Kuka kumma ostaa lapsilleen halpishaalareita joita kaupat on täynnä?
Yhdelläkään lapsella en ole nähnyt, mutta niin vaan on marketit, Seppälät, H&M:t jne täynnä lasten haalareita vailla kosteussuojaa/vain pienellä kosteussuojalla ja hinta alle 50e.
Oikeasti kuka niitä ostaa? Kun niitä noin paljon on kaupoissa niin ilmeisesti joku sitten... Kellään vaan en ole päällä nähnyt vaan kaikilla lapsilla meilläpäin Reimatec/Ticket tms.
Kommentit (33)
jotkut kunnolliset kosteussuojatut ja sitten varahaalareiksi kirppikseltä käytetyt tai kaupasta halpishaalarit. Meidän poika sotkee usein ja haalaria pitää aina välillä pestä, on hyvä olla jotain kakkosvaatetta silloin päällepantavaksi. Tai vaikka jos ykköshaalarit on ihan märät ja oltais samantien lähdössä kauppaan.
Pieni täytyy elämän olla, en muuta voi sanoa.
Mun lapsella on käytössä Lotta&Lassi ulkoilupuku vaikka onkin helvetin ruma ja ihan vitun halpa.
nehän on ihan laatukamaa.
mie en taas tajua, miksi joku hullu laittaa johonkin reimatecin haalariin 109e (niinkuin nicky&nelly tänään mainosti)!!!!!!!! hei haloo... 109 euroa!!!! ja vuoden päästä uusi haalari, kun vanha jää pieneksi!!! mie ruokin perhettä sillä rahalla viikon ihan kevyesti!!!!
viime keväänä itselleni talvitakin ja -housut ja kummallekin pojalle takit. Eivät ole alessa enää mitenkään kalliita. Ja ne Henkkkamaukan toppahousut olivat oikeasti yllättävän hyvät.
Olen hyvätuloinen espoolainen DI. En nähnyt mitään järkeä maksaa moninkertaisia hintoja kalliimmista haalareista, kun kerran Lassie-haalarit toimivat kuravaatteiden kanssa aivan tarpeeksi hyvin. Tosin myönnetään, että pari kertaa ostin lapsilleni myös Reiman Peuharin, kun löysin sellaisen tarjouksesta puoleen hintaan. Kuravaatteita piti pitää senkin kanssa.
ei ole kertaakaan pettynyt 25 euroa maksaneeseen haalariin niin miksi pitäisi ostaa kalliimpi?! Sainpa vielä kirppiksellä 2v käytetystä haalarista 12 euroa! Minä siis ostan mielelläni halpis-haalareita!
ei ole kertaakaan pettynyt 25 euroa maksaneeseen haalariin niin miksi pitäisi ostaa kalliimpi?! Sainpa vielä kirppiksellä 2v käytetystä haalarista 12 euroa! Minä siis ostan mielelläni halpis-haalareita!
Että kenellä ja mitä tarkoitusta varten niitä merkkikamoja oikeastaan on????
Me asumme ison kaupungin (ei kylläkään pk. seutu) kalliilla omakotitaloalueella ja lapsemme on tässä naapurustossa yksityisessä päiväkodissa hoidossa (päivähoitomaksu 15 % kunnallista kalliimpi) ja ikinä en ole kenelläkään nähnyt esim. Molo haalaria ja meillä taisi olla viime talvena ainoa (viimeiseksemme jäävä hankala) Ticket talvipuku. Noi Lassiet ja Remut taitaa olla yleisimpiä näin nopealla vilkaisulla mitä kurahousujen alta näkee - nehän niillä on kuitenkin päällä silloin kun kosteussuojaa tarvitsisi.
JOku Reimatec on sellainen artikkeli, jota meidän huusholliin ei tule enää ikinä, varmaan yli kymmenen ko. haalarin jälkeen. Tekivät törkytempun ja nostivat hintaa samalla kun kankaan laatu romahti ihan oikeasti mitään halpista huonommaksi. Tiedän varmaan kymmenessä kaveriperheessä vastaavan kokemuksen, polvet puhki ennen joulua. Mutta vikahan ei tietenkään ole Reimassa vaan käyttäjässä - tämäkin juttu muuten muuttui: Olen kerran aikaisemmin reklamoinut ja saanut uudet haalarit tilalle ja vielä on soitettu perään, että laitetaanko kokoa isommat, nyt on vaan "käytetty huonosti" ja emme vastaa kulumisesta (ihan vastaavat tapukset). Taitaa olla ongelma siellä räjähtänyt käsiin.
Onneksi koko 110 alkaa olla sellainen, jota löytyy urheilukaupoista, just 8848 Altitude jne. Myös H&M on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan koululaisille.
kulkenut Reimateceissä tms.. Hän on nyt 10-vuotias. Silloin kun oli pienempi, ei haalarihankinnat olleet juurikaan IN. Ei kukaan tiennyt mistää nettikaupoista ja Ticketeistä tuon taivaallista. KappAhlin haalareissa ja ulkoilupuvuissa kulki usemmiten. Joku Lassie meiltä myös löytyi, ainakin välikausivaatteita. Nyt tyttö on jo niin iso, että talvivaatteet hankitaan pääasiassa urheiluliikkeistä. Hyvin pysyi lämpimänä tyttö niilläkin tamineilla silloin. Sade/loskasäällä käytettiin kuriksia.
Minä ostin neljälle lapselle näitä Lassien ja muita halvempia haalareita. Ulkoiltiin paljon ja on siksi omakohtaisia kokemusta aiheesta, että hyviä olivat. Märillä ilmoilla oli kurahaalarit päällä niin kesti räpiä ojissa oikein kunnolla ja sai pestä ja kuivata kuivauskaapissa.
Mutta olivatkin kotihoidossa, joten meillä tarvittiin pukuja, mitkä voi pestä ja kuivata, koska olimme ulkona paljon.
jotka eivät ole virikehoidossa, eikä muussakaan hoidossa.
Minä en kyllä kiinnitä kenenkään lasten vaatteisiin mitään huomiota. Kunhan omalla on jonkunlaiset.
Ja kyllä mä näen halpistalvivaatteita lapsilla.
Omallakin oli viime talvena ulkoiluasuina Bogia, (tähti)Jonathania ja Zaraa. Kumma kyllä vaatteet pysyivät ihan ehjinä ja hyväkuntoisina ja lapsi kuivana ja lämpimänä. Kovasti sai kehujakin sievistä asuistaan.
hm 49.90e haalarin sekä 39.95e lindexin takin koti ulkoilu vaatteiksi. tarhapuvuksi ticketin haalari.