Ottaisitko mielummin F-kupin rinnat vai AA-kupin rinnat?
Kommentit (118)
Toki näyttäisin hoikemmalta ja pukeutuminen olisi helpompaa jos koko olisi muutamaa kokoa pienempi (C olisi varmaan se ihanne), mutta mä olen ollut ala-asteikäisestä lähtien niin isorintainen (tietystikään silloin 12-vuotiaana en F-kuppinen, mutta aina olin "se luokan isorintainen") että on hirveän vaikea edes kuvitella millaisen identiteetin olisin AA-kuppisena kehittänyt.
Juurikin noin. On hyvin hankalaa kuvitella olevansa ns. rinnaton, kun on jo ala-asteella ollut isorintainen. Tällä hetkellä koko on kai 90F, mutta ottaisin ilomielin takaisin ennen lihoamista olleen 80E:n. Mutta siis kyllä F on paljon mieluisempi ajatus kuin AA.
Kokoni on E-F70 enkä tosiaan vaihtaisi mihinkään. Mitään ongelmia ei ole ollut tästä kuppikoosta. Silloin kun olin hieman pyöreämpi, oli vaikeampaa löytää istuvia (paita)puseroita. Olen sopusuhtainen, lantio ja rinnat tasapainossa ja välillä ihan mukavan pikkuinen vyötärö.
Ja minulla on F kuppi. Enkä ollenkaan tajua, mikä se "vaiva" muka on joka näistä isoista rinnoista tulee ????? Ei minulla vaan ole haittoja.
-38vee-
Nytkin on 70 D-DD-E valmistajasta riippuen, eikä nää mahdottomat melonit ole. Kynä ei esim. pysy rinnan alla.
F-kupilla sitä huomiota toki saa. Yleensä näillä on rinnat olleet isot ja jopa ala-asteella ja pojat on kourineet niitä koulussa. Muistan kun näitä isorintaisia tyttöjä pojat kuolas ja tarttui tisseihin ja puristeli niitä. Osa tytöistä oli aivan innoissaan saamastaan huomiosta ja pukeutui oikein avokaulaisiin ja tyrkytti niitä rintoja jopa opettajille. Jotkut miesopet ei saaneet katsetta irti niiden tyttöjen rinnoista.
Yleensä he haukkuivat meitä kehittymättömämpiä laudoiksi ja kyllä siitä kärsi, vaikka yrittikin olla, ettei mitään.
Kun ikää tuli ja alettiin kulkea baareissa niin nämä samat isorintaiset iski menevimmät miehet ja ei tarvinnut jäädä ilman sänkykumppania. Mutta pikkuhiljaa kun ikää tuli lisää, alkoi kai miehillä pyöriä päässä muutakin kuin tissien puristelu ja paneminen. Jossain vaiheessa alkoi miehet kiinnittää huomiota meikäläiseen lautaankin.
Nyt kun olen 46v, olen onnellinen, ettei tytöllä ole jättimeloneja. Eihän sitä niin seksikäs ole ja miehet ei niin huomioi. Mutta silti ottaisin ne AA-kupit mieluummin.
selkäkipujen kanssa kamppailtuani en sellaisia ehkä sittenkään haluaisi. Liikuntakin helpompaa AA-kupeilla. Joten AA.
Kuppikokoni A tai B riippuen liiveistä.
Olen normaalipainoinen ja isorintainen. Rintaliivikoko on nykyään G75. Jos vain voisin, vaihtaisin lennossa AA-kuppikokoon!
Olen kait niukasti B, riippuen rintaliivien mallista; jos rintsikat ovat aivan ohuet ja "tuettomat", niin A mahtuu varmasti.
AA on tosi pikkuruinen. Nyt 65 E eli ei tarvitsis paljon kasvaa tuohon F:ään. AA-kupilla en tuntisi itseäni niin seksikkääksi ja naiselliseksi.
Syyt:
1. Ei tarvitsisi välttämättä rintsikoita, varsinkin kesällä olisi ihana olla ilman
2. Tissit ei alkaisi roikkumaan vanhemmiten
3. En halua, että tissini ovat asia, johon kiinnitetään huomiota. Isotissisten kanssa jutellessa ihmisten huomiota väistämättä välillä käy rinnoissa, kun ne ovat niin "siinä", niin isot.
Kaikki miehet himoitsee isoja rintoja, mutta ei tietenkään
teille kakkosnelosille sitä sano, koska pelkäävät, että saanti loppuu.kun kavereiden miehetkin katselee salaa rintojani. Onpa joku kaverin mies tullut ehdottelemaan seksiäkin kanssani. Sama baarissa, kyllä minä vien katseet kakkosnelosilta.
ihan vaan miehiä miellyttääkseni.
Meepä sekasaunaan ja seuraa ketä katsotaan. Syntymäasussa miehet arvostavat kiinteitä pienempiä pystyrintoja. Silloin on ihan hyvä, että itsetuntosi on kohdallaan, mutta älä liikaa masennu.
joille miesten huomio on jotenkin kaikki kaikessa. Minkälainen elämä (ja itsetunto) sellaisilla naisilla on?
Mulle miesten (no silloin vielä poikien) huomio oli tärkeää teini-ikäisenä ja juuri täysi-ikäiseksi tultuani. Sen jälkeen itsetuntoni on kasvanut normaalille tasolle ja elämässäni on sisältöä ja mielihyvän aiheita ihan muista asioista.
Nimim. Vieläkin sitä huomiota saa, mutta mieluummin olisin jo ilman. Tykkään kohdata ihmiset ihmisinä, en sukupuolina.
En tarvitse isoja tissejä, kun perseeni on niin hyvä.
Tällä liivinympäryksellä valitsisin todellakin ne äFFät. Ne olisivat kivan keskikokoiset ja varmaankin aika lailla "samaa paria" muun vartalon kanssa.
Oma kokoni on 65DD.
Omat E/F-kupin rintani on jo pienennetty, tosin C:hen, mutta olen niihinkin tyytyväinen. Mitä pienempi, sen parempi.
Kokoni on nyt iltaisin B, aamuisin D tai jopa yli. Imetän siis. :) Ennen raskautta koko oli AA ja se oli kyllä äärimmäisen kätevä, vaikkei toki hivellytkään itsetuntoa. Ei E:kään pahalta vaikuttaisi, mutta FF olisi vielä pari kokoa suurempi ja se varmaan alkaisi jo rasittaa hartioita. Lisäksi pienestä saa toppauksilla vähän suuremman, isot pitää tukea aina hyvin ja täysin piiloon ei kyllä FF:ää saisi.
enkä todellakaan halua mitään F-kuppia. Totuus on, että mun rinnat on edelleen yhtä nätit, kuin teininä, vielä 2 lapsen jälkeen. En usko, että F pystyy samaan...
t. Nykyinen A-kuppi - eikä roiku :-)
itse valitsisin F-kupin, jonka voisi pienentää kivaksi C:ksi :) Onhan se parempi pienentää kuin suurentaa tissinsä kuitenkin. Nyt on D:t ja 80-85
minulla ollut mutta tuntuu että usea ihminen yleistää että kaikki d-kirjain koosta ylöspäin ovat isot ja piste. Ap:kin antoi vain kirjain vaihtoehdot.
Minun liivikoko tosiaan on se 65E mutta päälleni mahtuvat ja pysyvät myös 75c ja 80b ja sen kokoisia liivejä kauan käytinkin kunnes uskaltauduin liiviliikkeeseen.