Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia "kuulla" lapsen ääniä vaikkei se ole kotona?

Vierailija
15.10.2010 |

Huomaan että välillä pysähdyn kuuntelemaan itkeekö lapsi yläkerrassa vaikkei se ole edes kotona! Ja kun äsken aloin kuuntelemaan musiikkia niin laitoin äänen hiljaiselle ettei lapsi vaan herää :D

Niin,lapseni on tosiaan 8v eikä se koskaan itke unissaan ja on nyt isovanhempiensa kanssa kylpylässä :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen välillä itsekin.

Lisäksi meidän naapurit kuulee meidän lapsen ääniä, vaikka olisimme lomalla koko viikon. Ovat tehneet isännöitsijälle ilmoituksen melusta parikin kertaa, kun olemme olleet poissa :D :D :D

Vierailija
2/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleppa minut imuroimassa.. imuri päälle, imuri pois päältä, imuri päälle, jne. :) Kuulen muka koko ajan että lapsi itkee omassa huoneessaan.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleppa minut imuroimassa.. imuri päälle, imuri pois päältä, imuri päälle, jne. :) Kuulen muka koko ajan että lapsi itkee omassa huoneessaan.. :D

tuttua huttua, lapsi 2v.! :) samoten minulla "soi" puhelin aina kun imuroin...

Vierailija
4/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätellyt, että kyse on siitä, että kaiken maailman ääniä tulkitsee omasa päässään lapsen ääniks. Kuten nyt vaikka lattia laudan narahduksen. En muutne ymmärrä miksi luulen kuulevani aina jotain jossain tietyssä paikassa.

Sama jos kuulee ohimenn nuottin pari omasta kännykän soittoäänestä, niin heti pitää tarkistaa puhelin.

Vierailija
5/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULOSSA vikaa.Joku voi jäädä ikävästi kaiukumaan.Vaikea selittää,Usein juuri toinen korva.Todella ärsyttävä juttu,joskus voit kärsiä myös tinnityksestä,tuntuu kuin tulisi sekopäiseksi.

Vierailija
6/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin musiikkia kuunnellessa alkaa "kuulumaan" "taustamelua". Milloin soi puhelin ja milloin pimpottaa mese ja milloin joku puhuu tai muuten vaan rymistää... aika usein hälyäänet tulee samoijen biisien kohdalla, joten olisko jotain taustamusiikkia olevinaan :D

Lasten ääntä en oo kuullut... tai mistäs mä tiedän - saattaahan hyvinkin olla ettei poika olekaan joka kerta jokeltanut kun siltä kuulostaa, mutta en vaan sitte erota sitä oikeasta jokelluksesta XD

Vierailija
7/14 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyn aina kattomaan, jos joku huutaa äitiä. Teen refleksinomaisesti niin joka kerran, vaikka oma lapseni ei ole edes mukana kaupassa! Ja saatan tehdän samoin monta kertaa kauppareissun aikana, vaikka juuri olen naureskellut miehelleni miten hölmösti käyttäydyn! Vaan kun joku hetimmiten huutaa äitiä, niin... BINGO :D

Vierailija
8/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin jatkuvasti hänen itkevän kun olin suihkussa..

Siis suihkuun--> itkua--> suihku kiinni, eikä mitään itkua ollukaan--> suihku päälle-->itkua..jne :)

Olin siis paljon vauvan kanssa kahdestaan, joten ei ollut muita jotka tilanteen olisi hoitanut.

Vierailija
9/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käytännössä aina käymään suihkussa kun poika nukkuu eikä mies ole kotona. Koko ajan luulen kuulevani itkun, ja sitten kun suljen suihkun ja ryntään kylppäristä ulos niin mitään ei kuulukaan.

Vierailija
10/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nimenomaan suihkussa. Siitä jäikin tapa pitää kylppärinovi auki, kun käyn suihkussa.

Kuulin lapsen itkua suihkussa ollessani silloinkin, kun lapsi ei ollut kotona :D

Nyt kun poika on 6v., niin ilmiö on kadonnut :)

Vierailija
11/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuulen vieläkin koiramme hengitystä ja ääntelyä öisin, vaikka koira kuoli jo puoli vuotta sitten.

Vierailija
12/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkerrasta. Ja kun laitetaan ääni pois päältä telkkarista, niin "taustaäänetkin " katoaa heti. Joskus olen jopa juossut yläkertaan tarkistamaan, nukkuuko lapset oikeasti :)

Vierailija
13/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin esikoisen ollessa vauva. Tätä ON siis muillakin...

Vierailija
14/14 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilometrien päässä ja kuulin ihan selvästi kun kutsui minua omasta (entisestä) huoneestaan.

On tosi harvinaista, että kaikki lapset olisivat kotoa poissa. Useinkin käy niin, että puhun jollekkin heistä ja ihmettelen kun eivät vastaa.

Huomaan olevani yksin.