Ottaisitko mielummin F-kupin rinnat vai AA-kupin rinnat?
Kommentit (118)
Aasialaisilla naisilla on AA/A kokoiset rinnat. Länsi-Euroopassa (Hollanti, Englanti, Irlanti) niin pieniä surkimuksia ei näe. Jos haluatte komean miehen/isoa munaa hankkikaa tissit ja isot silmät:)
ja D-kupeista, joten tiedän, mitä on kun on raskaat lihamöykyt edessä.
Onneksi normaali koko on b-kuppi.
Imetän vielä, kuppi-koko D.
Mennään tästä vielä muutama vuosi eteen päin niin.....
Katsokaapa ihan oikeasti esim. siellä uimahallin saunassa naisia. 50v naisen isot tissit on aika kamalan roikkuvat ja ryhti on jo huono ja ne nahkapussit heiluu siinä edessä holtittomasti kun nainen kiipeää lauteilta pois.
Ja se haju niiden tissien alla.....yök.
enkä todellakaan halua mitään F-kuppia.
Totuus on, että mun rinnat on edelleen yhtä nätit, kuin teininä, vielä 2 lapsen jälkeen. En usko, että F pystyy samaan...
Ottaisitko mielummin F-kupin rinnat vai AA-kupin rinnat?
No kyllä on kysymys. Aivan kuin marketin hyllyltä poimittaisiin kirurginen toimenpide. Hermoratoja rikotaan, iho leikataan kipeästi auki ja sinne joko survotaan tavaraa tai otetaan pois. Osa hermoista ei koskaan palaa entiseksi.
Ottaisitko mieluummin terveen nautinnollisen elämän vai hieman mielihyvää tuottavasta tunnostasi pois? Olen sen verran hedonisti ja haluan pitää kiinni jokaisesta mielihyvää tuottavasta hermosäikeestäni. Nautin toisen kosketuksesta, enkä halua hävittää siitä mitään.
Marketin hyllyltä otan sellaiset vaatteet, jolla voin korostaa parhaita puoliani.
kun kavereiden miehetkin katselee salaa rintojani. Onpa joku kaverin mies tullut ehdottelemaan seksiäkin kanssani. Sama baarissa, kyllä minä vien katseet kakkosnelosilta.
ihan vaan miehiä miellyttääkseni.
kun kavereiden miehetkin katselee salaa rintojani. Onpa joku kaverin mies tullut ehdottelemaan seksiäkin kanssani. Sama baarissa, kyllä minä vien katseet kakkosnelosilta.
Meepä sekasaunaan ja seuraa ketä katsotaan. Syntymäasussa miehet arvostavat kiinteitä pienempiä pystyrintoja. Silloin on ihan hyvä, että itsetuntosi on kohdallaan, mutta älä liikaa masennu.
teille kakkosnelosille sitä sano, koska pelkäävät, että saanti loppuu.
Meepä sekasaunaan ja seuraa ketä katsotaan. Syntymäasussa miehet arvostavat kiinteitä pienempiä pystyrintoja. Silloin on ihan hyvä, että itsetuntosi on kohdallaan, mutta älä liikaa masennu.
eräs liivimalli on sellainen, että mun koko on 75F, enkä ole siis isorintainen =)
Mutta aikuisen naisen isorintaisesta yläpäästä. Tämä on varma keino pitää mies kotona, ettei se mene vieraisiin.
Eli F-kupin tietenkin.
Kaikki miehet himoitsee isoja rintoja, mutta ei tietenkään teille kakkosnelosille sitä sano.
Älä pahastu, mutta olen siis mies. Eli tuon kirjoittaja. Ja olen ollut teekkarisaunoissa ja myöhemminkin sekasaunoissa. Kyllä ne on sieltä A:n ja C:n väliltä pääsääntöisesti, joiden perässä nuorempienkin teekkarien katse kulki, silloin kun vanhempana teekkarina osasin jo itse havainnoida muutakin. Isoimmat rinnat omaavat pääsivät esiin lähinnä persoonalla ja itsetunnolla, hiljaisemmat isorintaiset saivat olla aika rauhassa jos kiinteämmin varustettuja oli paikalla.
jotka on käyneet sadoissa sekasaunoissa ja siellä on aina kiimaisina juostu a-kuppien perään :D
Voi voi teitä pienirintaisia kun pitää niin yrittää puolustella olemattomia tissejään.
Mies haluaa pikkutytön alapään, mutta ei pikkutytön tissejä ja yläpäätä.
Kaikki miehet himoitsee isoja rintoja, mutta ei tietenkään teille kakkosnelosille sitä sano.
Älä pahastu, mutta olen siis mies. Eli tuon kirjoittaja. Ja olen ollut teekkarisaunoissa ja myöhemminkin sekasaunoissa. Kyllä ne on sieltä A:n ja C:n väliltä pääsääntöisesti, joiden perässä nuorempienkin teekkarien katse kulki, silloin kun vanhempana teekkarina osasin jo itse havainnoida muutakin. Isoimmat rinnat omaavat pääsivät esiin lähinnä persoonalla ja itsetunnolla, hiljaisemmat isorintaiset saivat olla aika rauhassa jos kiinteämmin varustettuja oli paikalla.
Hups, tänne ilmestyy kummasti aina näitä "miehiä" jotka on käyneet sadoissa sekasaunoissa ja siellä on aina kiimaisina juostu a-kuppien perään :D
Ottiko noin pahasti itsetunnolle?
Aika moni meistä teekkareista on ollut useammissa sekasaunoissa. Aina ne saunaillat oli niitä, mutta aina ei ollut naisia paikalla. Ihan riittävästi kuitenkin tietyissä tilaisuuksissa.
Täällähän taatusti päivystää lauma teekkarimiehiä heti aamusta vain pelkästään sen takia, että saavat heti haukkana kirjoittaa tissiketjuihin, kuinka kuolaavat kakkosnelosten perään :D
Hups, tänne ilmestyy kummasti aina näitä "miehiä" jotka on käyneet sadoissa sekasaunoissa ja siellä on aina kiimaisina juostu a-kuppien perään :D
Ottiko noin pahasti itsetunnolle?
Aika moni meistä teekkareista on ollut useammissa sekasaunoissa. Aina ne saunaillat oli niitä, mutta aina ei ollut naisia paikalla. Ihan riittävästi kuitenkin tietyissä tilaisuuksissa.
Olen ihan tyytyväinen näihin, mitkä on annettu.
Parasta A-luokkaa.
nyt on B. Mistähän muuten johtuu, että minulla ei painon vaihtelu ole koskaa vaikuttanut rintoihin? Hoikimmillani olen ollut n.58kg ja paksuimmillani (ei lasketa imetysaikaa..) varmaan 78kg, mutta edes tuo parinkymmenen kilon ero ei näy tisseissä ollenkaan... toki ympärysmitassa, mutta rinta ei muutu.
AA-kupit ja normaali kokoni on C. F-kuppikoon rinnat menisin ehdottomasti leikkauttamaan, en vain tykkää valtavista.
Jos olisin tosi laiha, mieluummin AA. Pyöreällä AA näyttää tosi vähäiseltä, joten koska en ole kovin laiha mieluummin F.