Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet reikiä siihen äp-laatikon kaanteen?

Vierailija
24.09.2010 |

Vai vaihtuuko siellä ilma muuten riittävästi että vauvalla ei tule hapenpuute ja liian kuuma?

En huomannut että olisi mitään ohjetta tuohon äitiyspakkauksen mukana. Olisi varmaan hyvä laittaa vaikka siihen patjaan kiinni joku ohje.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen reikiä tee kanteen, saa lapsi vielä happimyrkytyksen. Ilmaa tulee tarpeeksi niistä kantamiseenkin kätevistä aukoista. Patja on ohut juuri siksi, että ei peitä ilmanottoaukkoja.

Vierailija
2/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen reikiä tee kanteen, saa lapsi vielä happimyrkytyksen. Ilmaa tulee tarpeeksi niistä kantamiseenkin kätevistä aukoista. Patja on ohut juuri siksi, että ei peitä ilmanottoaukkoja.

laittaa siihen joku "reunahörsö" niiden kantoreikien kohdalle, että se suodattaa sitten kaikki pöpöt ja pienhiukkaset ilmasta. Ja onhan se laatikko sitten paljon kivemman näkönenkin kun ei se pahvi niin näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikon pohjaan, että on helpompi lykkiä eteen päin.

Vierailija
5/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee Jack in the box :)

Vierailija
6/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans kätevät, kun lähtee ulkoilemaan.. Voi sit kasata mäyräkoirat kärryyn, kun poikkee kaupassa!

Vierailija
7/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimp my box

Vierailija
8/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei isosisarukset työnnä mitään ylimääräistä niistä kantorei'istä sisään. Se kansi on kyllä tosi kätevä, mä en ainakaan tykkää kun kylässä käyvät ystävät ja tutut tuijottaa mun vauvaa ja työntää pöpöistä päätään vauvan lähelle. Kansi antaa vauvalle sellaisen yksityisyyden. Oon kuullut että jotkut ei käytä sitä, mikä on musta tosi typerää. Kun kerran settiin kuuluu käytännöllinen kansi ja vielä ilmaiseksi (!) niin on naurettavaa olla käyttämättä sitä. Ihan vauvan parhaaksi se kuitenkin on.

Se toimii muuten myös tosi kätevästi kovana kantokoppana vaunuissa, sellaistakaan ei tarvita erikseen :) Siihen vaan ratasosan päälle laatikko kansineen. Ulkomailla asuva tuttava ihmetteli vähän tätä, mutta totesi kuitenkin tosi käteväksi hetken ällisteltyään.

Vierailija
9/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota kantokoppa -juttua en olisikaan itse hoksannut.

Mitkä olisi hyvät rattaat, joihin tuo aika iso koppa sopisi? Aika järeet traktorivaunut varmaan tarvitaan, mutta mahtuupahan vauvalle toppaa päälle...

Vierailija
10/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii muuten myös tosi kätevästi kovana kantokoppana vaunuissa, sellaistakaan ei tarvita erikseen :) Siihen vaan ratasosan päälle laatikko kansineen. Ulkomailla asuva tuttava ihmetteli vähän tätä, mutta totesi kuitenkin tosi käteväksi hetken ällisteltyään.

tai menee piloille koko monikäyttöloota.

Vierailija
11/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneelle ei oo tarpeen.

Vaunuillessa varsinkin on kiva kun näkee vähän maisemia.

Vierailija
12/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai menee piloille koko monikäyttöloota.

Onko sulta mennyt nykytekniikka ihan ohi? Kaikkein överimmät pinnottaa laatikon Core-tex tai Reimatec/Ticket-suoja-aineella, jolloin se hylkii aina vettä, mutta musta tää on sellaista lasten kilpavarustelua ja kyllä mä oon sitä mieltä että sadesuoja riittää. Riittihän se meidän äitienkin aikana.

Vierailija
13/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liimasin vielä unikko-paperista kuvioita koristeeksi. Laatikko mahtuu oikein hyvin maitokärryihin, ja niillä pääsee vaikka puolen metrin hangessa kun on isot renkaat. Kovasti ovat kaupan pihalla ihastelleet noita unikoita laatikon kyljissä!

Vierailija
14/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota kantokoppa -juttua en olisikaan itse hoksannut. Mitkä olisi hyvät rattaat, joihin tuo aika iso koppa sopisi? Aika järeet traktorivaunut varmaan tarvitaan, mutta mahtuupahan vauvalle toppaa päälle...

vähän ihmeteltiin että miksi suomeen menee niin paljon tuplarattaita. Kerroin sitten että johtuu tästä meidän äitiyspakkauksesta.

Eihän se tietty haittaa jos ei istu ihan justiinsa. Senhän voi kuitenkin kiinnittää nippusiteillä vaunun reinoihin, mutta tosiaan jos tahtoo vähän pröystäill niin tuplarattaisiin on just passeli ja tosiaan ihanan tilava!

Ne kantoaukothan on just tätä vaunuttelua varten tehty, että menee hyvin kantokoppanakin.

Mutta joo, sänkynä siis myös ja eipä tartte vauvaa erikseen siirrellä kun lähtee vaunuttelemaan. Koppa vauvoineen vaan rattaaseen. Päälle voi tarvittaessa pistää karhuntaljan.

Vierailija
15/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukata kannen, mulla olisi myydä yksi kansi vuodelta 2000.

Vierailija
16/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista hintaa?

Toki Reiman "hulluilta" saa myös noita laatikoita kansineen.. Kuosikin vaihtuu silloin tällöin, niin voi sit vaihdella oman mielen mukaan..

Noi maitokärryt oli tosi hyvä idea, varsinkin täällä maalla!! :)

Vierailija
17/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen alkuperäiseen tehtiin jo silmänreiät ja tuntuu ettei sitä saa enää pimennettyä tarpeeksi... Vauvat kun kuitenkin pitäis totuttaa tähän Suomen pimeyteen niin ei tuu masennusta sitten isompana niin helposti kun karu totuus iskee päin naamaa näin syksyisin.

Vierailija
18/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen alkuperäiseen tehtiin jo silmänreiät ja tuntuu ettei sitä saa enää pimennettyä tarpeeksi... Vauvat kun kuitenkin pitäis totuttaa tähän Suomen pimeyteen niin ei tuu masennusta sitten isompana niin helposti kun karu totuus iskee päin naamaa näin syksyisin.

Vierailija
19/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt ihan sitä äitiyspakkauksen muovitettua froteeta, eikös se oo just sadesuojaksi tarkoitettu? Ainakin näin käsitin kun on just sopivaa kokoa siihen laatikon kannen päälle. Se muovitettu puoli tietty ylöspäin ja froteepuoli vaimentaa sateen ääntä kannan puolelle.

Vierailija
20/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin, että ne reiät siinä sivussa on turvavyötä varten. Siitä mä aina olen sen autokaukaloksi kiinnittänyt. Ai että ne onkin ihan vaan ilmareiät? Taidatte vetää mua höplästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi