Jos et koskaan enää saisi viiniä, suklaata ja kahvia,
Kommentit (33)
aikansa, mutta eiköhän tee sitten ajaisi saman asian pidemmän päälle. Viinin voisin korvata oluella, jota myös rakastan.
Suklaa ei ole mulle kovin tärkeä. Hyvä vaan, jos ei olisi sitä, koska on niin pirun lihottavaa.
Viini on pahaa, aina, kahviakaan en juo, koskaan (paha maku) ja suklaata syön kyllä, mutta jos pitäisi pärjätä ilman, kyllä sekin onnistuisi, ei ole pakkomielle, syön sitä aika harvoin.
viini korvautuisi siiderillä (juon kuivaa siideriä useammin kuin valkoviiniä, punkusta en pidä). Suklaan kanssa tekisi tiukempaa vaikka sitäkään en nykyään enää kovin usein syö (en viikottain).
Kahvi ja viini on pahaa ( =en juo niitä) ja suklaa on kyllä hyvää ja sitä tekisi varmasti välillä mieli, mutta tuskinpa se kuolemaksi olisi, vaikken sitä koskaan saisikaan enää.
Viiniä juon pari kertaa vuodessa lasillisen, joten en sitäkään jäisi kaipaamaan.
Mutta suklaa... Rehellisesti sanottuna minun ja läheisteni elämänlaatu romahtaisi, minusta tulisi hirveä kiukutteleva ämmä ja alkaisin varmaan polttaa tupakkaa että saisin pahe-indeksini kohdalleen. Jokaisella ihmisellä pitää olla myös jotain paheita, ja voin ilolla ilmoittaa että minun paheeni ja perisyntini on suklaa!
Jos joutuisin valitsemaan elinvuosien ja suklaan väliltä, pitäisi vuosia karsia aika kovalla kädellä ennen kuin olisin valmis tinkimään tuosta jumalaisesta herkusta.
Yrittäisin korvata ne oluilla (belgialaiset, mmmmm...), toffeella ja teellä.
Kunhan kukaan ei kiellä minulta siideriä silloin tällöin.
mut muuten varmaan ihan jees.
Viiniä juon äärettömän harvoin ja suklaalle olen allerginen.
Kaiholla ja haikeudella muistelisin suklaata.
Tosin suklaan puuttuminen saattaisi välillä aiheuttaa haikeutta, mutta eiköhän se onnistuisi. Noita kahta muuta ei vatsani eikä pääni kestä, joten meikäläinen olisi jopa ihan tyytyväinen, jos ne katoaisivat maailmasta. Eipä kukaan enää hämmästelisi, että mitä, etkö juo, mikset. :D
hyvin pärjään