Ottaisitko mielummin F-kupin rinnat vai AA-kupin rinnat?
Kommentit (118)
haluaisin kokeilla niitä ensin. Ettei tule niskasärkyä ja vaikeuksia liikkua? Ei oikein ole käsitystä, kuinka iso f oikein on. Nyt mulla on B.
olen näihin A-kuppeihin tottunut. Joku c olisi varmaan paras, mutta sitähän ei kysytty...
ja ennen lasta semmoiset omasinkin. Nyt B.
mulla on nykyään D, ennen lapsia oli B, josta tykkäsin kovasti!
F ei tosiaan ole mikään jättikoko, jos on normaalipainoinen tai hoikka, jolloin rinnanalusmitta ei ole suuri.
Just toisinpäinhän se menee: 60F on hoikka, kun taas 90AA on läski. Rinnan koko on kuitenkin sama.
kai ymmärrät, ettet voi antaa tuollaisia vaihtoehtoja, kun esim. 65F ja 80F ovat aivan täysin erikokoisen kupit? Anna siis ympärysmitta myös.
Itselläni on F-kuppi tietynmerkkisissä liiveissä, ennen käytin C-kuppia ja ihan liian isoa ympärysmittaa. Tästä en vaihtaisi pois, mun tisut on ihanat :D
Minulla e/f, mutta ympärysmitta 65 joten rinnat ei ole mitkään jättilollot eikä ole niskakipuja, voin nukkua mahalleen, juosta ja hyppiä. Rintani täyttävät kouran sopivasti.
koska haluisin mielummin rinnat. aa on sama kuin rinnaton. mun mielestä. nyt on koko joku dd-e en ole varma.eikä nekään ole mitkään kauhean isot ees
Naisellisuuteni on aina ollut muista asioista kiinni, isot rinnat eivät vaan jotenkin sovi persoonaani YHTÄÄN. B-kuppi olisi ihanteeni, jos saisi valita...
Kaverillani on F-kuppi ja on säästänyt piennenysleikkausta varten jo vuoden verran. Ehkä sekin siis vaikuttaa mielipiteeseeni. Olisi kamalaa, jos en voisi urheilla rauhassa.
Ei mua ainakaan. On kyllä todella outoja käsityksiä ihmisillä.
Nyt D ja vaihtaisin heti pienempiin! Urheilen ja siinä nämä hölskyt on todella epämiellyttävät.
Vaikka kuinka olis tukevat ja hyvät liivit, rinnat aina hölkkätessä hölskyy, ja tulee hartia- ja selkäsärkyjä. Urheilu on todella, todella paljon mukavampaa nyt pienirintaisena (tai no, C-kupin kanssa, onko se nyt pieni sekään).
t. pienennysleikkauksessa käynyt
Miten muka F-kuppi estää urheilemasta? Ei mua ainakaan. On kyllä todella outoja käsityksiä ihmisillä.
Vaikka kuinka olis tukevat ja hyvät liivit, rinnat aina hölkkätessä hölskyy, ja tulee hartia- ja selkäsärkyjä. Urheilu on todella, todella paljon mukavampaa nyt pienirintaisena (tai no, C-kupin kanssa, onko se nyt pieni sekään).
t. pienennysleikkauksessa käynyt
Miten muka F-kuppi estää urheilemasta? Ei mua ainakaan. On kyllä todella outoja käsityksiä ihmisillä.
Ei e/f koon rinnat ole estäneet eivätkä haitanneet tai olleet tiellä kertaakaan. Ei karatessa eikä hölkätessä eikä juostessa.
Useammin kuin usein tuntuu että ihmisillä on sellainen mielikuva pelkästä kirjaimesta, että esim. E:t on kauhean isot lollerot.
Tietenkin jos on iso ympärys ja kirjain, niin haittoja varmasti alkaa löytymään enemmän kuin jos on pieni ympärys ja iso kirjain.
ja valinta olisi todella vaikea, koska nytkin on hartiajomotusta + AA-rinnat minun kokoisellani näyttäisivät naurettavilta.
Hän harrastaa mm. zumbaa ja lenkkeilyä ja valittaa jopa facebookissa, kuinka ahdistavat hänen rintansa ovat: hiki pakkautuu rintojen alle, on aina vähän läskin näköinen, vaikka laihduttaisi, hölskyvät rinnat sattuvat kamalasti, hartiat ovat aina jumissa, rinnat roikkuivat pahasti jo 13 -vuotiaana, miehet ehdottavat aivan törkeitä juttuja keskellä katua toisten ihmisten kuullen (itsekin olen ollut paikalla, ja juu ei, en ole ollut sen tyyppisestä huomiosta kovin kateellinen, pikemminkin peloissani), miehet puhuvat vain hänen rinnoilleensa,ikäänkuin häntä ihmisenä ei olisi ollenkaan olemassa, jne. Aikamoinen lista. : O
Olen siis kuullut niin paljon isojen rintojen ikävistä puolista, etten voisi kuvitella haluavani sellaisia. Toki varmaankin on olemassa isorintaisia naisia, joilla ei ole kauheasti ongelmia, en vain ole koskaan vielä tavannut sellaista. Viimeistään noin 35 -vuotiaana on alkanut tulla särkyjä ja muita ikäviä puolia esiin.
Kaikista mieluiten olisin B-kuppi, mutta tyydyn nyt näihin AA-lautoihini, kun sopivat muutenkin sporttiseen olemukseeni oikein mainiosti.Juu ja av:sta kun on kyse, on tähän perään tietysti lisättävä se pakollinen: On ollut vientiä ihan kiitettävästi näillä rusinoillakin. Edelleenkin baarissa katsahtavat toisenkin kerran sääriäni ja naamaani (rillipää vielä!), kun astun sisään.
Niin, ne miehet ovat kovin hassuja olentoja, kun eivät kaikki tykkääkään samoista asioista. Ikävää ja hankalaa meille av -mammoille, vai mitä, kun ei päästäkään yleistämään?
Vaikka kuinka olis tukevat ja hyvät liivit, rinnat aina hölkkätessä hölskyy, ja tulee hartia- ja selkäsärkyjä. Urheilu on todella, todella paljon mukavampaa nyt pienirintaisena (tai no, C-kupin kanssa, onko se nyt pieni sekään). t. pienennysleikkauksessa käynyt
Ei e/f koon rinnat ole estäneet eivätkä haitanneet tai olleet tiellä kertaakaan. Ei karatessa eikä hölkätessä eikä juostessa. Useammin kuin usein tuntuu että ihmisillä on sellainen mielikuva pelkästä kirjaimesta, että esim. E:t on kauhean isot lollerot. Tietenkin jos on iso ympärys ja kirjain, niin haittoja varmasti alkaa löytymään enemmän kuin jos on pieni ympärys ja iso kirjain.
nyt on H