Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
41/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo taitoluistelijat esim. tuntuu kummasti uppoavan miehiin, vaikka suurimmalla osalla on pienet rinnat, esim. Korpi ja Lepistö..

Vierailija
42/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo taitoluistelijat esim. tuntuu kummasti uppoavan miehiin, vaikka suurimmalla osalla on pienet rinnat, esim. Korpi ja Lepistö..

Keira mikälie (näyttelijä) ole myös pienirintainen? Tuntuu olevan monen miehen märkä päiväuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, eipä ole itselleni tullut mieleenikään että ihmiset minua pienistä rinnoistani säälisi! Kaikkea sitä av:lla oppii. Itse olen 110% tyytyväinen näihin pieniin, mutta edelleen terhakoihin rintoihini, joiden kanssa on helppo juosta ja jumpata :) Näytän sirolta ja sporttiselta, joka onkin oma naisihanteeni. Eli turhaan te minua säälitte!

Vierailija
44/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a- kuppi ennen lapsia, kahden imetyksen jälkeen AA-kuppi oli liian iso. Kävin laittamassa implantit. Mutta mä en ole "pieni" muutenkaan.

Sinänsä mulle on toisten rinnat ihan se ja sama. Mutta itse halusin näyttää sopusuhtaisemmalta.

Vierailija
45/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen kehoon ne pienet rinnat käyvätkin. Sopivasti muotoja.

Vierailija
46/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aina selitellä itsellensä ja vetää mukaan urheilijakortit. Harva keskiverrosta pikkutissistä on urheilijakroppainen muuten.

Harva, todellakin harva pienirintainen nainen on naisellinen.

Vierailija
47/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aina selitellä itsellensä ja vetää mukaan urheilijakortit. Harva keskiverrosta pikkutissistä on urheilijakroppainen muuten.

vaikka Kate Hudson ja Julia Roberts (ainakin ennen), tai Irina Björklund? Ja kuitenkin siis pienet rinnat menisi, jos olisi urheilijakroppa, jonka saa kuka vain hankittua? Mulla on C- kuppi, mutta kyllä suurin osa näistä pienten rintojen haukkujista on taatusti ylipainoisia kotiäitejä, jotka voi vetää makkaraa ja pitsaa sillä verukkeella, että niillä on ainakin taikinatissit eli naiselliset muodot..

Vierailija
48/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Kate Hudson ja Julia Roberts (ainakin ennen), tai Irina Björklund? Ja kuitenkin siis pienet rinnat menisi, jos olisi urheilijakroppa, jonka saa kuka vain hankittua? Mulla on C- kuppi, mutta kyllä suurin osa näistä pienten rintojen haukkujista on taatusti ylipainoisia kotiäitejä, jotka voi vetää makkaraa ja pitsaa sillä verukkeella, että niillä on ainakin taikinatissit eli naiselliset muodot..

Tuskin sinulla on c-kuppia. Eiköhän unelma ole kroppa, mikä on terveellisen hoikka, mutta silti siihen kuuluu rinnat. Minusta ei ole naisellista, jos on ylilaiha ja/tai pelkät nännit. Itse onnekseni olen hoikka ja silti minulla kunnon rinnat.

Vierailija
49/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffan esitteeseen, jotta vetoaisi miehiin enemmän. Muokattiin siis isommiksi

Vierailija
50/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aina selitellä itsellensä ja vetää mukaan urheilijakortit. Harva keskiverrosta pikkutissistä on urheilijakroppainen muuten. Harva, todellakin harva pienirintainen nainen on naisellinen.

Naisellinen, sporttinen kroppa, pienet rinnat.

Minusta näyttää melkein nuoremmalta kuin joskus 10 v. sitten, jotenkin noussut fyysisesti ja henkisesti oikein naiselliseen kukoistukseensa nyt. :)

Vierailija
51/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on myöntänyt avoimesti, että naamaa on leikelty. Tissit nyt eivät ole mitenkään kummoiset.

Vierailija
52/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on myöntänyt avoimesti, että naamaa on leikelty. Tissit nyt eivät ole mitenkään kummoiset.

Vierailija
53/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinulla on c-kuppia. Eiköhän unelma ole kroppa, mikä on terveellisen hoikka, mutta silti siihen kuuluu rinnat. Minusta ei ole naisellista, jos on ylilaiha ja/tai pelkät nännit. Itse onnekseni olen hoikka ja silti minulla kunnon rinnat.

laittaa kuvaa mutta kyllä on. Ei nämä silti ole isot, koska olen myös hoikka eli ympärysmittakaan ei ole kovin suuri. En mäkään usko, että sulla on terveellisen hoikkaa kroppaa sopivilla rinnoilla.

Vierailija
54/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kun täällä rohkaistiin, että kaikki sinne vaan, että ei siellä mitään arvostella toisten kroppia...

Ja sitten saa lukea koko ketjun siitä, miten säälittävä ja epänaisellinen on.

Kumpi on säälittävämpää, suuri ylipaino vai pienet rinnat? Kertopaahan sekin. Tai no joo, eihän ylipainossa ole mtiään säälittävää, sillä se on itse hankittu ominaisuus.

Vierailija
55/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvaa mutta kyllä on. Ei nämä silti ole isot, koska olen myös hoikka eli ympärysmittakaan ei ole kovin suuri. En mäkään usko, että sulla on terveellisen hoikkaa kroppaa sopivilla rinnoilla.

169/58 ja E75 ja hyvin ylpeä

Vierailija
56/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kun täällä rohkaistiin, että kaikki sinne vaan, että ei siellä mitään arvostella toisten kroppia...

Ja sitten saa lukea koko ketjun siitä, miten säälittävä ja epänaisellinen on.

Kumpi on säälittävämpää, suuri ylipaino vai pienet rinnat? Kertopaahan sekin. Tai no joo, eihän ylipainossa ole mtiään säälittävää, sillä se on itse hankittu ominaisuus.

Minä olen hoikka ja minulla on iso povi.

Vierailija
57/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/58 ja E75 ja hyvin ylpeä

Jos sanon, että rintani eivät ole isot, niin ei se tarkoita, että ne olisivat pienet- on myös keskikoko. Itse paljastit itsesi olevan jotain muuta kuin hoikka.

Vierailija
58/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisi rinnaton/pienirintainen, laittaisin implantit.

Vierailija
59/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisi rinnaton/pienirintainen, laittaisin implantit.

Vierailija
60/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella mieelestäsi? Toivon, että jokainen meistä naisista olisi sinut itsensä ja vartlonsa kanssa ulkonäöstä riippumatta ;)