Ärsyttää ihmiset jotka ehdottaa että töiden jälkeen
Pitäisi lähteä jokilaivaan kaljalle! Hyi yäk?! Istumaan johonkin auringonpaisteeseen juomaan lämmintä olutta! En lähde. Ja muutenkin tuo oluen ylistys. Olut on pahaa.
Kommentit (18)
Juu, kalja on pahaa, mutta mikä estää juomasta jotain muuta?
Töiden jälkeen kyllä, jos seuraava päivä on vapaa. Keskellä arkea ei huvita lähteä ottaa "muutamaa".
Ota kuppi kahvia tai jätski Ei kukaan kiellä.
Miten muka jaksaisi (edes oluen voimalla) työpäivän päälle vielä jäädä roikkumaan työkavereiden seuraan? Ja ilman palkkaa? Ei missään nimessä.
Olut menee ainoastaan huurteisen hyisenä. Ei muuten. Harvassa paikassa tarpeeksi kylmää.
Olette varmaankin mahtavia työkavereita.
Miksi lämmintä olutta? Oluen pitää olla kylmää, varsinkin kuumana päivänä terassilla.
Vetoa muihin kiireisiin, jos et halua suoraan töksäyttää, ettei kiinnosta yhtään.
Noloa liioittelua, kukaan ei satavarmasti sano että sun PITÄÄ lähteä juomaan lämmintä olutta. Muutenkin teinimäinen aloitus, ei mitään järkeä koko jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka jaksaisi (edes oluen voimalla) työpäivän päälle vielä jäädä roikkumaan työkavereiden seuraan? Ja ilman palkkaa? Ei missään nimessä.
Jep, mä vietän työkavereiden kanssa aikaa vain, jos siitä maksetaan eli työpäivän aikana. Ja koska lounastauot on omaa aikaa, en vietä edes niitä työkavereiden kanssa.
On se kamalaa kun sut halutaan mukaan. Jos ei pyydettäis ja tietäisit, että muut menee, niin poru tulis siitäkin
Kerro sen ravintolalaivan nimi, jossa myydään kesällä lämmintä olutta. Tiedän sitten, etten vahingossa mene sinne.
Töiden jälkeen halutessaan voi ihan hyvin mennä ottamaan yhden kylmän oluen, jos haluaa nauttia kesästä myös mahdollisen kesälomansa ulkopuolella.
Mä olisin vain mielissäni, jos joku kutsuisi mua mukaan. Ihan sama mitä se on (juomista tai jotain...)
Mä en ärsyyntyisi siitä, että joku haluaisi kaveerata kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät inhoa työkavereitaan, toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin, että työkaverit ovat ne kutsujat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät inhoa työkavereitaan, toisin kuin sinä.
Ei tartte inhota. Ei vaan kiinnosta vapaalla olla yhdessä.
Eri
Älä lähde! Mutta tuskin sínulle moista kukaan ilkeyttään esittää, ja toisten mieltymyksiä on vaikea tietää.