Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin tässä vaivaa minua...

Vierailija
14.09.2010 |

Miehelläni on ollut sama harrastus jo vuosia. Nyt on alkanut yllättäen tulla kotiin aina tunnin aiemmin, kuulemma treenit loppuu nykyään jo klo 21. Juttelin sitten samoissa treeneissä käyvän kaverin kanssa ja piruilin, että teillä onkin nykyään lyhyemmät treenit,onko ikä alkanut painaa :) Kaveri siihen, että ei, nehän on aina loppuneet klo 21! Eli mies on ollut jossain tunnin joka viikko.

Todennäköisesti asiaan on aivan luonnollinen selitys, ja vaikka mies olisikin valehdellut, niin varmaan on sitten vaan käynyt kaljalla treenien jälkeen. Mutta ihmetyttää, miksi ei ole voinut sanoa sitä minulle, koska en ole yleensä kieltänyt kaljalle menoa, ellei ole jotain erityistä syytä.

Tämä nyt on lähinnä pohdintaa omien ajatusten selkeyttämiseksi. En ainakaan vielä halua ottaa asiaa esille, koska en halua turhaa riitelyä kun luultavasti ei ole kyse mistään ihmeellisestä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies on käynyt vuosikaudet harkkojen jälkeen kaljalla niin miksi olisi yhtäkkiä lopettanut sen?

Vierailija
2/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelyä? Jokin TÄSSÄ vaivaa minua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelyä? Jokin TÄSSÄ vaivaa minua...

Miksi olisi riidan haastamista kysyä moista? Kyseletkö ap yleensä nalkuttavasti vai eikö sinulla ole oikeuksia kysyä mieheltäsi mitään asiallisestikaan?

Minun exältäni sai kysyä mitä vain mihin hän halusi vastata, mutta jos vastaaminen oli vaikeaa, reagoi raivostumalla, haukkumalla ja asian ohittamisella sillä että siirtyi minun ja uteluideni haukkumiseen.

Vierailija
4/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut kysyttyä, koska eilinen ilta oli hankala muutenkin, lapsi ei saanut nukuttua flunssan takia. Tänään yritän keskustella, mutta meille on tulossa vieraita illalla joten saa nähdä...

Näin yön yli mietittynä olen tullut siihen tulokseen, ettei kyse kuitenkaan ole luultavasti mistään kovin kummoisesta. Mieheni on nimittäin ollut hyvin avoin eikä ole esim. ikinä peitellyt mitään, jättää sähköpostinsa ja kännykkänsä aina niin, että voisin niitä hyvin tutkia vaikka en sitä tietenkään tekisi.

Mietin, että olisikohan halunnut vaan vähän "omaa aikaa" ja jäänyt esim. treenipaikkaan harjoittelemaan itsekseen tms. Ei ole ehkä halunnut sanoa minulle, etten ajattelisi ettei viihdy kotona?

Vierailija
5/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin istunut tunnin saunassa ja jauhanut juttua kavereiden kanssa.

". Nyt on alkanut yllättäen tulla kotiin aina tunnin aiemmin, kuulemma treenit loppuu nykyään jo klo 21. J"

Että NYT treenit loppuu 21. Kyllä tässä on tunti oltu jossain ihan muualla.

Vierailija
6/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut kysyttyä, koska eilinen ilta oli hankala muutenkin, lapsi ei saanut nukuttua flunssan takia. Tänään yritän keskustella, mutta meille on tulossa vieraita illalla joten saa nähdä... Näin yön yli mietittynä olen tullut siihen tulokseen, ettei kyse kuitenkaan ole luultavasti mistään kovin kummoisesta. Mieheni on nimittäin ollut hyvin avoin eikä ole esim. ikinä peitellyt mitään, jättää sähköpostinsa ja kännykkänsä aina niin, että voisin niitä hyvin tutkia vaikka en sitä tietenkään tekisi. Mietin, että olisikohan halunnut vaan vähän "omaa aikaa" ja jäänyt esim. treenipaikkaan harjoittelemaan itsekseen tms. Ei ole ehkä halunnut sanoa minulle, etten ajattelisi ettei viihdy kotona?

Mutta minua kyllä hiukan loukkaisi tuokin selitys. Aika kauheana pitää miehen pitää sinua, jos ei uskalla sanoa, että tykkäsi jäädä sinne vielä hetkeksi... pitääkö sellaiseen edes olla mitään erityistä syytä, että haluaa omaa aikaa pikkuisen?

No, jutelkaa siis kuitenkin asiasta rauhallisesti, ei siinä taustalla mitään pettämisiä tarvitse olla. Av-palstalla se pahin vaihtoehto on vaan aina joillain ekana tyrkyllä ;-)

Vierailija
7/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rayhallisesti, miksi ap pelkää jotain hässäkkää ja riitelyä?

Vierailija
8/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rayhallisesti, miksi ap pelkää jotain hässäkkää ja riitelyä?

Valitettavasti tiedän kokemuksesta, että ystävälliseenkin sävyyn kysytystä asiasta voi tulla riita.

ap

Vierailija
9/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista voisi sanoa suoraan? Miksi on pitänyt valehdella monta vuotta? Tuskin ap on niin pirttihirmu, että ei olisi antanut miehensä käydä treenien jälkeen saunassa kavereiden kanssa.

Vierailija
11/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista voisi sanoa suoraan? Miksi on pitänyt valehdella monta vuotta? Tuskin ap on niin pirttihirmu, että ei olisi antanut miehensä käydä treenien jälkeen saunassa kavereiden kanssa.

En ole pirttihirmu.

ap

Vierailija
12/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se jää sinua kalvamaan ties miten pitkäksi aikaa. Yritä kuitenkin sillei, ettet syytä tai mitään sellaista, vaan ihan positiivisella asenteella.

Vierailija
13/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotain liikuntaa jonka jälkeen voi suihkussa ja saunassa venähtää, vai onko esim. joku orkesteri tms.?

Kuinka kauan nuo "pitemmät treenit" ovat siis tarkalleen ottaen jatkuneet, ja kuinka kauan nuo lyhemmät? Onko treenipaikan lähellä tai kotimatkalla jotain baaria tai muuta paikkaa missä voisi käydä?

Minuakin kyllä ihmetyttäisi ja paljon, sillä en hyväksy minkäänlaista valehtelua. Valehtelu on toisen luottamuksen pettämistä, ja valehtelu pikkuasioista on jotenkin sairasta. Ei ole tarvetta valehdella mutta valehtelee (=pettää) huvikseen... Keskustele miehen kanssa, kysyt vaikka ohimennen miksi treenit on lyhentyneet. Älä kerro että tiedät!

Vierailija
14/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä tiedän oman mieheni nimittäin istuvan saunassa peliporukalla treenien jälkeen ja puhuu siellä p****aa... Mutta eipä ole tästä valehdellut.

Kysy Ap suoraan, mutta älä kerro, että tiedät.

Vierailija
15/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotain liikuntaa jonka jälkeen voi suihkussa ja saunassa venähtää, vai onko esim. joku orkesteri tms.?

Kuinka kauan nuo "pitemmät treenit" ovat siis tarkalleen ottaen jatkuneet, ja kuinka kauan nuo lyhemmät? Onko treenipaikan lähellä tai kotimatkalla jotain baaria tai muuta paikkaa missä voisi käydä?

Minuakin kyllä ihmetyttäisi ja paljon, sillä en hyväksy minkäänlaista valehtelua. Valehtelu on toisen luottamuksen pettämistä, ja valehtelu pikkuasioista on jotenkin sairasta. Ei ole tarvetta valehdella mutta valehtelee (=pettää) huvikseen... Keskustele miehen kanssa, kysyt vaikka ohimennen miksi treenit on lyhentyneet. Älä kerro että tiedät!

Koska on aika harvinainen harrastus, mutta enemmän lähellä tuota orkesteria. Mies on ollut mukana jo ennen kuin alettiin seurustella, kuutisen vuotta sitten. Lyhyemmät treenit on jatkuneet ehkä puoli vuotta, en muista ihan tarkkaan.

Hyvä ajatus, että kysyn muina miehinä miksi treenit ovat lyhentyneet. En epäile miestä mistään isosta jutusta, mutta silti asia vaivaa.

ap

Vierailija
16/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua mikset kysynyt heti kun tää asia selvisi sulle. En tajua näitä suhteita missä ei pystytä avoimesti keskustelemaan asioista. Ei toi nyt ihan viattomalta vaikuta, jos on vuosikausia sulle valehdellut. Haloo!

Vierailija
17/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille!

ap

Vierailija
18/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi haluan vähän harkita asioita ja miettiä miten esitän kysymykseni. Jos kyse on viattomasta erehdyksestä, niin ei ole kiva nostaa hirveää äläkkää.

ap

Vierailija
19/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi haluan vähän harkita asioita ja miettiä miten esitän kysymykseni. Jos kyse on viattomasta erehdyksestä, niin ei ole kiva nostaa hirveää äläkkää.

ap

ap

Vierailija
20/27 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kävi luonani joka tiistai klo 21.00 ja poistui ennen puoltayötä. Ensin tennistä tunti ja sitten minua toinen. Ei se ollut vakavaa kummaltakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi