Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisitko kaksosia?

Vierailija
22.09.2010 |

itse kyllä. Ystävälläni on todella helpot kaksoset ja ne menee todellakin siinä missä yksi. No, suomessa ei taida voida "tilata"/tehdä kaksosia..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kyllä toivoin vain yhtä vauvaa kerrallaan... Kaksi vauvaa ei ole sama asia kuin yksi vauva, millään mittapuulla mitattuna.

Vierailija
22/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on tulossa ja olisin toivonut kaksosia, jotta ei tarvitsisi kokea raskautta enää toiste. Mies haluaisi kaksi, mutta minä en ryhdy tähän ruljanssiin toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahadet kaksoset.

Vierailija
24/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaksonen, se on vaan todella mälsää. Aina sai taistella yksilöllisyyden puolesta, tai sit kun ei lapsena osannut niin joutui sitten niputetuksi. En haluaisi sitä lapsilleni.

Ehkä tyttö-poika kaksosilla helpompaa kyllä, me oltiin samaa sukupuolta..

Muutenkin raskauteen ja syntymään liittyy paljon riskejä. Ja sit terveyteen.

Muuten kyllä houkuttais hieman kaksi vauvaa samalla raskaudella ja samalla pikkuvauva-ajalla, eivät nimittäin kuulu mitenkään lemppari-ajanjaksoihini..

Vierailija
25/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia en toivoisi, on tosi kivaa, kun kuopus on ihan vaan yksinään syntynyt. Vaikka meilläkin on tosi "helpot" tuplat, ei siis mitään raskauden aikaisia komplikaatioita, ennenaikaisuutta tms. niin eipä kaksi lasta koskaan mene siinä missä yksi. Aina on ne kaksi puettavaa, vaipatettavaa, syötettävää, kannettavaa jne. Ja on vähän loukkaavakin ajatus, että toinen menisi jotenkin toisen siivellä, olisi niin olematon. Ihanaahan tämä silti on ollut, varsinkin kun ne olivat meidän ekat lapset enkä tiennyt yksinkertaisemmasta vaihtoehdosta =).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi