Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet reikiä siihen äp-laatikon kaanteen?

Vierailija
24.09.2010 |

Vai vaihtuuko siellä ilma muuten riittävästi että vauvalla ei tule hapenpuute ja liian kuuma?

En huomannut että olisi mitään ohjetta tuohon äitiyspakkauksen mukana. Olisi varmaan hyvä laittaa vaikka siihen patjaan kiinni joku ohje.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ne on sitä varten! Meillä se laatikko on ollutkin vähän holtiton autossa kun ollaan ihan vaan turvavyö vedetty siitä kannen yli. Kiitos!

Mä kun luulin, että ne reiät siinä sivussa on turvavyötä varten. Siitä mä aina olen sen autokaukaloksi kiinnittänyt. Ai että ne onkin ihan vaan ilmareiät? Taidatte vetää mua höplästä.

Vierailija
22/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelmutin laatikon vedenkestäväksi kontaktimuovilla ja liimasin vielä unikko-paperista kuvioita koristeeksi. Laatikko mahtuu oikein hyvin maitokärryihin, ja niillä pääsee vaikka puolen metrin hangessa kun on isot renkaat. Kovasti ovat kaupan pihalla ihastelleet noita unikoita laatikon kyljissä!

se laatikon hengittävyys kärsi, jos sen päällystää muovilla? Ehkä kuitenkin jotain hengittävää gorea pitäisi hommata... Nuo unikot on kyllä mahtava idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolin päälle ja kiinnittää kantoaukkojen avulla tuolin selkänojaan. Tässä vaiheessa se tec-kalvo on kyllä aika must ;)

Vierailija
24/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:SOXYEyv0JpkJ:www.h…

Mä voisin tuon kannen myydä 20e, onhan se kuitenkin jo antiikkia.

Vierailija
25/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa reikiä kanteen vaan nimenomaan lisäreikiä sivuihin. Meillä on kolmoset ja tajusin sen heti että reiät sivuun!

Kun kaljakärryllä ajellaan ulkona, niin laitan kaikki kolme laatikkoa päällekäin, niin silloin ei saisi kaksi alimmaista kai tarpeeksi ilmaa, jos reiät olisi kannen kohdalla.

Vierailija
26/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että kuka on keksinyt noin monikäyttöisen laatikon..taitaa olla miljonääri nykyään.. Vai kuuluuko kunnia av-mammoille? Patentti varmaan kannattais hakee..?

Vierailija
27/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-PU-A!!!!

Viikon pelastus! Kiiiitos!

Heräsin takakireänä mutta nyt sain kyllä kiinni perjantaifiiliksestä.

Vierailija
28/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄP-laatikon esim. pressulla. Muoto on juuri sopiva.

Vierailija
29/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että joku voisi olla oikeesti niin ajattelematon, että luulisi, että laatikon kansi pitää olla siinä päällä, kun vauva nukkuu.

Ja, koska jollain on tällainen huumorintaju, että keksii tällaisia provoja, jotka voisi tosiaan olla oikeasti totta. Eri asia heittää tällaista huulta kaveriporukassa, kun äänensävystä tietää, että vitsiä heitetään.

Vierailija
30/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein viihtyy? Meillä ne pahukset ei enää 3v iässä pysy siellä laatikossa, vaikka kansi on hihnalla kiinni. Käänsivät sen nurinpäin ja tekivät pöydän, talvella veivät pulkkamäkeen . On muuten tosihyvä idea tuo kontaktimuovitus, meillä vedettiin päälle vesieristeainetta ja sen kuivuminen kesti ikuisuuden.

Se laatikko on pikkuvauvaperheessä todellinen pelastus, koska meillä ei mahdu takapenkille kolmea turvaistuinta, mutta takapaksiin sopii tosihyvin yksi äp-laatikko. Vauvaa on turvallista kuljettaa siellä takakontissa, eikä pienet kitinät kantaudu kuskille.

Vierailija
31/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, koska jollain on tällainen huumorintaju, että keksii tällaisia provoja, jotka voisi tosiaan olla oikeasti totta. Eri asia heittää tällaista huulta kaveriporukassa, kun äänensävystä tietää, että vitsiä heitetään.

Kymmenen vuotta palstailleena "kuulen" sen äänensävyn tekstiä lukiessani. :) Eli tunnistan provon ja vitsin heti, eikä tartte edes miettiä. Se on minusta palstassa kaikkein hauskinta ja tärkein syy sille, etten halua pelkkää rekisteröityjen nimimerkillisten säädyllistä keskustelupalstaa. AV RULES OK!

Vierailija
32/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis se ongelma, että kun mennään autolla kauppaan, niin en saa vauvaa mahtumaan laatikossa ostoskärryn kyytiin kauppareissun ajaksi. Miten oikein saatte käytyä kaupassa vauvan kanssa?

Vierailija
33/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ostoskoriki mahtuu

http://www.finnraiva.fi/maitokarry.htm

Vierailija
34/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään jo sieluni silmin, kun palstamammat menee kaljakärryillä kolme laatikkoa päällekkäin kaupungilla :D

Mä voisin kiinnittää sängynaluslaatikon irroitettavat pyörät mun äp-laatikkoon. Tästä tulikin mieleen, että jos ei ole ottanut äp-pakkausta, niin sängynaluslaatikkohan olisi mitä mainioin korvike. Se on vesitiiviskin valmiiksi. Ja siitä näkee kätevästi, nukkuuko vauva :)

Vierailija
35/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotias nukkuu aina vain laatikossa. 6 vuotias ei enää omastaan piittaa niin leikattiin kahdesta laatikosta päädyt irti ja teipattiin ne yhteen yheks pitkäks laatikoks niin johan tyttö taas mahtuu. kuopus 7 kuukautta kans tykkää nukkua laatikos. on kans niitä imareikiä tehty joka lapsen laatikkoon. helppoo ku saa ton laatikon pökätä viä parisängyn alle niin se ei oo sitte aamulla tielläkään siinä ku herää. ja hyvin se mahtuu autoon ku meillä laitetaan kuopus laatikossa takaluukkuun niin ei oo tilanahtautta siä takapenkillä.

on se kyl mainio vehje ja kaupas laitetaan se sinne ostoskärryn alle ku noista kottikärryistä puhkes rengas. ei olla ku neljä kertaa unohdettu sit se laatikko sinne ku ollaan kaupasta pois lähdetty:D

Vierailija
36/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolin päälle ja kiinnittää kantoaukkojen avulla tuolin selkänojaan. Tässä vaiheessa se tec-kalvo on kyllä aika must ;)

Vierailija
37/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hihittelen näille vielä pitkään.

Vierailija
38/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, että jos ei ole ottanut äp-pakkausta, niin sängynaluslaatikkohan olisi mitä mainioin korvike.

Hyvä idea toi muovinen sängynaluslaatikko. Mahtuu pieneenkin makkariin vauvakin nukkumaan, kun voi työntää sängyn alle yöksi.

Vierailija
39/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai pelastettu :D

Vierailija
40/48 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahahaaaaaaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi