Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mielummin F-kupin rinnat vai AA-kupin rinnat?

Vierailija
12.09.2010 |

Mikä on kuppikokosi?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ottaisi aa kuppia. Rinnat ovat osa identiteettiäni, enkä olisi minä pienirintaisena. Niin se vaan on.

Ja ei nämä silti ole mitkään "isot utareet" .Painan 60 ja pituutta 166

Vierailija
42/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän taatusti päivystää lauma teekkarimiehiä heti aamusta vain pelkästään sen takia, että saavat heti haukkana kirjoittaa tissiketjuihin, kuinka kuolaavat kakkosnelosten perään :D

Jaa, minä puhuin A:sta C:hen, mutta en olekaan raksateekkari. Heillä on omat kakkosneloset luultavasti työmaalla. Olin teekkari ja olen isä. Muotoja naisella saa olla, mutta tosiasia on, että ne sopivimmat muodot ovat niitä pienempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän taatusti päivystää lauma teekkarimiehiä heti aamusta vain pelkästään sen takia, että saavat heti haukkana kirjoittaa tissiketjuihin, kuinka kuolaavat kakkosnelosten perään :D

Jaa, minä puhuin A:sta C:hen, mutta en olekaan raksateekkari. Heillä on omat kakkosneloset luultavasti työmaalla. Olin teekkari ja olen isä. Muotoja naisella saa olla, mutta tosiasia on, että ne sopivimmat muodot ovat niitä pienempiä.

höpöhöpö. Olet nainen. Kotiäiti.

Vierailija
44/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin F. Nyt on E joten tuskin kauheasti suurentuisivat. Eivät ole haitanneet urheilua eikä mahallaan nukkumista, ihan keskivertokokoiset kun ovat.

Vierailija
45/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ja rinnat kasvaneet. En tykkää yhtään.

Yks tuttu sanoi, että sinäkin joudut laitattaa silikonit imetyksen jälkeen.

Ai joudun? No ei kiitos todellakaan. Rinnat ei ole mulle mitenkään tärkeet. Pärjään loistavasti ilmankin. En ymmärrä tätä nykytrendiä, et elämä on jotenkin tisseistä kiinni.

Eli AA mulle kiitos :)

(imettänyt olen jo 4 lasta eli tiedän mille rintavarustus näyttää imetyksen jälkeen)

Vierailija
46/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ehdottomasti AA-kupit. Nyt mulla on B enkä osaisi kuvitella itseäni F-kupeilla varustettuna. Olen litteä, sporttinen lauta. F-kupit tähän kroppaan olis vitsi

Vierailija
47/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. Olet nainen. Kotiäiti.

Jos tädillä on munat täti onkin setä. Taitaa päteä äiteihinkin. Tämän munallisen kotiäidin joka oli joskus teekkari pitää kohta lähteä töihin, niin tämä munallinen kotiäiti voi ehkä ensi vuoden alussa ostaa oikein nätin avoauton ja ajella bongailemassa teitä pienemmät ja isommat muodot omaavia ensi kesän bulevardeilla. Kun ensi kesänä näet sen kaikkein hienoimman avoauton, niin voit vilkuttaa, vilkutan perheineni takaisin.

Hauskat päivänjatkot.

Vierailija
48/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko C nyt

Vierailija
49/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin minäkin jos siitä syystä että hrrastan liikuntaa 4-5 kertaa viikossa eikä mitkään jättidaisarit sopisi kroppaani (tai elämääni) mitenkään. Nyt on C/D-kuppi.

Vierailija
50/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne AA-kupit. Ja kelpais mulle noi F kupitkin :)

Vierailija
51/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt nipin napin a-kuppi ja veikkaan, että F-kupin rinnoissa en tuntisi oloani luontevaksi.

Vierailija
52/118 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

F ehdottomasti! Kokolaskurin mukaan mulla on 60G, mutta käytän 70DD/E rintsikoita.

Vierailija
53/118 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska AA kokoiset on rumat ja ei ne ole edes kunnolla oikeat rinnat. Golfpallerot nännillä lähinnä :D En haluaisi näyttää pojalta rintakehästäni..

Vierailija
54/118 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen D-kuppi. Varmaankin ottaisin nuo F:t ja menisin pienennysleikkaukseen. En osaisi olla tissitönkään.

Vierailija
55/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen C-D

Vierailija
56/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletuksena on nyt se, että muu paino ei tähän vaikuta. Eli, F-kuppi ei tässä tarkoita lihavuutta eikä AA-kuppi laihuutta.

Vierailija
57/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mmulla B

Vierailija
58/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on F-kuppi. AA:n kanssa voi aina käyttää push-up -liivejä. F-kupin kanssa olet "kusessa". Vaikea harrastaa liikuntaa, vaikea saada vaatteet sopimaan, niskasärkyä jne..

Vierailija
59/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko on 65E, eivätkä nämä mitkään järkyttävät melonit ole vaan mielestäni ihan normaalin kokoiset. Ei isot eikä pienet.

Nykyisistä liiveistä pitäisi toisesta kupista ottaa "toppaus" pois, eli epäilen sen rinnan olevan muutenkin lähemmäs F-kokoa.

Vierailija
60/118 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotakuinkin sama kuin nyt. AA olisi aika hassun pieni;-D. Hoikimmillanikin olisin kokoa C. Seiskalle mennyt tyttäreni on kokoa A tai B75.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi