Mitä mieltä naisesta, joka on ollut töissä Hesburgerissa yli 10 vuotta?
Kommentit (40)
on vaikea ymmärtää rutiinitöissä viihtyviä ihmisiä, itsellä on niissä kesätöissä pää ns. hajonnut vaikka olenkin aina sopimuksen loppuun asti ollut. Kyllä telkkarin kattomisestakin saa enemmän virikkeitä.
..eikä löllötä kotona yhteiskunnan elättinä..ja vie tenaviaan virikehoitoon, kun ei jaksa...muuta kuin pykätä uusia mukeloita...
Mitä väliä, jos vaan viihtyy työssänsä? Ei asiakaspalvelu ja kassatyökään kaikilta suju, vaikka muuta helposti väitetään.
Ainoa paheksunnan aihe voisi olla, että myy työkseen roskaruokaa, mutta kyseessä on kuitenkin kotimainen eikä monikansallinen ketju.
Se, että on pysynyt samassa työpaikassa yli 10 vuotta, on pienimpiä huolia, mitä yli kolmekymppisillä voi olla elämässä.
Olisiko parempi että nainen on elänyt sossutuilla viimeiset 10 vuotta tai pitkällä äitiyslomalla kun on masennus yms työnvieroksuntaa? Itse olen töissä eräässä helsingin hesburgerissa kolmatta kuukautta opiskelun ohella ja ainoa haittapuoli on ajoittainen stressi. En voi sanoin kuvailla kuinka pinnallinen sinun pitää olla kun kirjoitat aiheen tällaisesti, järjellisesti köyhä. Työ se on huonokin työ prkele
Varmaan mukava työyhteisö kun noin hyvin viihtyy :)
läheltä olen seurannut erästä hesen työntekijää, varsin nuorella iällä päälikkönä hesellä, tekee työvuorolistoja, tilaa tavaraa, tilittää kassoja, hankkii sijaisia, välillä paistaa ja välillä on kassalla, työkavereista yksi on amislainen muut opiskelevat yliopistossa.
Palkkakin on parempi kuin kaverillaan suuren hotelliketjun respassa ja sitähän ei kukaan ihmettele miten joku sielä viihtyy.
Kysyisit ennemmin, mitä mieltä ollaan Hesburgerista työnantajana, jossa joku on viihtynyt yli 10 vuotta..! Kertoo jotain paljon enemmän.
Mc Donalssissa jo 19 vuotta, ja aikoo jaada sielta sitte aikoinaan elakkeelle...oikeesti en ollu uskoa korviani :) Naisella ikaa nyt about 40. Kukanenki tyylillaan?!
Ikää jo 30 v. En mä mitään ihmeellistä ajattele, hyvä vaan että on töitä. Hän asuu pienellä paikkakunnalla, eikä niitä vaihtoehtoja kauheesti ole.
Miten mt-ongelmat liittyy tähän, tai että miten edes keksit työuran johtuvan mt-ongelmista.
on vaikka mt- ongelmia eikä kykene muuhunkaan työhön. Tai sitten se on vain kummajainen ja viihtyy tuossa työssä. Voisit kai kysyä asiaa häneltäkin.
kaikelle. Vittu, mikä paska. Hankkis, jonkun kunnon duunin.
Ainiin, unohdin. Akateemiset ja 5000 euroa ansaitsevat ovat yhteiskuntamme kermaa, ja joku heistäkin Hesessä työskennellyt. Mutta silti ihan paska akka, kun ei itselleen voinut parempaa ammattia hankkia.
Miten mt-ongelmat liittyy tähän, tai että miten edes keksit työuran johtuvan mt-ongelmista.
on vaikka mt- ongelmia eikä kykene muuhunkaan työhön. Tai sitten se on vain kummajainen ja viihtyy tuossa työssä. Voisit kai kysyä asiaa häneltäkin.
vuorovaikutusta työkavereiden ja asiakkaiden kanssa koko päivän. Kiirettä ainakin ajoittain.
Ei must ton perusteella voi arvioida ihmistä. Ehkä pitää työstään.
Meni Heselle vuonna 1997 ja on siellä edelleen. Opiskeli yhden ammatin työssä käynnin ohella ja nyt opiskelee korkeakoulututkintoa työssä käynnin ohella, on Hesellä nykyään ravintolapäällikkö (ei metelöi siitä, vaan paistaa purilaisia siinä missä muutkin). Sai kaksi lastakin ja hoitovapaalla teki töitä Hesellä aina kun oli aikaa.
Ajattelen hänestä tosi positiivisesti. Hän on hirmuisen ahkera ja aikaansaava.
:D Onko minusta kyse? Olen 30 v ja ollut yli 10 v Hesellä töissä. Olen tehnyt välillä muutakin, hotelissa, muissa rafloissa. Voin kertoa että asiakkaat yhtä mukavia missä tahansa oletkin =)
Saan kyllä kuulla että "eihän toi ole oikea duuni" jne. Se ei kerro minun työstä mitään vaan kyselijällä ei ole tietoa mistään.
Minulla on hyvä palkka, hyvät työtoverit, lojaali työnantaja. Minkä takia lopettaisin? Mikä ammatti kuulostais oikealta duunilta? Mikä olisi sellainen ammatti että olisi hienoa kertoa? Pr-emäntä ehkä..;)?
Oikeastaan tää koko kysymys oli aika hölmö :) "mitä se kertoo". Mutta kysy pois vaan jos on jotain muuta kysyttävää.
Niin ja mulla ei ole mielenterveysongelmia :D
Se on halunnut työpaikan, jossa työasiat jää sinne työpaikalle kun oven sulkeaa, eivätkä seuraa kotiin työpäivän päälle.
Sitä paitsi saattaa viihtyä töissään erittäin hyvin. Ei se toimistotyökään rutiineineen mitään ihmeellistä ole (saattaa olla vielä aika yksinäistäkin).