Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsesi aloitti päivähoidon ja miksi päädyit siihen ikään? Oletko jälkikäteen tyytyväinen ratkaisuun?

Vierailija
17.03.2023 |

Vaikuttiko päivähoidon aloitukseen esimerkiksi sinun tai puolisosi työtilanne tai taloudellinen tilanne? Sisarusten välinen ikäero tai joku muu?

Olisitko halunnut pitää lapsen kotihoidossa pitempään tai laittaa hoitoon jo varhaisemmassa vaiheessa?

Mitä ajattelet jälkikäteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v

olin tyytyväinen

.

rahan tulo ja hyväksi lapselle!

Vierailija
2/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen itse lapseni hoitanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-2,5v sillä ei välillä. Olen kokenut lasten tarvitsevan omia kavereita silloin.

Vierailija
4/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v. Aloitin tekemään gradua.

Vierailija
5/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v osa-aikaisena jotta lapsi saa sosiaalisia kontakteja. Tyytyväinen ratkaisuun.

Vierailija
6/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin 5-, keskimmäinen 3- ja kuopus 2,5-vuotiaana. Olin ollut 8-vuotta yhtäjaksoisesti kotona ja osakkeet alkoi olla myyty, käytetty asuntolainan maksuun. Lisäksi halusin jo töihin.

Vierailija
7/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ollut koskaan päivähoidossa. Kävi kuitenkin kaksi kertaa viikossa seurakunnan päiväkerhossa.

Taloudellinen tilanne oli niin hyvä, että vain puolisoni kävi töissä

Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Lapsesta tuli tasapainoinen, rauhallinen, älykäs, hän saa helposti ystäviä, koulumenestys on huippuluokkaa. En tekisi mitään toisin.

Vierailija
8/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ei ollut koskaan päivähoidossa. Kävi kuitenkin kaksi kertaa viikossa seurakunnan päiväkerhossa.

Taloudellinen tilanne oli niin hyvä, että vain puolisoni kävi töissä

Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Lapsesta tuli tasapainoinen, rauhallinen, älykäs, hän saa helposti ystäviä, koulumenestys on huippuluokkaa. En tekisi mitään toisin.

Mä tulin tänne kirjoittamaan tämmöistä tekstiä mutta olitkin ehtinyt ensin.. No ainoalla erotuksella ehkä etten nyt tiedä oliko se taloudellinen tilanne niin hyvä mutta ajat oli erit ja sain ostettua kodinhoidontuella ja lapsilisillä ruuat ja mies hoiti omista tuloistaan laskut

Vierailija
9/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meni viisivuotiaana eskariin ja kuopus vähän alle nelivuotiaana puolipäivähoitoon.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
10/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli 3- ja 5v, menivät päiväkotiin kun sain töitä. Olin itse jo ehkä vähän syrjäytynyt tuossa vaiheessa. Olin 17-ja 20v heidät saadessani, kävin kyllä lukion loppuun, mutta sen jälkeen hoidin heitä kotona.

Työpaikan saaminen oli kyllä luojan lykky ja edelleen melkein 9 vuotta myöhemmin olen vieläkin samassa työssä ja lapset jo pitkällä koulussa. 5v aloitti ehkä päiväkodin aika myöhään, mutta ei ollut mitään ongelmia, oli kyllä ollut esim. seurakunnan kerhossa aiemmin. 3v vaikutti niin kovin pieneltä sinne jäädessään, mutta varmasti oli just ihan hyvä ikä silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi