Argh! Miehen vanhemmat soitti tulevansa KOHTA ILTAKAHVILLE?!
Mikä helkkarin iltakahvitteluaika lapsiperheeseen on puoli yhdeksän jälkeen viikolla?!
Ja kun tietävät, että mä olen kipeekin vielä kaiken lisäksi.
Mä en sitten jaksa aina ymmärtää. Ihanat appivanhemmat kyllä muuten, mutta..
Kommentit (64)
ikinä käyny appivanhemmat iltakahvilla.
Kaikilla ei ole appivanhempia, jotka tulisivat, kun makaavat mullan alla.
ja lapsetkin laittaisin yöpuulle...
vois se mies sitten kestitä vanhempiaan. :o)
kun ilmottivat että tulevat tai soittanut takaisin ja kertonut että nyt ei enää käy koska on niin myöhä, niin siinäpäs kahvittelet :D
Miksi pitää AINA heittää tämä sama vanha kulunut kommentti näihin?! Voi voi, ikävää että makaavat mutta mitä se tähän kuuluu?!
oikeasti väsytti ja kello tikitti pikkutunneilla
Eli kun kaikilla ei ole appivanhempia, on heidän, joilla sattuu olemaan siedettävä appivanhemmilta mitä tahansa?
Joo, mulla on ihanat appivanhemmat, mutta en todellakaan alkaisi kahvitella heitä enää arki-iltana klo 21. Tosin he ovat sen verran järkeviä, etteivät ehdottaisi edes moista :D
ei kotona eikä kylässä. Voisin kyllä käydä ,jos kutsuisivat, olisivat vaikka tehneet remonttia tai muuta. Lapsiakaaaan en ole enää tuohon aikaan katsomaaan.
olisi sopinut oikein hyvin. Lapset nukkuu, olisi ihan kiva istua ja rupatella hetki.
saa suutaan reilusti auki. Ei meillä ainakaan kukaan ilman talonväen suostumusta kyläile; ihan hyvin olisit voinut sanoa, että päivä on huono, koska olet kipeä ja muutenkin ajankohta turhan myöhäinen. Toivotellut tervetulleeksi toisen kerran.
Ja se, että jonkun appivanhemmat makaavat haudassa, ei tosiaan liity tähän pätkääkään!
Meneekö kaikki nukkumaan jo kello 21 vai mistä kiikastaa? Hyvin ehtii tunnin kahvitella ennen iltatoimia. Kiristää pipot monessa perheessä, näen.
Meneekö kaikki nukkumaan jo kello 21 vai mistä kiikastaa? Hyvin ehtii tunnin kahvitella ennen iltatoimia. Kiristää pipot monessa perheessä, näen.
Että ei niitä appivanhempia tunnissa saisi ulos. Eihän siinä ajassa ehdi edes jutellakaan... Meillä vanhemmat ei käy nukkumaan vielä klo 21, mutta kun siihen aikaan on saanut viimeisen lapsen unille, haluan ehdottomasti sen "oman lepohetken" sohvan nurkassa ennen yöunia. Ei siinä appeja kaivata kahvittelemaan.
Mielelläni appivanhempia ja muita vieraita kahvitan, mutta SOPIVAAN aikaan. Ja meidän perheelle klo 21 ei sitä olisi! :)
Erikoisia tapoja. Mä en nukkuisi koko yönä, jos joisin kahvia klo 18 jälkeen :)
Ja lapset menee nukkumaan klo 20, vanhemmat n 22-23, ei meille vieraita arkisi tuohon aikaa tulisi mieleen pyytää. Yövieraat on asia erikseen.
ne lukemaan lapsille iltasadun kun kerta tulevat lasten nukkumaanmenoaikaan. Kahvit sit ku lapset nukkuu,
Yksi ilta sinne tänne ei meillä hetkauta. Harrastusten vuoksi tullaan muutenkin vähän miten sattuu kotiin.
Lapsi on nyt jo iso, mutta pienestä saakka nukkunut vaikka olisi vieraitakin.
Isovanhemmat kyllä tuskin tulisivat meille niin, että eivät näkisi lasta.
Lapset varaman käyneet jo, ja eikös ap mainunnut olevansa kipeänä joten ymmärrän jos ei iltakahvit appivanhempien kanssa maistu.
Ja, vaikka en itse mene nukkumaan 21, menen kyllä 22.30 mennessä että jaksan aamulla nousta ennen kuutta ylös. Eli meille olisi ainakin ihan turha yrittää tuohon aikaan kahvittelemaan... jos teille voi tulla, ei tarkoita että kaikille muille sopii. Jokainen perhe elää tavallaan. Ei kaikkien tarvitse tehdä niinkuin teillä!!
Ja siis minä en ollut puhelimessa kun appivanhemmat soittivat tulevansa, mies oli. Eli se siitä "miksi en saanut suutani auki ja nyt täällä valitan"...
Mukavia ovat siis kyllä, kiva niiden kanssa on rupatella mutta olin kyllä vähän väsynyt ja muksutkin saa yöpuulle vasta nyt, eihän ne malta mennä nukkumaan, saatika pysty nukkumaan, kun täällä on vieraita ja puheensorina kuuluu.
ap
Ensinnäkin, jos on kipeänä. Ja toiseksi, koska lapset eivät olleet vielä nukkumassa.
Meille tuo aika olisi käynyt mainiosti, sillä 1-vuotiaamme menee nukkumaan kahdeksan jälkeen. Ja menee siitä huolimatta, vaikka täällä joku muu olisikin (yleensä ei ole).
Mutta isommilla lapsillahan tuo vaikuttaa. Ajan kummastelua en oikein tajunnut muusta näkökulmasta kuin lasten nukkumaanmenoajan. Eli totta kai miehen olisi pitänyt sanoa, että tulevat vasta, kun lapset ovat jo nukkumassa! Tai siis ei nyt just tänä iltana, kun AP:kin oli kipeä.
Sille, joka ei juo kahvia kuuden jälkeen: se, että sinä et nuku, ei tarkoita, että kahvi vaikuttaisi samalla lailla kaikkiin. Itse en juo edes päivittäin kahvia, mutta silloin kun juon, niin ei sillä ajalla ole väliä, voin juoda juuri ennen nukkumaanmenoa vaikka parikin kupillista, jos huvittaa. Enkä todellakaan ole tässä suhteessa mikään harvinaisuus.
Että tänään ei valitettavasti enäää käy, mutta tulisitteko huomenna klo 18? (tai jotain vastaavaa...)