Mitä mieltä naisesta, joka on ollut töissä Hesburgerissa yli 10 vuotta?
Kommentit (40)
lähemmäs kymmenen vuotta jo ollut.
Työkaverit vaihtuvat aika tiuhaan, mutta samassa talossa muitakin kauan olleita ja emme ihmettele toisiamme. :)
Palkka on paljon parempi kuin kaupan kassoilla tai siivoojilla ja pienellä paikkakunnalla ei työpaikkoja kasva puissa. Ylenemismahdollisuuksia on ketjun sisällä hyvinkin korkealle asti.
Asiakkaiden kanssa tekemisissä oleminen on parasta tässä työssä, sekä työvuorot ovat aika vapaasti sovittavissa, saa siis tehdä työtä juuri sen verran kuin jaksaa ja tarvitsee. :)
En siis ajattele Hesen kassaa pahalla, pääasia on kuitenkin että saa tehdä työtä jossa ilmeisesti viihtyy.
lähemmäs kymmenen vuotta jo ollut.
Työkaverit vaihtuvat aika tiuhaan, mutta samassa talossa muitakin kauan olleita ja emme ihmettele toisiamme. :)
Palkka on paljon parempi kuin kaupan kassoilla tai siivoojilla ja pienellä paikkakunnalla ei työpaikkoja kasva puissa. Ylenemismahdollisuuksia on ketjun sisällä hyvinkin korkealle asti.
Asiakkaiden kanssa tekemisissä oleminen on parasta tässä työssä, sekä työvuorot ovat aika vapaasti sovittavissa, saa siis tehdä työtä juuri sen verran kuin jaksaa ja tarvitsee. :)En siis ajattele Hesen kassaa pahalla, pääasia on kuitenkin että saa tehdä työtä jossa ilmeisesti viihtyy.
Tällä hetkellä pyörittelen It-alalla asiakasprojekteja ja olen aivan saamarin kypsä tähän hommaan! Ja nyt puhutaan asiakkaina monikansallisista yrityksistä, joissa mm. nainen projektipäällikkönä voi tietyn kulttuurin edustajille olla hankala asia käsitellä ja kaikki muu siihen päälle...huoh
Mutta jos on tavis vuoropäälikkö ja pätee mielettömällä urallaan niin sitten ärsyyntyisin. Muistan kun olin joskus Carrolssilla töissä ja siellä oli joku pitkään työskennellyt vuoropäällikkö, joka sai mehut elämäänsä olemalla aivan tajuton nipo ja pompottamalla perustyöntekijöitä.
IHan tavallista työtä se on, ei siinä mitään.
noin kauan, niin varmaan on ainakin vuoropäällikkö tai jopa paikan vastaava, ja kun vielä lasketaan ilta- ja vkl-lisät, niin ei ole mitään syytä sääliä.
Sunnuntaina tienaa helposti yli parisataa päivä ja jos tekee monta vkl- ja iltavuoroa, kyllä se palkka on paljon parempi kuin vaikkapa kaupan kassalla tai jollain sihteerillä. Ihmiset eivät aina tätä tule ajatelleeksi.
Olin itse opiskeluaikana kesätöissä Hesellä ja ympäri vuoden osa-aikaisesti. Kun sain ekan "oikean" työpaikkani, pomo sanoi, että no nyt pääset kunnon palkoille. Ja meni oikeasti pari vuotta, että sillä tavallisella päivätyöllä tienasi saman mitä Hesellä ilta/su-palkoilla tienasi.
Yksi pitkä sunnuntaivuoro on sama kuin tekisit kolme arkipäivää toimistossa...
yrittäjänä, jolloin ei tosiaan ole mitään syytä sääliä. Tunnen naisen, jolla on kolme hampurilaisravintolaa, ketjurafloissa yrittäjänä, eikä tosiaan ole sieltä pienituloisimmasta päästä. Aika hyvät tulot on, jos pääsee hampurilaisyrittäjäksi, voin suositella!
Suuri määrä ihmisiä tekee monotonista kolmivuorotyötä meluisissa tehtaissa kuulosuojaimet päässä. Hyvä jos kahvitunnilla pystyy sanan toisen kanssa vaihtamaan. Tuo Hesen duuni pesee kyllä 100-0 tuollaiset työt.
Se Hesen perustaja on ollut hesellä ainakin 40 vuotta töissä. Ja aloitti ihan sillä pihvin paistamisella, koska sillä palkalla maksoi laskut.
Ihan ok, että kaverisi on löytänyt oman paikkansa.
Varmaan saa kiitosta siitä, että on luottotyöntekijä.
on vaikka mt- ongelmia eikä kykene muuhunkaan työhön. Tai sitten se on vain kummajainen ja viihtyy tuossa työssä. Voisit kai kysyä asiaa häneltäkin.
Tai jos vaan saa paistaa pihvejä ja pyyhkiä pöytiä niin sitten ehkä, mutta eihän sellaista saa kukaan tehdä koko ajan. Kassatyössä on siellä useimmiten kova härdelli, se stressaa vaikka onkin aivotonta työtä muuten. nimimerkillä kokemusta on :)
se on varmaan stressaantunut tai sitten löytänyt oman alansa. Jonkunhan se on ne burgerit myytävä teineille :D
eikö toisella ole tavoitteita. Mutta ehkä hän on edennyt hesen organisaatiossa, eikä paistele enää pihvejä ja ole kassalla?
mistä ihmiset leipänsä saavat. Eikä hesessä ole mitään vikaa, palkkaahan sieltäkin maksetaan.
Mitä se minulle kuuluisi?
nimenomaa! ahkera hän ainakin on,ku jaksanu noin raskasta työtä niinkin kauan.
eikö toisella ole tavoitteita. Mutta ehkä hän on edennyt hesen organisaatiossa, eikä paistele enää pihvejä ja ole kassalla?
Kyseessä on tuttavani, ja itse ainakin ihmettelen miten aikuinen nainen jaksaa sellaisessa paikassa vuodesta toiseen, ja työkaverit vaihtuvat aina vain nuorempiin. Onhan se sellainen teinien työpaikka vähän...
ja duunarien haukkujat loistavat poissaolollaan...
on vaikka mt- ongelmia eikä kykene muuhunkaan työhön. Tai sitten se on vain kummajainen ja viihtyy tuossa työssä. Voisit kai kysyä asiaa häneltäkin.
mutta toisaalta taas ihan kunnioitettvaltakin. Tässä maassa on olemassa liuta ihmisiä, jotka eivät ole vuosikymmenessä tehneet päivääkään töitä vain siksi, etteivät yksinkertaisesti ole halunneet.
Mitä pihvinpaistamiseen tulee, niin sitä samaa duunia Kämpin ravintoloiden kokitkin tekevät päivästä toiseen, mutta sitä pidetään vain hienompana, koska kyseessä on miljuunan tähden Kämp eikä "mikään" mokomakin halppis-Hese. Nih.
Aloitti uransa Hesessä perushampurilaisenvääntäjänä ja nykyisin hänellä on kaksi Hese ravintolaa varsin nuorella iällä. Ainakin kodista ja autoista päätellen menee rahallisestikin mukavasti.
Itse en hesen kassalla ole töissä, mutta työni on vähän vastaavanlaista. Helppoa ja yksinkertaista, missä ei päätään tarvitse rassata.
Itse teen työtä rahasta, en siksi että tykkäisin siitä. Minulla ei ole mitään tarvetta edetä "urallani" asettaa tavotteita tai haasteita. Sellainen ei minua kiinnosta. Mun haasteet ja tavoitteet löytyy yksityiselämästä.
Itse tykkään tehdä helppoa, "liukuhihna" työtä, jonka vuoksi ei tarvitse stressata ym.. vaan voin käyttää työaikani pohtien ihan muita asioita. Osaan tehdä työni unissanikin, joten käytännössä työskennellessäni olen jossain ihan muualla.
Itselläni on ystäviä, jotka ovat haastavissa työtehtävissä, luovat uraa jne.. He stressaavat, niin että yöunet menevät, eivät syö jne.. Ovatko he onnellisia? Eivät! Ja eivät tienaa paljoa minua enempää.
Itse en koe minkäänlaista tarvetta luoda minkäänlaista uraa, pääasia, että tulee rahaa, että saan laskut maksettua, ruokaa lapsille jne..