Kysymys miehille parinvalinnasta
Kysymys miehille: miten olette tehneet parinvalintaa, siis päättäneet, kenen naisen kanssa ryhdytte parisuhteeseen?
Vaihtoehto A: Etsin naista, joka on ihan kiva ja jonka seurassa viihdyn. Ei haittaa, vaikka ei olisikaan syviä romanttisia tunteita ja kipinät lennä.
Vaihtoehto B: Etsin naista, joka täyttää kaikki kriteerini pitkällä listallani. Ei riitä, että nainen on ihan kiva, vaan pitää olla kemiaa ja jalat mennä alta heti alussa.
Kommentit (12)
Äijät ei valitse. Naiset valitsee.
Turha alkaa mitään pitkää listaa vaatimaan. Naisen pitää olla kiva ja nättikin mutta luonne merkkaa eniten että sen kanssa tulee toimeen ja se tykkää mun jutuista ja on huumorintajuinen. Sellaisen naisen tapasin baarissa joskus ja nainen itse asiassa iski minut ja pyysi yöksi. Pyysi vielä toiseksi yöksi ja siitä asti ollaan oltu yhdessä.
Millainen nainen tai mies on että menee jalat alta. Tietenkin komea naisten mielestä ja sitten nainen huomaakin että se on kusipää pettäjä ja kohtelee huonosti.
Luonne ratkaisee miehillä ja naisilla. Ulkonäkö harvemmin on pariutumisen esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee miehillä ja naisilla. Ulkonäkö harvemmin on pariutumisen esteenä.
Ei sitä luonnetta pääse esittelemään, jos on ruma. Nainen sanoo heti, että painu hel...ttiin siitä, jos yrittää puhua jotain.
Voisitteko piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.
Ap
Eikös kohta B ole vähän kuin satumaailmaa. Realisti pääsee suhteeseen kun unelmoija jää usein yksin.
A koska minulla on jalat maassa ja ajattelin sitä myötä- ja vastamäkihommaakin tilanteessa, missä se kipinä on sammunut mutta homma on hoidettava maaliin kun kerran on leikkiin ryhdytty.