Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin tässä vaivaa minua...

Vierailija
14.09.2010 |

Miehelläni on ollut sama harrastus jo vuosia. Nyt on alkanut yllättäen tulla kotiin aina tunnin aiemmin, kuulemma treenit loppuu nykyään jo klo 21. Juttelin sitten samoissa treeneissä käyvän kaverin kanssa ja piruilin, että teillä onkin nykyään lyhyemmät treenit,onko ikä alkanut painaa :) Kaveri siihen, että ei, nehän on aina loppuneet klo 21! Eli mies on ollut jossain tunnin joka viikko.

Todennäköisesti asiaan on aivan luonnollinen selitys, ja vaikka mies olisikin valehdellut, niin varmaan on sitten vaan käynyt kaljalla treenien jälkeen. Mutta ihmetyttää, miksi ei ole voinut sanoa sitä minulle, koska en ole yleensä kieltänyt kaljalle menoa, ellei ole jotain erityistä syytä.

Tämä nyt on lähinnä pohdintaa omien ajatusten selkeyttämiseksi. En ainakaan vielä halua ottaa asiaa esille, koska en halua turhaa riitelyä kun luultavasti ei ole kyse mistään ihmeellisestä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ap:n on tulla tarinan loppu kertomaan!

Vierailija
22/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yön yli mietittynä olen tullut siihen tulokseen, ettei kyse kuitenkaan ole luultavasti mistään kovin kummoisesta. Mieheni on nimittäin ollut hyvin avoin eikä ole esim. ikinä peitellyt mitään, jättää sähköpostinsa ja kännykkänsä aina niin, että voisin niitä hyvin tutkia vaikka en sitä tietenkään tekisi.

Mietin, että olisikohan halunnut vaan vähän "omaa aikaa" ja jäänyt esim. treenipaikkaan harjoittelemaan itsekseen tms. Ei ole ehkä halunnut sanoa minulle, etten ajattelisi ettei viihdy kotona?

Jos valehteli päin naamaa, että NYT on ruvennut loppumaan aiemmin, vaikka toinen sanoo että on aina loppunut samaan aikaan, niin ihanko tosissaan uskot, että on vaan viattomilla teillä ukko ollut?

Merkit viittaa pettämiseen erittäin vahvasti ja mikäs sen parempi tilaisuus, kun harrastuksen kestoajan valehtelu? Harva lähtee tarkistamaan onko mies/nainen harrastuksen parissa vai ei. Ja jos on hikinen harrastus, suihkussa käymiseenkään ei kiinnitä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei asu treenipaikan lähellä.

Vierailija
24/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on asia keskusteltu miehen kanssa. Mies kertoi, että treenit ovat aiemminkin loppuneet periaatteessa klo 21, mutta yleensä on mennyt ainakin puoli tuntia yliaikaa, koska osa porukasta on ollut aina myöhässä ja toisaalta on ollut ihan kivakin jäädä treenailemaan lisää. Tämän jälkeen mies on vielä usein jäänyt turisemaan vähäksi aikaa.

Nykyään porukassa on paljon perheellisiä, minkä vuoksi monilla on kiire kotiin ja treenit loppuvat aina viimeistään 21. Mies sanoi, ettei nykyään ole juurikaan juttukavereita, ja lähtee siksi itsekin aiemmin kotiin.

Olen myös itse vetänyt vähän mutkia suoriksi. Mies ei nimittäin ole ikinä sanonut, että treenit loppuisivat klo 22, olen vain itse päätellyt tämän siitä, mihin aikaan hän on tullut kotiin.

Eli: luotan toistaiseksi miehen sanaan, ellei käy ilmi muuta. Mies kertoi asiat selittelemättä ja vaivautumatta, eikä minulla ole syytä epäillä häntä. Hän tietysti vähän hermostui, että mistä oikein häntä epäilen, mutta kun selitin että asia vaivaa minua, niin ymmärsi.

ap

Vierailija
25/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että asia kääntyi parhain päin ja selitys on kyllä loogisempi, kun ainakaan minä edes tajusin ajatella. Hatunnosto sille, että otit asian reilusti puheeksi!

Vierailija
26/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako av:n juoruämmiä kun asia selvisikin ilman skandaalia! Voivoi, nyt täytyy odotella seuraavaa juttua, josta voi vetää mehevät johtopäätökset vähillä todisteilla.

Ap:lle: kiva kun juttu selvisi ja hyvä, että pysyit rauhallisena. On mukava nähdä, että täällä on niitäkin, jotka eivät aina ajattele pahinta mahdollista vaihtoehtoa.

Vierailija
27/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin viettää, huh huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi