Millainen on ulkomaalainen miehesi?
Kerro millaisiin miehiin suomalaiset naiset hullaantuvat.
Kommentit (99)
Mieheni on älykäs, korkeasti koulutettu ja yritysmaailmassa hyvin menestynyt. Hän on hyvin perhekeskeinen. Hän on rauhallinen ja auttaa aina avun tarpeessa olevia. Olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta. Mieheni on lähi-idästä.
Suomalaisten ei ikinä pitäisi seurustella keskenään, joten hyvä jos jollekin ulkomaalaiselle kelpaa suomalainen nainen.
Älykäs, loistava keskustelija, tasa-arvoinen, elämänutelias, lempeä ja omieni kanssa hyvin yhteen sointuvat mieltymykset.
Eläväinen, perhekeskeinen, maskuliininen, herkkä, älykäs, seksikäs slaavi.
Korkeakoulutettu luonnossa liikkuva norjalainen.
Naurettavia tällaiset kyselyt kun kukaan ei uskalla laittaa kansallisuutta.
Tanskalainen, pitkä ja komea. Perhekeskeinen ja kantaa oman osuutensa arjessa. Hemmottelee ja kehuu minua, riitelee rakentavasti, tunneälykäs. Muissa Pohjoismaissa ollaan ihan eri tasolla miehissä.
Älykäs, lempeä ja komea etelä-eurooppalainen.
Ei sillä, exäni oli älykäs, lempeä ja komea suomalainen. Joten ulkomaalaisuus ei ole mitenkään olennainen osa miesmakuani.
Tyypillinen ylaluokan britti. Yhdessa yli 45 vuotta.
Perhekeskeinen, rauhallinen, kiltti, keskustelutaitoinen, ei käytä mitään päihteitä (minulle tosi tärkeää, omassa suvussa paljon päihdeongelmaisia, en halunnut jatkaa sitä ketjua omille lapsille). Etelä-Euroopasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet sillä tiedolla?
Eikö se nyt aloituksesta käy ilmi? Häntä kiinnostaa millaisia ovat ne ulkomaalaiset miehet joista suomalaiset naiset ovat kiinnostuneet. Vastauksia saa niin monta, kuin on naista vastaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit opetella lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä kansalaisuudella on? Ei me naiset olla samanlaisia kuin miehet, jotka lähtevät vaimonhakumatkalle kansalaisuus edellä, vaan olemme rakastuneet ihmiseen kansalaisuudesta riippumatta.
Eritreasta kyläpäällikkö. Ei osaa lukea tai kirjoittaa mutta on hyvä rakastaja 😍
Omani on hellä ja huolehtiva yläluokkainen amerikkalainen. Tekee kotitöitä ja huolehtii perheestään, on varakas.
Hänellä pullottaa sekä housujen etu-, että takapuolella!
Skotlantilainen mieheni on aidosti kiltti, hauska, älykäs, tunnollinen. It-alan hommissa. Ulkoisesti suloisen näköinen: tumma, kauniskasvoinen, kirkkaansiniset silmät - ei ole pitkä (170cm), mutta en minä koskaan ole pitkistä miehistä tykännytkään, ilman treenaamistakin hyvän miehekkään muotoinen kroppa (sellainen V-muoto jossa leveät hartiat ja kapea lantio) ja sellaiset miehekkäät "laatikkoleukaperät". Joka päivä aina ihmettelen, miten mulla voi olla niin hyvä onni, että tuollainen mies on minut vaimoksi halunnut. Ennen häntä mun suhdehistoria oli surkeiden sattumusten sarja, ja olin jo varma että jään vanhaksipiiaksi kun ulkonäkökin alkoi iän myötä jo mennä. Jopa mun äiti, joka on aina ollut hyvin kriittinen mun kumppaneita kohtaan oli ihan ihastunut tuosta: niin hyvätapainen ja kohtelias, hänen mielestä näyttääkin filmitähdeltä.
Ihana, ahkera, täydellinen aviomies ja isä, huumorintajuinen englantilainen.