Sertralin Orion/Ratiopharm-käyttäjät
Olen nyt syönyt kyseistä lääkettä 11 päivää ja aloitusoireet ovat edelleen kamalat. Olen todella väsynyt ja olo on edelleen hyvin ahdistunut, pahempi kuin ennen lääkkeen aloittamista.
Millaisia aloitusoireita teillä muilla on ollut ja kuinka kauan ovat kestäneet? Miten lääke on sopinut? Itse syön lääkettä ahdistuneisuuteen. Toipuuko ahdistuksesta koskaan ja miten tästä pahasta olosta ulos pääsee? Miten teillä muilla toipuminen on tapahtunut?
Kommentit (66)
Voiko vanhentuneita sertalin lääkkeitä syödä ? On noin reilun vuoden vanhoja.
Masennus on joo sairaus mitä pitää hoitaa mutta lievä masennus yleensä paranee liikkunalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja alkon jättämiselle pois, pitämällä huolta sosiaalisista suhteista ja siitä että on joku rytmi elämässä oli sitten työ tai opiskelupaikka. Noiden lääkkeiden kanssa voit unohtaa työelämässä olemisen tai opiskelun. En ymmärä miksi ainut apu masentuneelle on nää myrkyt jotka pahentaa vaa ihmisten ongelmia, lihottavia ja helvetin paljon haittavaikutuksia jotkut saa seksuaalisuudenhäiriön ja nää lääkkeet myös voi aiheuttaa itsemurha ajatuksia ja näiden lääkkeiden alaisina on tehty itsemurhia. kouluampumisia ei olisi ilman ssri-lääkkeitä , tuhotaan ihmisten aivot ja tunneelämä näillä lääkkeillä ja siten saadaan ihminen tekemään pahimmillaan hirmutekoja. En ymmärä miksi masentunut ei saa terapiaa tai keskusteluapua julkiselta puolelta ja miksi sen terapian pitää maksaa niin helvetisti. Koko psykiatria on ihmisoikeutta loukkaavaa sadismia. Kierrä psykiatrit kaukaa ja puhu läheisille tai ystäville huolistasi , jos ei mikään tunnu auttavan nii sit ota avuks luonnonlääkkeet mäkikuisma , omega 3 . Onhan se aika sairasta et lääkäriinkään et tässä maassa voi luottaa.
Luonnon masennuslääke - https://nplink.net/bjahj033 Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Mulla auttoi, mutta oli yhteiskäytössä neuroleptin kanssa vakavaan, vakavaan masennukseen. Eli yhteiskäytössä aiheuttivat vähäistä painonnousua, painajaisunia, ahdistuneisuutta ja hieman tunteiden turtumista.