Oletteko tehneet reikiä siihen äp-laatikon kaanteen?
Vai vaihtuuko siellä ilma muuten riittävästi että vauvalla ei tule hapenpuute ja liian kuuma?
En huomannut että olisi mitään ohjetta tuohon äitiyspakkauksen mukana. Olisi varmaan hyvä laittaa vaikka siihen patjaan kiinni joku ohje.
Kommentit (48)
että vauva laitetaan laatikossa alimmaiseksi sinne maitokärryyn ja vauvan laatikon päälle laitetaan kahdelle isommalle puoliksi leikatut laatikot siihen vauvan laatikon päälle istuimiksi. 2-vuotias voi katsella näppärästi kärryjä työntävää äitiä ja isompi voi jo ihailla maisemia sinne eteenpäin.
Samat lootat voi sitten näppärästi nostaa autoon istuimiksi, kun lähdetään autoilemaan. Vauvan laitan sinne takaboksiin ja isommat takapenkille. Selkä menosuuntaan on kyllä vähän hankala, mutta kun kiilaa vaikka muoviämpärin siihen takapenkin jalkatilaan, niin äitiyspakkauslaatikon puolikas pysyy siinä päällä aika hyvin.
Siis onko teillä vielä ne pakkaukset tallella? Mä myin omani äkkiä huutiksessa hyvällä voitolla vauvoineen päivineen! Ilmasiksi sain niin täytyihän siitä voitot kotiuttaa!
se laatikko kulahti, mutta edelleen se uudenveroinen kansi vuodelta 2000 olisi tallessa, mikäli joku tekee hyvän tarjouksen.
No mä säilytän mun vauvaa siellä laatikossa, ja laatikko on sängyn alla. Aina kun pitää imettää, niin vedän laatikon sängyn alta esiin ja roikun sängyn reunalla tisseineni. Kätevää!
tuo äitiyspakkauksen laatikko että sängynaluslaatikko on myös käteviä kauppareissuilla. Sopii just ja just kärryjen alle siihen telineeseen. Vielä kun kansi on kiinni niin ei pääse turhia pöpöjä.
oikein viihtyy? Meillä ne pahukset ei enää 3v iässä pysy siellä laatikossa, vaikka kansi on hihnalla kiinni. Käänsivät sen nurinpäin ja tekivät pöydän, talvella veivät pulkkamäkeen . On muuten tosihyvä idea tuo kontaktimuovitus, meillä vedettiin päälle vesieristeainetta ja sen kuivuminen kesti ikuisuuden. Se laatikko on pikkuvauvaperheessä todellinen pelastus, koska meillä ei mahdu takapenkille kolmea turvaistuinta, mutta takapaksiin sopii tosihyvin yksi äp-laatikko. Vauvaa on turvallista kuljettaa siellä takakontissa, eikä pienet kitinät kantaudu kuskille.
tuo ihan turvallisuusseikka varsinkin jos itkuista sorttia. Ainakin meillä on säästytty kolareilta kun vauva parkuu täyttähuutoa kaikki matkat. Kenenkään korvat ei kestäis sitä.
Siis onko teillä vielä ne pakkaukset tallella? Mä myin omani äkkiä huutiksessa hyvällä voitolla vauvoineen päivineen! Ilmasiksi sain niin täytyihän siitä voitot kotiuttaa!
polkupyörän peräkärryksi, hinausköydellä tarakkaan kiinni. 2 taaperoa mahtuis hyvin istumaan.