Riikkaa ja Petteriä kun heillä on pakkomielle ajaa aivopieruideoitaan läpi.
Tää on hienoa kun persut johtaa maata. kaik menee päin P.
Hyvä jotta LAKOT ALKAVAT tietää tämä nazzi hallitus miten se kohtelee vähävaraisia SUOMESSA (orpo ovat kohtuutomia MITÄ SE orpo ja ss akka ovat saamassa aikaan KURJUUTTA KANSALLE JA AJAVAT SUOMEA KOHTI KAAOSTA)..
Orpo niellään ylpeytensä ja hattu kourassa neuvottelemaan ay-liikkeen kanssa.