Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti te 'suvaitaan kaikki' -ihmiset teette vain hallaa lapsillenne!!

Vierailija
17.09.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puolustele sitten heitä ihan rauhassa, onneksi en kuulu tuohon "suomalaisten" joukkoon eikä hyvin moni muukaan tuttuni!

Nämä ovat aina ihania nämä tyypit, jotka ajattelevat jotenkin olevansa kaiken tämän yläpuolella; "en minä, mutta ehkä ne muut" =D.

Ja tuo kommentti siitä, että sinun ulkomaalaiset tuttusi kyllä ovat flegmaattisia, hitaita ja kömpelöitä.. kuinka sattuikin? Ajatteles nyt vähän; olenko sittenkään niin väärässä? Aika monen suomalaisen stereotypian juuri kuvasin - eikä siinä ole mitään väärää, ei se ole yhtään sen huonompi tapa olla ja elää kuin mikään muukaan tyyli taikka tapa.

Ja todellakin - sitäkin on ihan tärkeätä puolustaa!

Ap.

Vierailija
62/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että "erilaisuus on rikkautta" on täyttä paskaa ja "lika barn leka bäst" taas totta. Mutta oleellista ei ole suinkaan kulttuuritausta vaan lähinnä koulutustaso.

Eli itse en todellakaan koe arvokkaana, että lähipiirissä (esim. naapurustossa) on perhe, jossa alhaisesti koulutettu mamma aina maha pystyssä ja rööki huulessa kiroilee huonosti käyttäytyville lapsilleen jne. En ole kuitenkaan koskaan kokenut ongelmana korkeastikoulutettua, fiksua perhettä - olivat he ihan mistä tahansa maailman kolkasta tahansa. Korkean koulutuksen tuoma arvopohja on kuitenkin yhteinen. En ole tavannut korkeasti koulutettua muslimi-insinööriä, joka esimerkiksi ei kannattaisi täydellistä tasa-arvoa.

Eli yhdenmukainen koulutus ja sivistys on oleellista - ei kulttuuri, mistä on kotoisin.

Omaan naapuriini ovat sivistyneet ulkomaalaiset tervetulleita, ei ns. roskasakki, vaikka kuinka olisivat suomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät osaa puolustautua isoja ja pahoja ulkomaalaisia vastaan.

Niinkö?

Hanki elämä.

Tää sun vollottaminen on yhtä tyhmää kuin Matti Vanhasen nostama kohu siitä kun Berluconi haukkui suomalaista ruokaa :DDD

Vierailija
64/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puolustele sitten heitä ihan rauhassa, onneksi en kuulu tuohon "suomalaisten" joukkoon eikä hyvin moni muukaan tuttuni!

Nämä ovat aina ihania nämä tyypit, jotka ajattelevat jotenkin olevansa kaiken tämän yläpuolella; "en minä, mutta ehkä ne muut" =D. Ja tuo kommentti siitä, että sinun ulkomaalaiset tuttusi kyllä ovat flegmaattisia, hitaita ja kömpelöitä.. kuinka sattuikin? Ajatteles nyt vähän; olenko sittenkään niin väärässä? Aika monen suomalaisen stereotypian juuri kuvasin - eikä siinä ole mitään väärää, ei se ole yhtään sen huonompi tapa olla ja elää kuin mikään muukaan tyyli taikka tapa. Ja todellakin - sitäkin on ihan tärkeätä puolustaa! Ap.

En minäkään ainakaan kuvittele olevani "kaiken yläpuolella", sinähän se tässä paasaat kuin "ne muut" ovat huonoa seuraa meille mahtaville suomalaisille, joilla on niin parhaista parhain moraali yms. Enkä puhunut "ulkomaalaiset tuttuni..", sanoin,että tiedän eri maalaisia, jotka ovat kuin sinun kuvailemasi parhaat suomalaiset. Minun tuttuni, suomalaiset ja ulkomaalaiset, ovat kaikki hyvin erilaisia.

Vierailija
65/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset tyypit kuin aloittaja tekee vain hallaa lapsilleen. Otan osaa.

Vierailija
66/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se tässä paasaat kuin "ne muut" ovat huonoa seuraa meille mahtaville suomalaisille, joilla on niin parhaista parhain moraali yms.

Ja missä kohden olen sanonut näin??? Tarkka sitaatti, kiitos. Sä haluat nyt vaan tahallasi ymmärtää väärin.

Ap.

Vierailija
67/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta ap:n lapset ovat jaaneet jostakin jengista ulos ja sita nyt surraan koko perheen voimalla ja yritetaan etsia syita. Ulkomaalaisten erilaisuuteen on helpointa takertua.

Vierailija
68/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta ap:n lapset ovat jaaneet jostakin jengista ulos ja sita nyt surraan koko perheen voimalla ja yritetaan etsia syita. Ulkomaalaisten erilaisuuteen on helpointa takertua.

Ei ole näin päässyt käymään - sori.

Vierailija
69/69 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se tässä paasaat kuin "ne muut" ovat huonoa seuraa meille mahtaville suomalaisille, joilla on niin parhaista parhain moraali yms.

Ja missä kohden olen sanonut näin??? Tarkka sitaatti, kiitos. Sä haluat nyt vaan tahallasi ymmärtää väärin.

Ap.

Me suomalaiset emme ymmärrä,että muun maalaisten lasten seura ei ole lapsillemme hyväksi yms pa*kaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme